fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

סוזוקי: GSX-S1000 חדש ל-2022

סוזוקי: GSX-S1000 חדש ל-2022

אסף לביא

צילום: יצרן

סוזוקי חושפת דור חדש ל־GSX-S1000, המוכר גם כג'יקסס 1000, שמקבל מנוע מעודכן ומעט חזק יותר, שדרוג אלקטרוני ועיצוב חדש וקרבי הרבה יותר.

הג'יקסס הוצג לראשונה בשנת 2015, כדגם הנייקד הבכיר של המותג היפני, כשהוא עושה שימוש במכלולים רבים ובעיקר במנוע של ה־GSX-R1000 מדגם 2005-2008 (K5) שעבר התאמה לייעודו החדש. ב־2017 עבר הדגם עדכון ראשון הכולל מתיחת פנים קלה, מנוע מעט חזק יותר ותוספת של סליפר קלאץ'. כעת, ל־2022 הג'יקסס 1000 מקבל עדכון משמעותי ראשון שנוגע בעיקר לעיצובו ולחבילה האלקטרונית.

מנוע ה־4 צילינדרים המוכר בנפח 999 קיבל מספר רכיבים חדשים, ביניהם גלי-זיזים, קפיצי שסתומים, שרשרת טיימינג ומותחנים חדשים, שיחד עם גופי מצערת, תיבת אוויר ומערכת פליטה חדשים מביאים את המנוע להספק זהה לזה של הדור היוצא, 150 כ"ס, אך בסל"ד מעט נמוך יותר של 11,000 סל"ד, זאת בזמן שהוא מספק כוח זמין יותר בכל קשת הסל"ד ומומנט גבוה יותר בסל"ד בינוני. בנוסף, המנוע מקבל מצמד חדש עם מנגנון אסיסט שהופך את פעולתו לרכה וקלה יותר, אך זה לא הכל בתחום הזה, שכן הדור החדש של הג'יקסס מקבל גם קוויקשיפטר דו-כיווני כחלק מחבילת האלקטרוניקה (S.I.R.S, ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) החדשה שלו, שכוללת גם מצערת רכב-על-חוט חדשה, שלושה מצבי רכיבה (מצב Active, מצב Basic ומצב Comfort), בקרת אחיזה עם 5 מצבים כולל ניתוק מלא, מערכת ABS, מנגנון סיוע בסל"ד נמוך, התנעת Easy Start, תאורת LED היקפית חדשה וצג LCD עם מידע מקיף.

שלדת הקורה הכפולה מהאלומיניום נשארת כמו בדור הקודם, כמו גם הזרוע האחורית מאלומיניום שמגיעה מה־GSX-R1000, מזלג ה־KYB ההפוך ומערכת הבלימה הרדיאלית של ברמבו. הדגם החדש יגיע עם צמיגי דנלופ SPORTMAX Roadsport 2. כנגזרת של העיצוב החדש, מיכל הדלק צמח בשני ליטרים לנפח של 19 ליטר, המושב החדש ארגונומי ומציע תמיכה טובה יותר בקצה האחורי, משטח חדש בצידי המיכל מייצר אחיזה טובה יותר לברכיים והכידון רחב ב־23 מ"מ לעומת זה של הדור היוצא.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל