fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

השקה מקומית: שברולט טרייל-בלייזר

השקה מקומית: שברולט טרייל-בלייזר

רון לב

צילום: תומר פדר

חברת UMI, יבואנית שברולט בישראל, משיקה את הטרייל-בלייזר. כן, כן, אנחנו יודעים שהשם הזה מזכיר לכם משהו אבל הוא לא דומה למה שאתם מדמיינים לעצמכם. למען האמת הדבר היחיד הדומה בין השניים הוא שמם וכאן זה נגמר. הטרייל-בלייזר החדש הוא אחיו הקטן של הבלייזר המוכר לנו שגם "במקרה" חולק שם מוכר עם דגם אייקוני אך מביא לשולחן קלפים שונים לגמרי. לעניינו, הטרייל-בלייזר מגיע עם מנוע חדש וארבע רמות גימור שונות. שמטרתה העיקרית של היבואנית היא לנגוס בנתח השוק של רכבי הפנאי הקומפקטיים או בשפה המקצועית, ה-SUV-C, שמגיעים בתג מחיר של 150,000 ₪.

איך UMI מתכוונת לעשות את זה? שברולט מציעה את הטרייל-בלייזר בארבע רמות גימור שונות ומגוונות וזאת בכדי לספק לכל קונה את הקרוסאובר המתאים לכיסו מבלי לפגוע בבטיחות כמובן.
כלל הגרסאות מקבלות מערכות בטיחות אקטיביות, 10 כריות אוויר, מצלמה אחורית, חיישני חניה אחוריים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, הגדרות נהג צעיר, אורות גבוהים אוטומטיים ועוד.

מעבר למערכות בטיחות, הטרייל-בלייזר ניחן בעיצוב יוצא דופן ונוכחות שלקוחים מהבלייזר אחיו הגדול וניתן לראות את המאפיינים שחולקים השניים עם קווי מרכב חדים וחזית אגרסיבית הכוללת יחידות תאורה דו מפלסיות. הטרייל-בלייזר מגיע גם עם גג בצביעה שונה וחישוקי 17 אינץ' כשהתכנון והעיצוב מקנים לרכב נראות בולטת וניתן בקלות להתבלבל בינו לבין הבלייזר הגדול יותר, גם לחובבי הרכב שבינינו.

בחזקת יחידות ההנעה הטרייל-בלייזר משווק עם 2 תיבות הילוכים משודכות לאותו מנוע טורבו בנזין החדש בנפח 1.3 ליטר, 3 צילינדרים והספק של 155 כ"ס. בגרסת ה-Active Z המנוע הזה משודך לתיבה פלנטרית בעלת 9 יחסי העברה ובשאר הגרסאות (LS, LT+, LT) לתיבה אוטומטית רציפה.
כמו כן גם תצורות ההנעה שונות בין דגם האקטיב הבכיר לשאר רמות הגימור עם הנעה כפולה לדגם הבכיר כמובן וקדמית לשאר רמות הגימור. נתון מפתיע הוא האצה ל-100 מהמקום של 8.5 שניות לטובת ההנעה הקדמית מול 9.1 לכפולה.

וקצת במספרים, הטרייל-בלייזר החדש מציע אורך של 4,407 מ"מ, רוחב של 1,808 מ"מ, גובה של 1,656 מ"מ, בסיס גלגלים של 2,640 מ"מ ומרווח גחון של 191 מ"מ. נפח תא מטען גדול עם 716 ליטר (מחושב עד תקרת הרכב) ומיכל דלק בעל קיבולת של 50 ליטר.

יצאנו לנסיעה כדי לספר.. ונתחיל מהמנוע שמרגיש די זריז ומאשש את נתון ה-8.5 שניות ל- 100, לא נקרא לו ספורטיבי כן? אבל גם לא עצל כלל. לאחר יום נהיגה לכנרת וחזרה הוא מצליח לקבל אצלנו צריכת דלק של 12.5 ק"מ לליטר. לא רע בכלל עם זאת שנהנינו איתו ולא רדפנו אחר החיסכון בתדלוק הבא.

נוחות הנסיעה טובה למדי וחווית הנהיגה בטרייל-בלייזר מוכרת לנו מאמריקאיות אחרות (אהמ אהמ, פורד). עם ישיבה גבוהה, ראות טובה ומערך מתלים שמכוון על הצד הרך ומעט קופצני אך אנו לא ממהרים לשפוט עד שיגיע אלינו למבחן באופן רשמי. בשיוט ארוך על כבישי ישראל בידוד הרעשים סביר למדי ורעשי רוח יתחילו להישמע במהירות של כ-120 קמ"ש. תלונה שנייה היא על בקרת השיוט שאינה אדפטיבית, ההסבר לכך הוא שליצרן עדיין אין מערכת כזו באף רכב ולדעתנו צריכה להיות לפחות בגרסת אקטיב ודומיה בסגמנטים אחרים של שברולט.

בצד האבזור נהנינו מהסך הכולל של מערכות הבטיחות האקטיביות שלא צורמות בצורה קיצונית כשהנתיב לא בדיוק במקום, אך עדיין שם בכדי להגן. אהבנו גם כן את קלות התפעול של מערכות המיזוג והשמע שהיו טובות גם הן. יתרון נוסף שיש לשברולט על המתחרות וניתן להוסיף בעקיפין לרשימת האבזור היא אפליקציית נהג צעיר של שברולט – המאפשרת להורים לפקח על התנהגות של נהג צעיר ברכב וקבלת התראות פוש בלייב כאשר יש חריגה בסל"ד, מערכת שמע בעוצמה גבוהה או יותר מידי סטיות מהנתיב שמרמזות על אי ערנות הנהג \ תשומת לב אשר מוסבת למכשיר הנייד.

הטרייל-בלייזר מציעה חבילה כוללת של מערכות בטיחות אקטיביות, עיצוב נכון שתופס את העין בשוק הישראלי, שאוהב להתבלט ולהיות נוכח. ומנוע זריז שנתון ההאצה שלו יותר מתאים לקטגוריית הסופר-מיני (לטובה). אנו מאמינים שיש לה את מה שצריך בכדי לקנות עתיד די מזהיר בעולם המכירות ואף בליסינג עם טבלת המחירים המוצגת לפניכם.

LS 148,990
LT+ 153,990
LTZ 161,990
ACTIV Z 173,990

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל