fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו: קימקו מציגה קרוסאובר על בסיס ה־AK550

מילאנו: קימקו מציגה קרוסאובר על בסיס ה־AK550

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

טרנד קטנועי הקרוסאובר מוכיח שהוא לא עומד לדעוך בקרוב, כשקימקו מציגה בתערוכת EICMA 2023 במילאנו את ה־CV-L6, קטנוע קרוסאובר גדול, מאובזר וטכנולוגי על בסיס מנוע הטווין המקבילי של ה־AK550 וה־CV3 התלת-גלגלי.

לפני 6 שנים, בתערוכת מילאנו 2017, קימקו חשפה קונספט של קטנוע מודולרי על בסיס ה־AK550, ה־CV2 שהיה אמור להיות פלטפורמה למגוון של קטנועי-מקסי שונים. יעברו מספר שנים ובסוף 2020 קימקו חשפה את הדגם הראשון מאותה סדרה, ה־CV3 התלת-גלגלי.

כעת קימקו מדלגת על כמה ספרות ומציגה לראשונה את ה־CV-L6, התוספת העתידית לקטגוריית קטנועי הקרוסאובר הצוברת תאוצה, שיצטרף ל־DTX360 שלה, ובינתיים מוגדר כדגם קונספט. את המפרט הטכני המלא קימקו שומרת בינתיים לעצמה, עד להצגת גרסת הייצור הרשמית, אך מספרת כי מנוע הטווין המקבילי של ה־AK550 הורכב בשלדת אלומיניום החדשה, הנושאת מתלים ארוכי טווח, עם מזלג הפוך בעל שני משולשים בחלקה הקדמי וזרוע אלומיניום עם בולם יחיד בצד שמאל בחלקה האחורי, תחת מעטפת חדשה בעיצוב אדוונצ'רי הכולל כידון רחב, מיגונים ואפשרות להתקנה של שלושה ארגזים של GIVI.

מקורות רבים מציינים כי המנוע גדל בנפחו ל־575 סמ"ק, עם 53 כ"ס ו־5.6 קג"מ בגרסת ההספק המלא. ה־CV-L6 מצויד בצג TFT ענק עם קישוריות בלוטוס, תאורת LED מלאה, בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, משקף מתכוונן, מערכת בקרת אחיזה ו־ABS להטייה ובמספר מצבי רכיבה. המתלים מתכווננים באופן מלא, מערכת הבלימה של ברמבו עם קליפרים רדיאליים, המושב בגובה 800 מ"מ.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

2 תגובות ל מילאנו: קימקו מציגה קרוסאובר על בסיס ה־AK550

  1. שוב קופי פייסט? מה יהיה? לא יכולים ליזום משהו שאין?!
    גם אתם העתקתם מה ADV. בושה בושה בושה!

  2. למה ה: cv3 הקימקו תלת לא הגיע לארץ אם יצא כבר לפני 3 שנים לפי הכתבה הנ"ל..?? אשמח לתשובה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל