fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

מטרו מוטור מסכמת את שנת 2021

מטרו מוטור מסכמת את שנת 2021

אריק רוזנבלום

כבכל שנה, מטרו מוטור מכנסת מסיבת עיתונאים בה היא מסכמת את שנת הפעילות החולפת ומודיעה על הצפוי בזו הבאה. 2021 הייתה שנת שיא לשוק הדו-גלגלי, עם חציית רף 20,000 הכלים, מהנתונים שהוצגו במסיבת העיתונאים 47% מתוכם נמכרו ע"י מטרו מוטור, כ־9,700 יחידות – לעומת כ־8,900 ב־2020 – מתוכן כ־4,800 קטנועי סאן יאנג, כ־3,800 אופנועים וקטנועים של ימאהה, כ־820 אופנועי קוואסאקי, כ־230 אופנועי בטא ו־55 אופנועי זירו חשמליים, כשפאנטיק שהצטרפה בסוף השנה מכרה עוד מספר יחידות, הנתונים האלו לא סופיים והתבססו על נתוני נובמבר והערכה של חודש דצמבר. השנה התמודדה מטרו, כמו רבים אחרים בכל ענף הרכב, עם בעיות מלאי ועליית מחירי השינוע הימי, ודבריהם מחסור במלאי של מספר דגמים פופולריים – ג'וירייד 125 ו־200, X-Max 300, טרייסר 700 ו־900, NMax 125 ואופנועי בטא – פגעו במכירות של כ־500 יחידות.

השנה השקיעה מטרו כ־8 מילון ₪ בהקמת שתי סוכנויות דגל, אחת בירושלים – מטרו הבירה – הכוללת אולם תצוגה וחנות אביזרים ענקיים ומרכז שירות מתקדם; והשניה בנשר – מטרו צפון – סוכנות מתקדמת וטכנולוגית שהחליפה את הסניף הצפוני הוותיק בחיפה ותהפוך בעתיד למה שמטרו מגדירה כ"פארק רכב" עם תצוגת כל מחלקות הכלים של מטרו – החל מסירות ואופנועי ים של מחלקת 'מטרו מארין', דרך האופנועים והקטנועים, רכבי הפנאי שטח ואפילו קלנועיות, כשלצידם תעמוד גם חנות ציוד ואביזרים לכל המחלקות.

במטרו לוקחים ברצינות את הצמיחה בתחום הרכב החשמלי ומקימים מחלקה חדשה – מטרו אלקטריק – שתקדם את המותגים החשמליים של מטרו – זירו, שהחלה פיילוט עם משטרת ישראל, גוגורו שיגיעו לישראל במהלך חודש אפריל, ומכוניות קרמה שעגנו ממש בימים אלו בנמל – הכניסה הראשונה של מטרו לשוק הרכב.

18 דגמי אופנועים חדשים יגיעו לישראל השנה – ביניהם הג'וירייד 300, הדור החדש של הטימקס 560, ה־XSR900, ה־MT-10 וה־MT-10SP, הטריסיטי 125 ו־155 והוורסיס 650 החדשים, ה־Z900SE וה־H2-SX SE המעודכן, כמו גם דגמי הזירו המשודרגים ל־2022.

ב־2022 צופים במטרו הצמיחה תימשך, עם גידול בעיקר בקטנועים החשמליים ובתחום הפנאי – שקיבל חיזוק בזכות ביטול חובת התקנת קשת התהפכות. בנוסף חלק ממרכזי השירות הוותיקים יעברו שדרוג, ביניהם מוסך תושיה שיעבור שיפוץ מקיף.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל מטרו מוטור מסכמת את שנת 2021

  1. כרוכב ג'וי מקס Z 250 מרוצה מאוד מהכלי שנותן תמורה טובה למחיר [אחרי קימקו 250 מאכזב]
    אך אני מצפה לתלת של סאן יאנג בנפח בינים 200-250 שהיה פעם בתכנון [Nuvion בתערוכת מלאנו 2017]
    תלת במחיר שפוי ונגיש של סאן יאנג בנפח בינים יצליח מאוד לדעתי אם יש למישהו מידע חדש אשמח לשמוע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל