fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

רשמית: טסלה מקבלת רישיון יבוא לישראל

רשמית: טסלה מקבלת רישיון יבוא לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

כמו שסיפרנו לכם לפני כשנה, יצרנית הרכב החשמלי האקזוטית טסלה בדרכה לישראל וכעת אנו למדים מפרסום של העיתון הכלכלי גלובס כי ישראל העניקה לחברת טסלה רשיון יבוא לרכביה ויתרה מכך, לראשונה בתחום הרכב הישראלי יוכלו הקונים לבצע את הרכישה ישירות מול היצרן האמריקני, בקניה מקוונת דרך האתר שלו ברשת. ולכל מי שמודאג מעניין נסיעת המבחן – ליצרן יהיו נקודות הדגמה, אחת קבועה במרכז הארץ וגם במקומות נוספים, ככל הנראה במתכונת ה'פופ-אפ' הפופולרית בימי המגיפה הנוכחית.

שני דגמים צפויים להיות להיטי מכירות ה-'מודל 3' היוקרתית והקרוסאובר העממי יותר ה-'מודל Y'. ההזמנות באתר צפויים להיפתח לישראלים בימים הקרובים ואספקת הראשונים בכלי הרכב של טסלה לארץ צפויה להיות במהלך 2021. המחירים, על אף ההטבה הניכרת במיסוי – בזכות אפס פליטה מזהמת, צפויים להיות יקרים למדי. אין עדיין מספרים מדוייקים אבל סביר שמודל 3 תעלה פי 2 או יותר מרכב בעירה פנימית מקביל בביצועים, ואילו הקרוסאובר צפוי לשאת תג מחיר עממי יותר, אבל אל תתנו לשימוש במילה 'עממי' לבלבל אתכם – גם המודל Y צפוי להיות יקר מקביליו באגף המזהם.

כחובבי מוטוריקה ופיתוחים טכנולוגיים כאחד, אנחנו מברכים על פתיחת השוק לשיטות רכישה חדשות, מחכים כבר להזדמנות ללחוץ על דוושת התאוצה של המותג המעניין, ומחכים לפריסה ארצית טובה ומספקת של עמדות טעינה מהירה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

2 תגובות ל רשמית: טסלה מקבלת רישיון יבוא לישראל

  1. יופי, הודעתי לחברה בה אני מועסק, שיזמינו לי אחת לליסינג. 🙂

  2. מה לגבי תמיכה במכוניות, מוסכים , חלפים וכו'?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל