fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

עידן חדש במרצדס

עידן חדש במרצדס

אביעד רייס

צילום: שיוביץ/רייס

אולם התצוגה החדש הממוקם בהרצליה פיתוח הינו כאמור המרכזי והגדול ביותר של חברת מרצדס, ומשתרע על כ- 2000 מ"ר.
"מיקומו של האולם המרכזי בסביבה העסקית של הרצליה פיתוח, בנוסף עם הרחבת שעות הפעילות והגדלת היצע רכבי התצוגה והמבחן הינם מהלכים שיביאו להמשך צמיחת המותג בישראל, אשר גדל בשנים האחרונות בכ- 300 אחוזים בהיקף המכירות והינם צעד נוסף להשגת יעד היצרן להוביל את קטגורית היוקרה העולמית עד שנת 2020"- כך לדבריו של אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס. 

האולם מציג קונספט עיצובי ייחודי, בהשראת הקונספט העולמי של חברת מרצדס. התצוגה באולם החדש מתהדרת בדגמי המותג השונים, המחולקים לפי אזורים וקטגוריות- איזור ה smart הצבעוני, הצעיר והאורבני; דרך הרכבים הקומפקטיים; רכבי ה suv; הרכבים הקלאסיים ובהם ה e-class וה e- coupe;  איזור רכבי ה "קצה" וה AMG; טרקלין יוקרתי ללקוחות ה s-class ורכבי הקצה וכן מתחמי מסירה ללקוחות. 

מפרטי הרכבים מוצגים באייפדים אינטראקטיביים המציעים "קונפיגורטור" בו יוכל הלקוח לראות את מפרט הרכב ולהתרשם כיצד ייראה הרכב בו הוא מעוניין עם תוספות בהרכבה אישית כמו ריפודים משודרגים, גג פנורמי, חישוקי מגנזיום ועוד. 

האולם החדש יהווה מרכז לשיתופי פעולה אקסקלוסיביים ומגוונים, בתחומי הספורט, האופנה והלייף סטייל, כיאה למותג המייצג מעבר לנהיגה ואיכות גם את תחומים אלו. 

האולם החדש יכלול גם את "בוטיק מרצדס" ובו מגוון אביזרי יוקרה ואקססוריז לגברים, נשים וילדים כגון דגמי מכוניות, שעונים, ארנקים ופריטים נוספים מעולם האופנה. 

המעבר לאולם התצוגה החדש מגיע אחרי תקופה טובה מאוד למרצדס עם גידול משמעותי במכירותיה. במחצית הראשונה של 2015 מכרה כלמוביל- מרצדס כ- 1612 כלי רכב מהדגמים השונים, זאת לעומת 945 כלי רכב במחצית הראשונה של שנת 2014- גידול של כ- 71 אחוזים במכירות. 

מבחינת החברה המגמה היא היערכות להמשך הצמיחה והגדלת המכירות. הצפי הזה נובע מסיבה פשוטה- מרצדס נמצאת כיום בנקודה אסטרטגית בה היא מציעה מענה רחב בכל אחד מהסגמנטים הקיימים בשוק- החל מרכבים קומפקטיים אורבניים כדוגמת סדרות ה A, CLA, ו GLA המוצעים במחיר של החל מ- 193,000 ש"ח, רכבי שטח ו SUV המוצעים במחיר של החל מ- 500,000 ש"ח, ועד הרף העליון של רכבי יוקרה- קצה וסדאן עם תגי מחיר של למעלה מ- 2,000,000 שקלים. 
מעבר להשקת האולם החדש והמרשים, היו גם בשורות בתחום הרכבים:
הסמארט הקטנה חוזרת לשווקי עם שני דגמים חדשים ומחירים שפויים מבעבר : הסמארט פור2 (שני מושבים) עם 71 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית עם מצמד כפול (להבדיל מהתיבה בעלת המצמד היחיד שהיתה בעבר) מוצעת במחיר של 100,000 ש"ח. הסמארט פור4 (4 מושבים) עם אותה יחידת הנעה תוצע במחיר של 110,000 ש"ח. 

בנוסף לסמארטים נקבל גם את ה- C63 AMG המצוידת במנוע V8 טווין-טורבו בנפח 4 ליטרים, 476 כ"ס ותאוצה מ- 0 ל- 100 ב- 4.1 שניות. נשלב את כל אלו ונקבל שחקן חזק ביותר (והיחיד כרגע, כיוון שהמתחרות מבית BMW ו-אודי אינן מגיעות לארץ) בשוק. ה- C63 AMG תימכר בישראל במחיר של החל מ- 715,000 ש"ח. דגמים נוספים צפויים להגיע בהמשך. 

גלריה

6 תגובות ל עידן חדש במרצדס

  1. ב.מ.וו מביאה את הM3/4 גם ביבוא סדיר וגם בהזמנות מיוחדת. בישראל מסתובבות לא מעט חדשות שהגיעו מדלק מוטורס.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל