fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קסדות קאברג: 47 שנים של מסורת איטלקית

קסדות קאברג: 47 שנים של מסורת איטלקית

הסיפור הנהדר של קאברג מתחיל אי-שם, בשנת 1974 בעיר ברגמו שבצפון איטליה. משמעות השם Caberg – הוא למעשה קיצור של צמד המילים CASCHI BERGAMO, בעברית ״הקסדות מברגמו״.

קאברג נשענת על מסורת ומורשת איטלקית, עוד מימי הגראנד פרי הגדולים של איטליה, שהחלו בשנות ה-50 של המאה הקודמת. לאורך השנים קאברג התמקדה בייצור חכם של קסדות, המשלב עיצוב איטלקי חדשני, ייחודי ופורץ דרך, לצד שימושיות, נוחות ושמירה על תג מחיר נגיש לכולם. במטה החברה שממוקם בברגמו עד היום, נמצאים משרדי ההנהלה, מחלקת הייצור ומעבדת המחקר והפיתוח.

הנהלת החברה ועובדיה מונעים מתוך אהבה לאופנועים ולקסדות ובשל כך, הם מגובשים ומאוחדים מאוד ועובדים באווירה משפחתית שנותנת מקום לתשוקה וליצירתיות שלהם.

בקאברג נותנים דגש תמיד על הפרטים הקטנים והקסדות יוצאות מדלתות המפעל לאחר שנבדקו באופן קפדני ביותר – מבחינת איכות הייצור ומבחינה בטיחותית. הבטיחות בקאברג היא ערך עליון והיא מקבלת תשומת לב רבה ביותר, על מנת להבטיח מקסימום בטיחות לרוכבי האופנועים. בשל הסטנדרט הגבוה של מחלקת הבטיחות של קאברג, היא אושרה כ״מעבדה מוכרת לבדיקת קסדות״ על ידי משרד התחבורה האיטלקי. מעבר לבדיקות המחמירות שמתבצעות בתוך המפעל, חלק מקסדות קאברג נבדקו במבחני הריסוק של SHARP באנגליה וזכו לציונים גבוהים של 4 ו-5 כוכבי בטיחות.

במהלך שנת 2020 קיבלה חברת ׳שחורי תקשורת׳ את הזיכיון הבלעדי למכירה והפצה של קסדות קאברג בישראל. כשבנו ב״שחורי תקשורת״ את מחירון הקסדות בישראל, חשבנו כל הזמן איך אפשר לשמור על מחירן הנמוך, בעיקר בהשוואה לאתרי מכירות בחו״ל. לדבריהם, היה להם חשוב שכל רוכב אופנוע או קטנוע יוכל לרכוש קסדה בטיחותית ואיכותית במחיר הוגן.

צפו בסרטון >>>

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל