fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

שברולט משיקה את הבלייזר החדש בישראל

שברולט משיקה את הבלייזר החדש בישראל

קבוצת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל תחל בשיווק שברולט בלייזר, רכב הפנאי החדש של שברולט. השנים בהן השברולט בלייזר נחשב לרכב שטח קשוח חלפו עברו להן, והיום מדובר ברכב קרוסאוברי אמריקני מפנק, המציע אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות.

הבלייזר החדש יוצע לקהל הישראלי בשתי גרסאות, כאשר בשתיהן נמצא את אותו מנוע בנזין V6 בנפח 3,600 ליטר עם הספק של 305 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוט' בעלת 9 יחסי העברה ומומנט של 37.2 קג"מ.

בשתי הגרסאות ניתן למצוא סוללה מרשימה של פיצ'רים טכנולוגיים ובטיחותיים: מערך מצלמות מקיף הכולל מראה אחורית בעלת תצוגת וידאו HD (כולל אפשרות לזום והגבהה), מצלמת חניה 360 עם זויות תצוגה משתנות, מצלמה ייעודית לחיבור נגרר ומצלמות חנייה לגלגל. פתיחת תא מטען עם הזזת הרגל, מפתח חכם – כניסה והתנעה ללא מגע, מושב נהג מתכוונן חשמלית ל-8 כיוונים, מערכת שמע מבית BOSE הכוללת 8 רמקולים, מערכת מולטימדיה MyLink "8 ועוד.

הנוסעים ברכב יהנו גם מחלון גג פנורמי עם וילון חשמלי, טעינה אלחוטית, מערכת אקטיבית לביטול רעשים, בקרת אקלים אלקטרונית, אוורור או חימום למושבים הקדמיים ועוד. לניצול מקסימלי של נפח תא הנוסעים, המושב אחורי מתקפל ומתפצל. תא המטען נפתח חשמלית ומציע נפח של 864 ל'. כמו כן, ניתן להפעיל את המזגן ולכוון את חימום/קירור המושבים מרחוק – כאבזור סטנדרט.

בשתי רמות הגימור של הבלייזר החדש נמצא: 7 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת התנגשות קדמית ובלימת חירום אוטומטית, התראה ותיקון סטייה מנתיב, מושב נהג בעל חיווי רטט להתראות, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים, התראת הולכי רגל, ניטור מרחק מלפנים, התראת שטח מת צידי, חיישני חניה אחוריים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

רמת האבזור RS היקרה יותר, כוללת שינויים עיצוביים, לדוגמא: לוגו זהוב, מערכת פליטה עם מפלטים כפולים משולבים בפגוש האחורי, פסי כרום בגריל הקדמי, ידיות דלתות עם דגשי כרום, כנפונים ופגושים תחתונים בצבע הרכב ופסי גגון כסופים.

מחירים:
גרסת הפרימייר תימכר בישראל במחיר של 279,900 ש"ח, וגרסת ה-RS היקרה יותר, תימכר בישראל במחיר של 284,000 ש"ח.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל