fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מיצובישי פינת אמזון דוט קום; השקת האאוטלנדר החדש

מיצובישי פינת אמזון דוט קום; השקת האאוטלנדר החדש

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

יצרנית הרכב היפנית מיצובישי וחברת המסחר המקוון הגדולה בעולם אמזון, יוזמות שיתוף פעולה ראשון מסוגו לקראת ההשקה העולמית של האאוטלנדר החדש, במסגרתו הרכב החדש של מיצובישי ייחשף בפלטפורמה הדיגיטלית של אמזון. ההשקה המקוונת תתקיים ביום שלישי, ה-16 בפברואר, בשעה 01:00 בלילה לפי שעון ישראל.

האאוטלנדר של מיצובישי הוא קרוסאובר שהושק לראשונה ביפן בשנת 2001 ומאז תחילת שיווקו נמכרו כ-2.6 מיליון יחידות ממנו בכל העולם, מתוכן מעל 50,000 בישראל. שיווק האאוטלנדר החדש בצפון אמריקה יחל בפברואר, בתום ארבע שנות פיתוח של הדגם. הפרטים הראשונים שחשפה מיצובישי מצביעים על עיצוב חדש שמיישר קו עם יתר רכבי החברה, עלייה באיכות החומרים מהם בנוי תא הנוסעים והבטחה לחוויית נהיגה בהשראת מסורת הראלי של היצרן.

האאוטלנדר החדש יהיה זמין תחילה בצפון אמריקה (ארצות הברית, קנדה ופורטו ריקו) ובהמשך בשווקים אחרים, כמו גם בישראל ברבעון השלישי של השנה, לאחר שמשרד התחבורה אישר את יבוא מכוניות מיצובישי לישראל בתקן אמריקאי.

לינק להשקת האאוטלנדר החדש שתתקיים בפלטפורמה של אתר אמזון.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל