fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

M.V אגוסטה מציגה מהדורה מיוחדת לברוטלה 1090

M.V אגוסטה מציגה מהדורה מיוחדת לברוטלה 1090

אופיר דואק

צילום: יצרן

עם הצגת הברוטלה 800 בתערוכת מילאנו האחרונה החליטו אנשי M.V אגוסטה לעשות סדר במשפחת דגמי העירום שלהם. דגמי הברוטלה השונים, ה-920, 989, 990 ו-1078 הוצאו לגמלאות ובמקומם ניצבו שלוש גרסאות מנוע: הברוטלה 675 הבסיסי שהוצג במילאנו 2011, הברוטלה 800 שמעליו והברוטלה 1090 עם מנוע הארבע צילינדרים שנלקח מה-F4 החדש. את ה-1090 מציעים ב-M.V אגוסטה בשלוש גרסאות: רגילה, 1090R משודרג מכלולים ו-1090RR שמהווה את פסגת ההיצע.
אלא שב-M.V אגוסטה לא מסתפקים באותה גרסת RR קיצונית וחושפים כעת מהדורה מיוחדת לברוטלה 1090 בשם קורסה (Corsa) שהופכת את הברוטלה 1090RR האקזוטי לנחשק עוד יותר.

אז מה יש בגרסת הקורסה? המנוע נותר ללא שינוי עם אותם 158 כ"ס ו-10.2 קג"מ אך המכלולים שודרגו, כאשר בראש ובראשונה ישנו מזלג הפוך 43 מ"מ של אוהלינס עם כיוונון מלא מלפנים במקום מזלג המרזוקי ההפוך בקוטר 50 מ"מ של גרסת ה-RR. המזלג החדש מחובר לראש היגוי חדש וישנם משולשים מכורסמים שיוצרו במיוחד לגרסת הקורסה. גם חישוקי אלומיניום חדשים וקלים יותר עשו את דרכם למהדורה המיוחדת ומערכת  ABS הינה סטנדרטית יחד עם יתר הבקרות האלקטרוניות הקיימות בברוטלה 1090RR.

המהדורה החדשה זכתה גם לעיצוב מעודכן כאשר השלדה נצבעה בשחור יחד ויתר חלקי המרכב בצבעי אדום לבן, מושבי הרוכב והמורכב זכו לעיצוב ותפירה ייחודית וסמלי הקורסה המיוחדים נמצאים על מיכל הדלק, הכנף הקדמית ומגן הבוץ האחורי העשוי סיבי פחם.
ב-M.V אגוסטה מצהירים שהקורסה תיוצר במספר יחידות מצומצם אך לא נוקבים בכמות מדויקת. מחירה של המהדורה המיוחדת עומד על 21 אלף יורו באיטליה, 3,000 יורו יותר ממחיר הברוטלה 1090RR בגרסת ה-ABS.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל