fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC

מדבר כתום 2019: יומיים בשטח עם רוכבי ק.ט.מ

מדבר כתום 2019: יומיים בשטח עם רוכבי ק.ט.מ

אביעד רייס

מדבר בעונתו היפה ביותר, אופנועי שטח איכותיים מכל הסוגים והמון חברים טובים – מה צריך יותר מזה בחיים? מועדון השטח של ק.ט.מ נפגש זו הפעם השישית לטיול המועדון במדבר – עניין שהפך כבר למסורת.

לרגל הטיול התאגדו כל רוכבי השטח של המותג – אדוונצ'ריסטים ואנדורואיסטים, והתחלקו לקבוצות רכיבה שיצאו לשטח בהובלתם של אושיות מוכרות בעולם רכיבת השטח – באדוונצ'רים היה זה גיא רדר שהוביל את הלהקה בנחישות וברגישות ובאנדורו, רוכבי קבוצת המרוצים של המותג.

לטיול הגענו רכובים על גבי ה-690 אנדורו, כך שיכולנו ליהנות משני העולמות. ביום הראשון הצטרפנו לקבוצת האדוונצ'ר, ששילבה כביש ושטח. התחלנו את הרכיבה בצומת דבירה, ולאחר קטע כביש, נכנסנו לשטח לרכיבה עד מצפה רמון, שם חיכתה לנו, נקייה ומזמינה, חוות "חאן צל מדבר", שנמצאת באחת הנקודות הטובות באזור ומשקיפה על נוף מכתשים מטמטם ביופיו.

מקלחת, מרק מהביל (שאת מתכונו הסודי לא הצלחנו להשיג, נכון לכתיבת שורות אלו), תה מתוק, התרשמות ממגוון אביזרי הביגוד של PowerWear שהוצגו לרוכבים במקום והופ, אנחנו בארוחת הערב המפנקת – שלאחריה בקושי הצלחנו לזוז. בדיוק ברגע הנכון נשלפו הבירות ויינות הבית שמיוצרים במקום – מגפני המדבר. יין מיוחד עם טעמי מדבר קשוחים – אם אתם באזור, חובה לשריין לעצמכם לילה בחאן ואל תשכחו לקחת הביתה בקבוק יין אחד, או שניים. מבטיחים שלא תצטערו – תזכרו שאמרנו לכם את זה כשתקומו בבוקר אל מול הזריחה שנפרשת על נוף המכתשים. להקה מקומית ומגניבה הגיעה לנגן ולהנעים לרוכבים את הערב, רגע לפני שכולם פורשים לשינה כדי לאגור כוחות לפני יום הרכיבה הבא.

התעוררנו בבוקר אל מול הנוף המרהיב שנשקף מפתח האוהל. ארוחת בוקר מפנקת למלא מצברים וקדימה לשטח, הפעם עם קבוצת האנדורו – בהובלתו של זיו כרמי מ-'Champ Factory' ורוכב קבוצת המרוצים. ה-690 עבד קשה אבל עמד בגבורה במשימה – לא פשוט לרדוף אחרי קבוצת החיות על אופנועי האנדורו המקצועיים, ששעטו בקצב מהיר במסלולים המוקפים בנופים המדבריים המדהימים.

קצת פנצ'רים וקצת נפילות, אך כמעט ללא התברברויות, ומילה טובה חייבת להישלח למובילים התותחים, שהובילו במקצועיות את הקבוצות, אם באדוונצ'ר ואם באנדורו ואיפשרו לרוכבים להתמקד בהנאה. שאפו.

ואם במילים טובות עסקינן, אז נראה כי זה המקום לסיים ולהודות לצוות היבואן שארגן אירוע מתוקתק ומאורגן ללא דופי – לנעמן זוהר מנהל חטיבת האופנועים, לאלעד כהן מנהל השיווק, לישראל ויליגורה מנהל המכירות הארצי, לעובדי החברה בתחומים השונים שעמלו יום וליל להפקת אירוע בלתי נשכח, למנהלי הסוכנויות שהגיעו מכל הארץ לרכב ואף להוביל קבוצות, למובילים האלופים, וכמובן לרוכבים, שהפכו את האירוע למפגן עוצמה כתום.

בתור יבואן אופנועים, מאד חשוב למכור ולעשות את זה טוב (והחברים מק.ט.מ יודעים לעשות את זה מצוין – דוחות המכירות לא משקרים) אבל לא פחות חשוב לדעת לשמר את הלקוחות שלך, ואירועים מסוג זה, ובעיקר היחס האישי ותחושת המשפחתיות שעוטפת את קהילת הרוכבים הכתומה, מעבר לאופנועים המצוינים, היא שעושה את ההבדל. נשארנו עם טעם של עוד – נתראה בשנה הבאה. ואולי גם לפני כן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל