מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
סוזוקי GSX-R1000 בצביעת 30 שנה ל-R
גיא בן ברק
צילום: יצרן
מי שצפה בשני הסבבים האחרונים של המוטו GP לא יכול היה להחמיץ את הצביעה הייחודית של שני אופנועי המירוץ הרשמיים של סוזוקי, באותו כחול לבן מיתולוגי כאילו חזרנו 30 שנה בזמן, לדגם המקורי של ה-R750. חגיגות 30 השנה גם כוללות צביעת מספר יחידות מוגבל של GSX-R750 למכירה לציבור באותה צביעה מקורית בכחול לבן.
אולם במירוץ המוטו GP האחרון באינדיאנפוליס הציג סוכן סוזוקי הרשמי בארה"ב גרסת צביעה נוספת לחגיגות ה-30 שנה ל-R, הצביעה באדום שחור. הפעם זכה לגרסת הצבע החגיגית ה-GSX-R1000, צביעה זו הוצעה לציבור ב-1985 במקביל לכחול לבן, אך קנתה את פרסומה הייחודי כאשר GSX-R750 בגרסת מירוצי סיבולת משופר על ידי יושימורה (בתצלום הקטן) ניצח ב-1986 גם בדייטונה וגם בסוזוקה 8 שעות – צבוע כמובן באותו אדום שחור של סוזוקי. היחידות שימכרו לציבור מהסופרבייק ליטר בצביעה הייחודית נושאות גם לוחית חגיגית.
יש לי פינה חמה בלב לשחור אדום.
סוזוקי זה רק כחול
האמת אתה צודק שחור אדום היה הצבע הראשון שהם הגיעו לארץ בשנת 1996 אם אני לא טועה
מעט מעט פחות בצע ומעט יותר אלקטרוניקה…תודה…
חזק אתה!!
אלקטרוניקה?? מה אתה בן 10? 🙂
אין להתעלם מהקידמה כמו שכנראה יגיע היום שכל המכונות יהיו עם מנועים חשמליים.
אני באופן אישי תמיד רוכב כשכל הבקרות מנותקות….הרגל כזה של עשרות שנים.
מסתגר בלעדיהן טוב יותר.
רוכב עם הרבה ניסיון יעדיף לרכוב עם מערכות בקרה כשהן מבוטלות.
הרגלים ישנים קשה לשנות.
הקידמה מבורכת, מצילה חיים, תנו לי אופנוע עם כל הבקרות , תודה.
ראשית עצם זה שאתה יכול לבטל וזו אופציה כבר אומר את שלו… שנית רכב ללא סליפרלקאצ, ללא מרסן כידון, בלחצ אויר לא מתאים – תקבלו יותר תגובות לגבריות שלכם, ולסיום אין כמו להיכנס לסיבוב במגרש סגור על הברקס ולצאת על הגז כשיש בקרות (חלק מכך פסיכולוגי) שלא לדבר על סופר חצצ או כול מפגע אחר… אבל את ניסים אני מאוד מעריך ומקבל את הערותיו… 🙂