fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

שיפור ניכר: וידאו Tmax פוליני

שיפור ניכר: וידאו Tmax פוליני

עמית משיח

צילום: גלב סמירנוב

היה רגע בתולדות האנושות, די מוקדם כנראה, בו הצליח אדם לגלגל עצמו על איזו קומבינת בולי עץ וסלעים מעוגלים – 'המצאת הגלגל' קראו לזה אז, זה היה שם דבר ונושא לשיחה – מאז ועד היום…  הרגע שבא אחריו כבר פחות מדובר ופחות מוכר, אבל קרה באמת – שלא יהיה לכם ספק. מדובר כמובן בשכן של אותו ממציא נועז – זה שהחליט לשפר את ההמצאה ולעשות אותה מהירה, חזקה ויפה יותר.

והיום, במיוחד בשבילכם ובשבילכן – צאצאי אותו שכן – אנחנו מגשימים חלום ישן ורב תקציב…

סתם כי אנחנו יכולים… אבל בעיקר כי זה כיף גדול מאוד!

בדרומה של העיר ישנו מזבח, עולים אליו לרגל והוא נקרא Master Bike. פגישה קצרה עם נועם – איש מקסים ומקצועי, החולש ביד רמה ובנועם הליכות בסדנה שלו – ויש בכיסנו שני מפתחות Keyless לשני טימקסים חדשים ומשופרים 'עד השיניים'… לשניהם הוחלף מחשב ניהול מנוע, לאחד הוסבה ההנעה הסופית לשרשרת.

כל אחד מהם מפגין רמת שיפורים שהייתם מצפים לפגוש אצל הנכד של אדון פוליני… לפרט? – מוכנים לחלום?

ווריאטור, צלחת נגדית, קפיץ, TC unit, פילטר אויר פתוח, רצועת ווריאטור, קלאץ', מכסה קלאץ', משקולות בית קלאץ' ואגזוז פתוח. – כל מה שיש לפוליני ולאקרופוביץ' להציע בתחום המכני.

גם בצד הקוסמטי לא חסכו שקל; מראות, ידיות, משקף קצר-מושחר, מחרשה קצרה, בקליות משולבות לד…

אספנו את צלם האופנה והאקשן גלב סמירנוב, הוא מצדו הביא את  ליה בגדסרוב, על תקן דוגמנית הבית. קבענו עם נציגים מקהילת הסטאנט'ס בישראל – במגרש עלום שם, לא שכחנו לרענן צמיגים, בלמים וקלאצ'ים, למלא דלק, להעמיס דוגמנית + דגל שחמט וקדימה – אל הסט הפוסט-אינדסטריאל שבסרטון שלפניכם.

 

 

ושאלה לסיום – חלומות של גדולים – מה עוד הייתם משפרים? (בעולם אוטופי, לטובת העניין) –

את בית הקלאץ' ניתן להחליף בשלמותו, לאחד מחוזק.

את הבולם האחורי נחליף לאחד עם אפשרויות כיוונון, את הקדמי ניתן להעביר שיסתום.

וחלום רחוק-אך-מתבקש: את הבלמים נחליף לכאלו שיצרה חברת ברמבו.

 

בסעיף התודות:

מטרו מוטור – יבואנית שיפורי פוליני וימאהה.

נועם טארשאנדגן וצוות Master Bike – על הכלים והאמון, הסבלנות והיחס החם, ותודה לדודו – על החלומות.

מחלקת הצילום: גלב סמירנוב, ליה בגדסרוב וענבר יצחק.

פעלולנים: איציק דיין Purple Stunt ויועד מוריסי.

תודה מיוחדת לטל גנאינסקי – על הדיגיטל.

ותודה ענקית למוכי שלנו (מאיר מועלם הגדול!) – שתמיד אפשר לסמוך עליו ושתמיד מגיע כשצריך להזיז את האופנוע בצורה 'קצת שונה'.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל