מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
קונה אופנוע
סטפן
ברקום שמאל
לרט
תמוז
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
בנלי שמאל עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

חדש בענף: בייקרס בר Route 44 – כמה טוב שבאת הביתה

חדש בענף: בייקרס בר Route 44 – כמה טוב שבאת הביתה

יח"צ

"…דרך מאובקת, בין ווגאס לשום מקום…" פונדק דרכים סחוף שמש ואוהב אופנועים, אז נכון שאין לנו ממש מרחקים פה בארץ הקטנה שלנו, אבל שמש קופחת ואופנועים חובבי הווי – יש ויש – אבל את העיקר, נקודה שוממה בין הכרך לאי-שם, באמת קשה למצוא במחוזותינו, ולו רק בגלל שקהל הרוכבים מעדיף להראות בסוף השבוע או במפגש הקבוע אבל מעדיפים רכיבה קצרה ולא מאתגרת (בעיקר כי מתחילים מאוחר וממשיכים אל תוך הלילה). אז מצאנו פונדק שכזה! גם קרוב גם נידח, בפאת השדה הצפונית ביותר של מושב משמר השבעה…

ולא סתם מקום שהוסב לצרכי אוכלוסיית הרוכבים והרוכבות אלא קלאב-האוס אוריגינל, עם בר גדול ומתלה קסדות רב מקום, עם מושבי דיינר גבוהים מעור משובץ סביב שולחנות עץ ממורקים, חדר צדדי עם שולחן ביליארד, מקומות לשבת גם בחוץ וחניה לאופנועים – מול החלון, בתוך המתחם הסגור והענק של המקום, ובלילות ארוכים ועמוסים בחוגגים – יש להם בדרך 44 אפילו קומת חניה שלמה: ענקית ולרשותם, בקומה 1- של המסעדה. ואגב מסעדה; המטבח מכין במקום תפריט עשיר ומוצלח של מנות פתיחה, עיקריות וקינוחים. עם המבורגר משובח למראה ולמאכל – לא מבקרי מסעדות אנחנו אלא אופנוענים פשוטים שכבר לעסו קציצה או שתיים בימי חלדנו, מה נאמר ומה נגיד – באמת מנה משובחת. צ'יפס גדולים ופריכים, קציצת בשר גדולה ושפע ירק רלוונטי סביבה והלחמנייה (זו שהרבה פעמים נרטבת בחלקה התחתון ופוגמת בחוויה) טרייה ונותרת יבשה ויציבה. מידת העשייה לפי רצון המזמין והטעם – שפתיים יישקו.

את הרעיון למקום קיבלו השותפים, ארבעה חברים שרוכבים יחד עם קבוצות קטנות כבר שנים ובעלי מקצוע בתחומים שונים שכשמחברים אותם יחד – אפשר לייצר חוויה אמיתי של רוח אופנוענית.

למה הכוונה?
אחד איש גבס, בניה ואינסטלציה, שני חשמלאי ואיש מערכות תקשורת, שלישי טבח ורביעי איש גמר בפרוייקטי בניה, אז ביחד עם כמה חברים טובים הם הקדישו ארבעה חודשים, בתוך כל הבלאגן שעשתה הקורונה לכל כך הרבה אנשים, כדי לבנות קן חמים ומתאים; כל מה שאופנוע ורוכבו צריכים – תחנת דלק צמודה, יציאה לכל הכבישים צפונה, מזרחה ודרומה, חניה שמורה בשפע, מטבח טוב וקלאב האוס מאובזר, במה למופעים חיים באוויר הפתוח שבחצר האחורית הגדולה, אפשר להכניס גם לכאן אופנועים…

בדיוק בהופעה חיה כזו יצא לנו להיות שם, ביחד עם עוד כמה מאות רוכבים ורוכבות, אנשי מועדונים קטנים, וגדולים, עוטי עור וקעקועים זקנים מטופחים, טבעות ושרשראות, וגם אנשים רגילים בג'ינס וטי שירט, סתם רוכבים שמכירים את הקונספט וגם אנשים מן היישוב – צעירים וותיקים. רוקנ'רול ישן וטוב, בירה קרה ואנשים חמים – הקלישאה האמריקאית ההיא במלוא תפארתה הנחמדת. זה נחמד לשחק בכאילו, לרגע או שניים לערב אחד באמצע השבוע, לא לזכור שאנחנו הורים ל וילדים של, עובדים ב או עסוקים ב, לילה של חופש דו-גלגלי. פייר, התגעגענו.

בקיצור, שתדעו שיש בארץ מקום אולד-סקול אמיתי, קרוב ממש וכמאמר הקלישאה: בית לאופנוענים.

רוט 44 בייקרס בר
לא פתוחים בשבת, האוכל בשרי וכשר פרווה.
שעות פתיחה מ-12:00 ועד אחרון הסועדים.

מיקום: על מחלף תחנת דלק התאומים משמר השבעה, יציאה מכביש 44 לכיוון צפון בירידה לכביש 1 ירושלים-ת"א.
או לרשום בוויז: Route 44 Bikers Bar או בעברית: רות 44 בייקרס בר.

צילום: אבי אלבו, יח"צ

8 תגובות ל חדש בענף: בייקרס בר Route 44 – כמה טוב שבאת הביתה

  1. ככול שזה בנוי על מועדון הארלי הישראלי שם זה פחות או יותר מסתיים! כמה? מאה חברים?
    רעשנים אבל לא הייתי בונה עליהם או סביבם עסק.
    יש להם מקומות יותר קרובים, ויותר מגניבים לפרלמנטים הקטנים והאיכותיים שלהם.
    בישראל לא היה ולא תהייה תרבות אופנועים "אמריקאית", גם לא "אירופאיית", ובעיקר לא!
    ולא רק בגלל שבישראל הקטנה אין מרחקים לגמוע בסטייל המסעות של פירסינג("זן ואומנות אחזקת האופנוע").
    זה לא יעבוד כי חסר בישראל המרכיב הכי אלמנטרי, אופנועים.
    בישראל עלויות הרכישה מפלצתיות, האחזקה יקרה כי שוב היבואנים גונבים במחירי החלקים,
    חברות הביטוח שבמקום לעשות את מה שהם צריכות לעשות, לפזר סיכון, מטילות את כל כובד משקל הסיכון על הרוכבים.
    נו…ונניח שקניתי איזה אופנוע גרוטאה שגם נוסע,
    את מי אני אפגוש בבר? את אוהבי האופנועים, או את אוהבי "הכאילו" הטחונים? אלה שבאים להשוויץ בכמה הם הצליחו בעסקים(לפי כמה עלה להם האופנוע), כאלה שהאופנוע הוא רק התירוץ לברוח מהאישה????
    לדעתי את הסוג השני(לא אופנוענים)…לבריאות, אבל לא מעניין.

    • יורם הגדול לא יכול שלא להסכים איתך יותר ,כל מילה חקוקה בסלע!!! אוסיף שלא רק שאין תרבות אופנועיםת אין אין תרבות מוטורית באופן כללי ובעצם אין תרבות בכלל בשום תחום למרבה הצער ,מבלי להכנס כאן לסיבות המצערות .

      • יובל, זה לא אתה הממורמר שכותב לנו כל הזמן מחו"ל כמה רע בישראל?
        בבקשה אל תסכים עם שום דבר שאני כותב!
        ישראל מדינה פיצפונת, בקושי פרבר של מוסקבה. אי אפשר שחבל ארץ כל כך קטן יכיל את כל המגוון שנניח יש ליורד ממורמר כמוך בארצות הברית. אני לא חיי בנוואדה, ושטח עולה לי ביוקר, אז אין לי גראג' צמוד לחניה. לא נורא בכלל.
        בישראל הקטנה אין מבחר ויש חיים, יש חום, יש את האנשים!
        ומי שרוצה ואוהב אופנועים כבר ימצא את הקומבינה שלו, כי ישראלים אלופים בקומבינות.
        וזה יהיה קטן, כי ישראל קטנה, ולכן טענתי שאין בישראל טעם לפתוח מקום שמתאים באופי הפעילות שלו לארצות גדולות כמו ארה"ב. את העיצוב אפשר להעתיק, אי אפשר להביא לתוכו את מה שאין בישראל(מרחבים אין סופיים, ומחירי אופנועים נמוכים).
        אוי, אמרתי "אין", שמע ממורמרי, ישראל היא ארץ זבת חלב ודבש, תרכב ימים ושבועות בערבות נבדה כדי להגיע לכלום ושום דבר, או תרכב שעתיים ואתה במדבר יהודה, ואחרי עוד שעתיים ברמת הגולן…גליל…מישור החוף…לא חסר כאן כלום.
        ישראלים שממש היה חשוב להם לממש את עצמם בתחום המקצועי המוטורי עושים זאת יפה מאוד בחו"ל ומביאים כבוד לישראל.
        |ומה ממורמרי עשה בשביל המדינה…איזה כבוד יובלי הביא לנו? אם כל כך רע כאן נראה אותך מוותר על האזרחות הישראלית.
        אבל אתה לא תוותר כי אז על מה תמרמר, אתה ממורמרי, ככה אתה.

  2. מקווה שיקבלו אותנו האדוונצ'רים 🙂
    בהצלחה!!! נראה מקום כייפי וטעים. לא צריך יותר.

  3. מקום תענוג! אווירה אש, אוכל טעים ומקום גלוי לחניית האופנוע…שווה

  4. בייקרס פאב שסגור בשבת… ועושים קבלת שבת גם .. בדיחה… יש בדיחה אחת בהמשך הכביש ועכשיו יש בדיחה חדשה …שתי בדיחות בכביש 44..))הייתי באיזה למישי בערב… כולם הלכו הביתה ב12 בלילה…))) תיפתחו ב 8 בבוקר ותסגרו ב12 בצהריים .. יהיה בדיוק כמו בגן ילדים..

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל