fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

התגעגעתם? סדרה 8 האייקונית חוזרת!

התגעגעתם? סדרה 8 האייקונית חוזרת!

יובל לוי

צילום: יצרן

לא צריך להרחיב הרבה על סדרה 8 של ב.מ.וו שייצורה הופסק בשנת 1999 עקב ביקוש ומכירות נמוכים. יחידות בודדות ממנה הגיעו לישראל וחלקן נוסעות ומסובבות ראשים עד היום.

לאחרונה ב.מ.וו שחררה פרטים מלאים ותמונות על סדרה 8 החדשה שצפוייה להמכר כבר בסוף השנה הנוכחית. סדרה 8 תוצע כרגע במרכב קופה בלבד ותכלול שני סוגי מנועים לבחירה: V8  בנזין בנפח 4.4 ליטר מוגדש טורבו המספק 530 כוחות סוס ומנוע טורבו דיזל בעל 6 צילינדרים המסודרים בטור המספק 320 כוחות סוס.

עיצובה החיצוני של סדרה 8 נאמן למקור בזכות צללית נמוכה ורחבה. לב.מ.וו פנסי חזית דקים וגריל גדול העשוי מיחידה אחת ומתחתיהם כונסי אוויר גדולים. בפרופיל יבצבצו להם גלגלי 19" או 20" (בהתאם לדגם המנוע) ומאחור שוב מופיעים פנסים דקים במיוחד ושתי יציאות מפלט גדולות.

פנים המכונית יכלול בורר הילוכים ושאר מתגים המשולבים בזכוכית, דש בורד ודיפוני דלתות עטופים בעור, לוח שעונים בעל תצוגה משתנה, תצוגע עילית על גבי השמשה הקדמית ועוד.

קבוצת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, טרם סיפקה את סכום הכסף ממנו תאלצו להפרד על מנת להניח את ידיכם על הדגם החדש.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל