fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

מצברים חמים

מצברים חמים

סחריה גיא

צילום: יח"צ

אלון מאסק, יו"ר חברת טסלה ויזם סדרתי, יודע לייצר כותרות כשצריך להסיט את אור הזרקורים השלילי. כך הוא עשה בימים האחרונים כשנדרש על ידי הממשל האמריקני לבצע ריקול (Recall) לרכבי החברה לאחר שמספר מצברים עלו באש ברכב הדגל של החברה – טסלה מודל Sהבכירה. הדרך בה הסיט מאסק את האור השלילי היא על ידי בשורה של ממש לחובבי רכב ושוחרי העידן הירוק – רכב חשמלי מתוצרת החברה ישווק במחיר "עממי" של 35,000$, לפני מיסים, ותוך שלוש שנים. עד כה מי שחפץ ברכבי החברה נאלץ להיפרד מסכומים לא מבוטלים של כ-50,000$ ומעלה, מה שהרחיק את החלום החשמלי מידיהם וחנייתם של חובבי האמפר והוולט.

הביקורת השלילית אודות הבעייתיות שבמצברי החברה הצליחה בינתיים לצבור הד תקשורתי לא קטן, אך האם הבשורה של מאסק תכבה את הלהבות?

בינתיים ניתן את העבודה לכבאים:

בזמנים יפים יותר, מודל S מראה ל-ב.מ.וו. M5 מאיפה משתינים האלקטרונים:

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל