fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

חדש בישראל: לקסוס ואן LM

חדש בישראל: לקסוס ואן LM

כתב: אריק רוזנבלום | צילום: יצרן

לקסוס ישראל משיקה את ה־LM, ואן היוקרה החדש של מותג הפרימיום היפני, בגרסה ההיברידית LM 350h, ברמת אבזור גבוהה במיוחד, עיצוב ייחודי ומחיר החל מ־889,900 ₪.

הלקסוס LM 350h הוא הוואן הראשון של מותג הפרימיום, שעושה שימוש במערכת הנעה היברידית המוכרת מדגמי ה־350h של לקסוס, עם מנוע בנפח 2.5 ליטר, הספק משולב של 250 כ"ס ומומנט של 24.3, הנעה כפולה אלקטרונית E-Four ו־4 מצבי נהיגה – מצב Rear Comfort, מצב Eco, מצב Sport ומצב להתאמה אישית.

ה־LM משלב את הנוחות של רכב נוסעים גדול עם רמת הפינוק והיוקרה של לימוזינה וחלל פנים המזכיר מטוס פרטי, המפרט והעיצוב שלו מבוססים על יסודות האירוח היפני – Omotenashi – ומאפשר נסיעה נוחה בתא נוסעים מאובזר המסוגל בקלות לשמש גם כמשרד נייד. ה־LM משווק בשתי גרסאות – 4 מושבים עם מחיצה בין שתי השורות וכורסאות מרווחות מקדימה ומאחור או 7 מושבים עם 3 שורות ספסלים.

רשימת האבזור כוללות מסך בגודל 48 אינץ' מאחור, מערכת שמע סראונד של מארק לוינסון עם 23 רמקולים, בר משקאות מקורר, מושבי מסאג', הצללת חלונות חשמלית, גג פנורמי, מערכת Lexus Climate Concierge, מושבים מחוממים כולל משענות הרגליים והידיים, בקרת רעשים אקטיבית, תאורת אווירה, שולחנות מתכווננים, עמדות טעינה אחלוטיות ויציאות USB, מנורות קריאה, מחזיקי כוסות, מראות איפור, מחזיק מטריות, שלט בקרה למערכת האודיו, בקרת האקלים, המושב, תאורת הפנים והחלונות – עם פונקציית זיהוי קולי.

אורכו הכללי של ה־LM עומד על 5,125 מ"מ, רוחבו 1,890 מ"מ וגובהו 1,940 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 3,000 מ"מ והגלגלים בקוטר 19 אינץ'. תא המטען מספיק לשתי מזוודות גדולות או 4 בגרסת ה־7 מושבים, עם נפח מירבי של 752 ליטר או 1,190 ליטר, בהתאמה.

בתא הנהג מושבים עם שמונה מצבי כיוונון לנהג וארבעה מצבי כיוונון לנוסע, מסך מגע בגודל 14 אינץ' עם Apple CarPlay אלחוטי ו־Android Auto, חיבורי USB Type-C ומטען אלחוטי, חיבור HDMi ושקע 12V. כמו גם מראה אחורית דיגיטלית. ה־LM מצוידת במערכת בלימה אלקטרונית, התראה ותיקון של סכנת התנגשות וסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור ערנות הנהג, מערכת eCall לחירום ודלתות עם פתיחה אלקטרונית ו־Safe Exit Assist.

מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "לקסוס LM הוא ביטוי מובהק לגישה של לקסוס לפיה יוקרה אמיתית אינה מתמקדת רק בצד המוטורי ובאיבזור הרכב אלא בחוויית הנוסעים, במטרה להעניק להם תחושת אירוח ונוחות – אירוח של מחלקה ראשונה, וזאת על פי מיטב מסורת האירוח היפנית "האומוטנאשי" הייחודית של לקסוס. האירוח המוקפד והעוטף של לקסוס מומחש בכל מרכיב ופרט בדגם החדשני הזה. גישה ייחודית זו באה לידי ביטוי גם במגוון השירותים הניתנים לבעלי לקסוס לאורך כל הדרך במועדון הטאקומי היוקרתי הבלעדי ללקוחות לקסוס, המעניק שרותי קונסיירז', אירועים ייעודיים, שירותי לימוזין לשדה התעופה ובחזרה ועוד. כל אלו מרחיבים את חוויית הבעלות על רכבי לקסוס לעולמות יוקרה גם כאלו שאינם קשורים ישירות לעולם הרכב כחלק מהמוטו של לקסוס: EXPERIENCE AMAZING (חוויות מדהימות)".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

גלריה

תגובה אחת ל חדש בישראל: לקסוס ואן LM

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל