fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
דוקאטי באנר חדש מולטיסטרדה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קריסטלינו קובית צד xi
קוב 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

מצברים חמים

מצברים חמים

סחריה גיא

צילום: יח"צ

אלון מאסק, יו"ר חברת טסלה ויזם סדרתי, יודע לייצר כותרות כשצריך להסיט את אור הזרקורים השלילי. כך הוא עשה בימים האחרונים כשנדרש על ידי הממשל האמריקני לבצע ריקול (Recall) לרכבי החברה לאחר שמספר מצברים עלו באש ברכב הדגל של החברה – טסלה מודל Sהבכירה. הדרך בה הסיט מאסק את האור השלילי היא על ידי בשורה של ממש לחובבי רכב ושוחרי העידן הירוק – רכב חשמלי מתוצרת החברה ישווק במחיר "עממי" של 35,000$, לפני מיסים, ותוך שלוש שנים. עד כה מי שחפץ ברכבי החברה נאלץ להיפרד מסכומים לא מבוטלים של כ-50,000$ ומעלה, מה שהרחיק את החלום החשמלי מידיהם וחנייתם של חובבי האמפר והוולט.

הביקורת השלילית אודות הבעייתיות שבמצברי החברה הצליחה בינתיים לצבור הד תקשורתי לא קטן, אך האם הבשורה של מאסק תכבה את הלהבות?

בינתיים ניתן את העבודה לכבאים:

בזמנים יפים יותר, מודל S מראה ל-ב.מ.וו. M5 מאיפה משתינים האלקטרונים:

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – ויזן