fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

עופר אבניר ו-Proriding במגוון פעילויות אנדורו בחול המועד!

עופר אבניר ו-Proriding במגוון פעילויות אנדורו בחול המועד!

קבוצת עופר אבניר וחברת PRORIDING משיקות בחול המועד פסח את שיתוף הפעולה ביניהם במטרה לתת לכל אחד את האפשרות להפוך להיות רוכב אנדורו מקצועי, ובעלויות נגישות. כזכור חברת פרוריידינג – האקדמיה לאופנוענות הגדולה והמקיפה ביותר בישראל, בניהולו של כפיר לוין, כשלצידו ראובן סביו בתפקיד מנהל פיתוח ההדרכה – תשמש כזרוע מבצעית להכשרות רכיבת אנדורו עבור מותגי השטח של עופר-אבניר – הוסקוורנה וגאסגאס. במסגרת שיתוף הפעולה שיושק במהלך חופשת הפסח, יוצעו לרוכבי השטח של עופר אבניר שמונה הדרכות שונות עם מגוון רחב של סוגי פעילות והכשרה ראשונית המחולקת לפי רמות – בסיסי ומתקדם.

בתחילת חול המועד יוצעו שני קורסים – ראשוני, בסיסי או מתקדם. שני הקורסים מותאמים לרוכבים מתחילים ברמות שונות – הקורס הראשוני – בסיסי מיועד לרוכבים עם עד 100 שעות ניסיון רכיבה ויאפשר עבודה על תנוחת רכיבה וחיבור לאופנוע, שיפור סגנון ביצוע פניות, תנוחת רכיבה בעמידה והתמודדות עם מכשולים בסיסיים. הקורס הראשוני – מתקדם, מותאם לרוכבים עם מעל 100 שעות ניסיון רכיבה ויאפשר עבודה על פניות, החלקת אחורי/קיר תומך, אופן הנפת גלגל קדמי ותיקול מכשולים כגון מדרגה/דרופ. לאחר ההשתתפות בקורסים הראשוניים יוכל כל רוכב להתקדם לקורסים מתקדמים יותר ובקבוצות קטנות יותר. בקורסים אלו ההתמקדות תהיה בשיפור הטכניקות, הטמעת ידע בבחירת קווים, שימור מומנטום ומהירות הרכיבה, שימור כוחות וחלוקת אנרגיה – פיזית ומנטלית, תוך שימת דגש על יחס אישי והתאמת דרגת הקושי בתרגול ליכולות הרוכב.

כחלק משיתוף הפעולה, מחירי ההדרכות יוצעו בעלות מסובסדת ללקוחות דגמי השטח של עופר אבניר! קורסי הרכיבה הראשוניים יוצעו בעלות של 280 שקלים, בעוד המחיר המסובסד של קורסי הרכיבה המתקדמים יעמוד על 500 שקלים.

לפרטים נוספים ולהרשמה: https://secure.cardcom.solutions/e/xWps

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל