fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

נותן ברייס: קטנועים- הדור הבא

נותן ברייס: קטנועים- הדור הבא

אביעד רייס

צילומים: gizmag.com

עכשיו שהעיר תל אביב כבר אחרי הכוננות, ממש כמו לפני מלחמה, ותושבי העיר וכל סביבותיה מתחילים להתרגל למציאות חדשה ולא פשוטה. פרוייקט הרכבת הקלה אמור (דגש על אמור) לקחת 6 שנים לפחות, אבל מדובר בהערכה גסה של מתכנני הפרוייקט כשברור שעוד צפויים קשיים ועיכובים שיתגלו רק לאחר תחילת העבודות.

השאלה הגדולה הנשאלת היא לא האם לבצע את הפרוייקט או לא, אלא מהן הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם המצב בו העיר הכי גדולה בישראל (שגם ככה בלתי נסבלת מבחינת תנועה וחנייה) נחפרת כולה מתחת לאדמה- מה שמשפיע ישירות על החיים שמעל. 

חלק מהפתרונות כבר קיימים- למשל דו גלגליים למיניהם (אופנועים, קטנועים ואופניים) שעוזרים בדילול התנועה בעיר ומקלים בנושא החנייה, מספקים פתרון מצויין לעומס התנועה בעיר, גם במהלך פרוייקט כזה וגם בימים כתיקונם. רק צריך שיותר ויותר אנשים יאמצו את הדוגי"ם כפתרון המתאים ושתשופר התשתית הנוגעת לכלי רכב אלו. 

עכשיו חישבו על משהו שישלב בין היתרונות של שני העולמות (קטנוע ואופניים חשמליים) וכמה היה יכול להיות נפלא אם הייתם יכולים לקפל את הקטנוע שלכם, ללכת איתו למשרד למשל, או לעבור קטע שחסום בכביש ומאפשר מעבר רק להולכי רגל, וכל זה בחבילה חשמלית וקלילה ביותר, המאפשרת לרכב על הכביש בצורה בטיחותית (ולא כמו רוכבי האופניים למשל שרוכבים על הכביש ומסכנים את עצמם ואת הרכבים במקום לרכב במסלולי אופניים) נשמע טוב לא? אז זהו, שיש דבר כזה. 

הכירו את MOVEO – קטנוע סופר קליל ולגמרי חשמלי שמתפרק כמו אופניים חשמליות וניתן לשאת אותו ממקום למקום. תשכחו כל מה שידעתם על מנעולים- מהיום לא חונים, מקפלים! 

השם אגב מקורו במילה MOVE (לזוז). רק שתדעו. 

הקטנוע, שמקורו בהונגריה, החל את חייו בשלב הפיתוח ב- 2008, ורשום כפטנט עולמי. המפתחים הם  קבוצת "אנטרו" ההונגרית- ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו לפתח ולייצר דרכי תחבורה חדשות ו "ירוקות", כמו למשל המכונית ההיברידית SOLO, שגם היוותה השראה מסויימת בפרוייקט המובאו. מאז לידתו קוצר המובאו שבחים רבים בתחום פתרונות התחבורה. 

אז מה טוב במובאו? מלך היופי הוא לא, ואם תקנו אותו כנראה שאתם כאלו שמחפשים בעיקר פרקטיקה ולא יופי או סטייל. אבל יש לו פנסי לד שיבטיחו שיוכלו לראות אתכם בלילה, הוא שוקל סך הכל 25 קילוגרם (מה שיקל עליכם לסחוב אותו ממקום למקום), הוא טוב לסביבה ולא מזהם בשום צורה, חשמלי לגמרי ככה שאין צורך בתחזוקה, ויכול להגיע למהירות מירבית של 45 קמ"ש, וטווח רכיבה של 35 ק"מ (עם אופציה להרחבת בטריה ל- 70 ק"מ) 

המחיר ינוע איפשהוא בין 3,000 ל 4,000 דולר אומר טאמאס סלזק, מנכ"ל מובאו. הייצור יחל בהיקף קטן בהתחלה ע"מ "להרגיש" את השוק, ואם יהיה מדובר בהצלחה כמובן שיגדלו בהתאם. הקנייה אגב, נעשית און ליין. 

מודעה פרסומית:

 

מכירים את האינסטגרם  חדש של דוגרי: MOTODOOGRI 

6 תגובות ל נותן ברייס: קטנועים- הדור הבא

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל