fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
v12 באנר צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
פוני pny באנר קוביה צידי
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
סטפן
voge מוטו24 באנר r-125
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
HJC

למבו רוצה שטח

למבו רוצה שטח

סחריה גיא

צילום: יח"צ

למבורגיני האיטלקית ידועה ברכבי העל שלה כמו הגייארדו, דיאבלו והקונטאש הותיקה, אך גם לה יש רצון לנגוס בשוק ה-SUV הפופולארי.

נסיונה הראשון של למבורגיני לרדת לשבילי קק"ל היה בשנת 1983עם ה-LM002, איתו ניסתה החברה האקזוטית לזכות במכרז של צבא ארה"ב אך הפסידה להאמר המוכר. בשנת 2017 מתוכנן לצאת לפועל הנסיון השני, ובתקווה גם המוצלח יותר, לשווק את ה"אורוס" – רכב שטח נאה למראה, שישתמש לראשונה בתולדות החברה במנוע V8 מוגדש טורבו.

המנוע שכנראה יהיה בשימוש יהיה דומה או זהה לזה שנמצא באאודי RS6 ו- RS7, בנפח 4.0 ליטרים ותפוקה של 552 כ"ס. השלדה של האורוס ככל הנראה תילקח מאאודי Q7.

זו לא הפתעה למהלך שכזה מלמבורגיני שנשלטת כבר 16 שנים על ידי קונצרן פולקסוואגן. הצלחתם של רכבי הפנאי השונים של הקונצרן, גם אלו היוקרתיים כדוגמת אאודי סדרה Q והטוארג, הראו לה כבר לפני שנים שיש מקום למהלך שכזה.

אז האם נראה למבורגיני חונה עם שני גלגלים על מדרכות תל אביב בעוד שלוש שנים? אם היא תיראה כך, נקווה שכן.

גלריה

4 תגובות ל למבו רוצה שטח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove