מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מילאנו: סאן יאנג TL500 משודרג ל־2022
אסף לביא
צילום: יצרן
ספינת הדגל של סאן יאנג, ה-TL500, נוצר כתשובה לשוק המקסי-סקוטרים הספורטיביים שהולך וגדל, כשסאן יאנג תחילה בוחרת בגישת האנדרדוג ומציגה קטנוע פשוט יחסית עם תג מחיר נמוך משמעותית ממתחריו.
ה־TL500 של סאן יאנג קיבל בשנה שעברה מנוע גדול יותר בנפח של 508 סמ"ק במקום 465 סמ"ק, כעת ל־2022 מנוע הטווין המקבילי החדש נשאר כפי שהיה, אבל עובר כיוונון מחדש שהופך אותו למעט יותר חזק, עם הספק של 45 כ"ס ב־6,750 סל"ד ומומנט של 5.1 קג"מ ב־5,250 סל"ד, כמו כן שמו של הקטנוע מתעדכן רשמית ל־Maxsym TL 508.
בנוסף לכיוונון החדש של המנוע והשם המעודכן, ה־TL מקבל גם מערכת בקרת אחיזה, מערכת Keyless חדשה ושקע USB לטעינה מהירה. כל שאר המכלולים נותרים זהים לשל הדגם היוצא – מקדימה מותקן מזלג הפוך ומאחור זרוע חד צידית עם בולם יחיד ומנגנון לינקים, מערכת הבלימה עם זוג דיסקי בקוטר 275 מ"מ וקליפרים רדיאליים מקדימה, דיסק בקוטר 275 מ"מ מאחור ומערכת ABS. הצמיגים במידות 120/70-15 מקדימה ו־160/60-15 מאחור, המושב בגובה 795 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,545 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 12.5 ליטר.