fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

למבו רוצה שטח

למבו רוצה שטח

סחריה גיא

צילום: יח"צ

למבורגיני האיטלקית ידועה ברכבי העל שלה כמו הגייארדו, דיאבלו והקונטאש הותיקה, אך גם לה יש רצון לנגוס בשוק ה-SUV הפופולארי.

נסיונה הראשון של למבורגיני לרדת לשבילי קק"ל היה בשנת 1983עם ה-LM002, איתו ניסתה החברה האקזוטית לזכות במכרז של צבא ארה"ב אך הפסידה להאמר המוכר. בשנת 2017 מתוכנן לצאת לפועל הנסיון השני, ובתקווה גם המוצלח יותר, לשווק את ה"אורוס" – רכב שטח נאה למראה, שישתמש לראשונה בתולדות החברה במנוע V8 מוגדש טורבו.

המנוע שכנראה יהיה בשימוש יהיה דומה או זהה לזה שנמצא באאודי RS6 ו- RS7, בנפח 4.0 ליטרים ותפוקה של 552 כ"ס. השלדה של האורוס ככל הנראה תילקח מאאודי Q7.

זו לא הפתעה למהלך שכזה מלמבורגיני שנשלטת כבר 16 שנים על ידי קונצרן פולקסוואגן. הצלחתם של רכבי הפנאי השונים של הקונצרן, גם אלו היוקרתיים כדוגמת אאודי סדרה Q והטוארג, הראו לה כבר לפני שנים שיש מקום למהלך שכזה.

אז האם נראה למבורגיני חונה עם שני גלגלים על מדרכות תל אביב בעוד שלוש שנים? אם היא תיראה כך, נקווה שכן.

גלריה

4 תגובות ל למבו רוצה שטח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל