fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה טוריזמו וולוצ'ה לוזו – אופנוע התיור המתוחכם בעולם

מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה טוריזמו וולוצ'ה לוזו – אופנוע התיור המתוחכם בעולם

צילום: יצרן

— ידיעה פרסומית —

בשנת 2015 והודות לשותפות המכוננת עם חברת מרצדס, משיקה אם.וי אגוסטה דגם משמעותי ביותר, הטוריזמו וולוצ'ה; מדובר בצעד מאתגר במיוחד עבור היצרן היוקרתי מווארזה, שכן בניגוד למורשת המירוצים האדירה של אם.וי עם 75 תארי אליפות עולם שלה, הטוריזמו וולוצ'ה נבנה מהיסוד כאופנוע תיור טהור. נכון, כמובן שיש לו את הגנים הספורטיביים של אם.וי, בליבו מנוע השלושה צילינדרים החזק והגמיש, והוא אכן אופנוע אתלטי וסקסי כמו שאף אופנוע תיור אחר לא חולם להיות – אולם מרכז האופי של טוריזמו וולוצ'ה הוא תיור איכותי ללא תחרות. נוחות, נשיאת מטען, תפעול חלק, צריכת דלק נמוכה, מרווחי טיפולים ארוכים במיוחד, מיכל דלק גדול המספק טווח אדיר, וכמובן שלל מערכות אלקטרוניקה לביצועים מיטביים ולבטיחות מעל הכול.

כבר בגרסת הבסיס, הטוריזמו וולוצ'ה מאובזר בשלל מערכות אלקטרוניקה כמו ניהול מנוע ממוחשב, החלפת הילוכים ללא קלאץ' ובקרת אחיזה – אולם אין ספק שהדבר האמיתי הוא בגרסת "לוזו" (יוקרה באיטלקית) של הטוריזמו וולוצ'ה.

הטוריזמו וולוצ'ה לוזו בתוספת של פחות מ-10% למחיר גרסת הבסיס, ומעבר לתוספות כמו ג'ק אמצע וסט מזוודות יוקרתי, מספק את חוויית ההיי-טק המשמעותית ביותר בעולם האופנוענות היום, הלוזו הוא אופנוע אינטואיטיבי של ממש, התקשורת הסלולארית עם האופנוע עצמו היא חסרת תקדים בהיקפה, השילוב של GPS מובנה ללוזו, עם תקשורת בלותות' מתקדמת וכמובן ה-App הייחודי של אם.וי אגוסטה להתקנה במכשיר הסמארטפון של הרוכב מספקים מציאות של תקשורת וכיוון האופנוע ברמה שלא הייתה מוכרת עד היום מאף יצרן בעולם, כולל בעולם מכוניות היוקרה. לא פחות מתשעה ערוצי בלותות' מותקנים בלוזו, כמו-גם שני שקעי USB.

בראש חידושי האלקטרוניקה והתקשורת בהם מצויד הטוריזמו וולוצ'ה לוזו – המיתלים האלקטרוניים החצי-אקטיביים. מיתלים אלה מתוצרת חברת "סאקס" מתפקדים ממש כמו מיתלים רגילים אך עם תוספת משמעותית של חיישנים במזלג ובבולם האחורי אשר חשים ולו בשינוי הקטן ביותר של תנועת הגלגלים כלפי מעלה (שיכוך כיווץ) או מטה (שיכוך החזרה) ובהתאם מפעיל מחשב ניהול המנוע את רמת השיכוך ההידראולי האופטימאלי, הן במזלג והן בבולם האחורי. מהירות החישוב של המיתלים היא עצומה והמערכת של אם.וי היא המתקדמת מסוגה בעולם כך שהרבה לפני שהרוכב חש במשהו הרי שהמיתלים כבר התאימו עצמם לתנאי הכביש ודואגים להצמדה מתמשכת של הגלגלים ללא קפיצות וחוסר נוחות. לא יאמן. בנוסף ניתן למקם את המיתלים של הטוריזמו וולוצ'ה לוזו מראש במספר מצבים של רכות או קשיחות וזאת בהתאם למשקל הרוכבים, מטענם, אופי הרכיבה – תיור או ספורט – וכמובן איכות סלילת הכבישים בנתיב המיועד.

את המיתלים ניתן לכוון ישירות מלוח השעונים TFT המתקדם או באמצעות הסמארטפון של הרוכב באמצעות ה-App הייחודי שמספקת אם.וי אגוסטה לרוכשי הטוריזמו ווולוצ'ה לוזו. בניגוד ליצרנים אחרים, כיוון המיתלים האלקטרוניים בלוזו ניתן לביצוע גם כשהאופנוע נמצא בתנועה!

בנוסף מאפשר שילוב GPS עם תקשורת סלולארית מתקדמת המותקן בלוזו לשמש כספריית ניווט אינטראקטיבית, אתה יכול לשמור את הנתיבים בהם רכבת, לשתף את חבריך ובמקביל לקבל מהם מפות ונתיבים שהם עשו כולל המלצות וטיפים.

ההי-טק מגיע גם לבלמים כאשר גרסת הלוזו מצוידת בגרסה המתקדמת ביותר של ABS מתוצרת בוש היוקרתית, כולל חיישנים רגישים במיוחד למצב הגלגלים והאחיזה ובקרה על רמת ההתערבות ברזולוציה צפופה במיוחד.

מחירו של אם.וי אגוסטה טוריזמו וולוצ'ה לוזו עומד בישראל על 145.900 שקל בלבד לדגם 2016 – ובדומה לכל אופנועי אם.וי הנמכרים בישראל נהנה מהאפשרות לאחריות חסרת תקדים של ארבע שנים.

— ידיעה פרסומית —

גלריה

2 תגובות ל מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה טוריזמו וולוצ'ה לוזו – אופנוע התיור המתוחכם בעולם

  1. עוד כמה שנים כנראה גם באופנועים כמו במכוניות אתה תרכב בכלל בלי להחזיק את הידים על הכידון..

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל