fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מצברים חמים

מצברים חמים

סחריה גיא

צילום: יח"צ

אלון מאסק, יו"ר חברת טסלה ויזם סדרתי, יודע לייצר כותרות כשצריך להסיט את אור הזרקורים השלילי. כך הוא עשה בימים האחרונים כשנדרש על ידי הממשל האמריקני לבצע ריקול (Recall) לרכבי החברה לאחר שמספר מצברים עלו באש ברכב הדגל של החברה – טסלה מודל Sהבכירה. הדרך בה הסיט מאסק את האור השלילי היא על ידי בשורה של ממש לחובבי רכב ושוחרי העידן הירוק – רכב חשמלי מתוצרת החברה ישווק במחיר "עממי" של 35,000$, לפני מיסים, ותוך שלוש שנים. עד כה מי שחפץ ברכבי החברה נאלץ להיפרד מסכומים לא מבוטלים של כ-50,000$ ומעלה, מה שהרחיק את החלום החשמלי מידיהם וחנייתם של חובבי האמפר והוולט.

הביקורת השלילית אודות הבעייתיות שבמצברי החברה הצליחה בינתיים לצבור הד תקשורתי לא קטן, אך האם הבשורה של מאסק תכבה את הלהבות?

בינתיים ניתן את העבודה לכבאים:

בזמנים יפים יותר, מודל S מראה ל-ב.מ.וו. M5 מאיפה משתינים האלקטרונים:

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל