fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
MV קוביה

מקסימום ריגוש – מינימום סיכון

מקסימום ריגוש – מינימום סיכון

צילום: מערכת דוגרי


שבת אחרי צהריים, מהדורת חדשות ברדיו. רוכב אופנוע נהרג בהרי ירושלים. 

כמעט כמו מתוך הרגל, התרגלנו לשמוע על תאונות אופנוע קשות שמתרחשות בסופי השבוע בכבישים מפותלים ברחבי הארץ. ברגע שנשמעה הידיעה הכל כבר ברור, ורק מתפללים לשמוע שהתאונה לא קטלנית. 

מצפון ועד דרום, כבישי הארץ הקטלניים קטפו עוד ועוד רוכבי אופנועים שבסה"כ רצו להנות מהתחביב אותו הם כל כך אוהבים.
האשמים רבים. המדינה, התשתיות, המכוניות הפרטיות, מעקות הסכינים- כולם שם, אורבים לרוכבים בפינה. גם לרוכבים אשמה לא מעטה בדבר. אם קנית אופנוע ספורט ליטר קל כמו נוצה וחזק כמו F15, תרצה וודאי גם לנסות אותו, ולדחוף אותו ואת עצמך אל המגבלות ומעבר, אחלה, רק בעיה אחת- כבישים ציבוריים הם לא מסלול מירוצים ולא ניתן לרכב עליהם בצורה סטרילית ובבטחון. רכיבה ספורטיבית שמדמה מסלול מירוצים בכביש הציבורי הינה משאלת מוות. 

חייבים לומר את האמת- לא ניתן להוריד את כל הרוכבים שיוצאים להשחיז בשבת, ולא משנה באיזו עמותה מדובר- גם אם יהיה פה מסלול. אבל- אם פעילות לרכיבה בטיחותית כזו או אחרת הצליחה  לגרום לכך ששני רוכבים או אפילו רק אחד יוצאים לכביש הציבורי לאחר רכיבה במקום סטרילי והוצאת האגרסיות והאדרנלין בו- הרי שהסיכון יורד משמעותית. 

לא כולם מוכנים לקבל את רוע הגזירה. יש רוכבים שכמובן וממשיכים לרכב כל שבת בכבישים האדומים, אבל יש עוד סוג של רוכבים, אלו המנסים למנוע את התאונה הקשה הבאה. החברים מעמותת מסלול הם חלק מהקבוצה השנייה.

עמותת מסלול היא עמותה הפועלת ללא מטרות רווח. חשוב לציין שכל פעילותה של העמותה והמסלולים בהם היא מתרחשת כולם מאושרים בחוק. במקור- העמותה הוקמה כדי ליצור ליגות מירוצים מסודרות לאחר מיסוד חוק הספורט המוטורי. קיימים עוד שני מסלולים מלבד המסלול בו ביקרנו אנו, אחד בדלתון בצפון ואחד בערד בדרום, אך מסיבות מובנות הלוקיישן במרכז הוא הפופולארי ביותר. 

לאחר כמה תאונות שהתרחשו בקרב חלק מהחברים ועם הרצון לעזור לרוכבים כמה שיותר, החליטו מובילי העמותה דאז שון בן יקר, קובי ממן, ליאון לוי, שוש דהן, ישראל בנשימול 
ועופר איתח להשקיע ברובד נוסף של רכיבת הכביש דהיינו אימונים והדרכות רכיבה יחד עם המשך הפעילות המתמדת למציאת מתקני אימונים וחתירה להקמת מסלול וליגת מירוצים סדירה.
נציין את בנשימול שהגה ויזם את הרעיון של ימי האימון לקהל הרחב של העמותה. "המטרה היא להוציא את החבר'ה מנס הרים ומהכבישים הציבוריים המסוכנים אותם הם פוקדים לעיתים קרובות…" אומר לנו עופר איתח שמוביל את העמותה יחד עם צוות גדול ומסור של 8-9 מדריכים. 

עמותת מסלול היא חלק מהתאחדות הספורט המוטורי הבנוייה מ- 5 תחומי מוטוריקה שונים. הגוף הוקם ע"י המדינה ע"מ לאחד את כל ענפי הספורט והוא מנוהל ע"י היו"ר שון בן יקר. 


במרכז פועלה, מקיימת עמותת מסלול אימון בתדירות של אחת לשבועיים- שלושה. הפעילות פתוחה לכל רוכב/ת אשר יחפצו לקחת חלק בה, וכרוכה בדרך כלל בהשתתפות כספית סמלית שתלוייה במיקום בו נערך האימון. חברי עמותה שיחליטו להצטרף על בסיס קבוע ישלמו סכום סמלי שנתי לטובת תפעול האירועים השוטף ויוכלו להשתתף בכל האימונים ללא תשלום נוסף. 

האימונים נערכים במיקומים סטריליים (שוב- בשונה מהכביש הציבורי עמוס הסכנות), במהלכם מקבלים המשתתפים טיפים והכוונה לרכיבה נכונה מצוות המדריכים המאומן. "מרבית הטיפים וההכוונה מתייחסים לרכיבה נכונה בכביש- מבט נכון, יציבה נכונה, ולמי שמעוניין המדריכים מרחיבים גם בנושא רכיבה ספורטיבית…" מספר לנו איתח על טיב הפעילות.

כל העבודה של כל הפעילים נעשית בהתנדבות מלאה ובזמנם החופשי של כל מי שמעורב בה- ללא קבלת שכר כלשהוא אלא רק לשם עזרה לזולת, ומתוך אכפתיות אין סוף שרוחשים חברי העמותה לרוכבים והרצון לשפרם, ואהבתם של הצוותים לעולם הדו"ג. 

מעבר לרצון להוריד את הרוכבים שמנסים להתאמן בכביש הציבורי, ולהביאם למסלול גם שיפור נושא המיגון והמודעות לגביו נמצאים על הפרק- אין עלייה לאימון במסגרת העמותה ללא קסדה מלאה, מעיל, כפפות ומגיניי ברכיים וביטוח בתוקף.

המשוואה פשוטה, וללא נעלמים כלל- פחות אימונים בכבישים הציבוריים= פחות נפגעים בתאונות אופנועים.

הוזמנו ע"י חברי העמותה ביום שבת חמים אחד בחודש יוני לטעום קצת מההווי הקבוצתי, וגם להרגיש קצת חווית מסלול מה היא (מה לעשות שבמדינתנו מגרש חניה שומם מקבל את התואר "מסלול"). לאלו החושבים שעמותת מסלול בפרט ואימון כביש בכלל הוא מנת חלקם וחובתם של רוכבים ספורטיביים בלבד, וודאי ישמח לשמוע כי האופנוע עליו אנו רכבנו היה קיוואי דו שימושי בנפח 200 סמ"ק- אופנוע הרחוק מפעילות מסלול כמו המרחק שבין בוז'י לבין ראשות הממשלה. 
אנו יצאנו לשני סשנים לכבוד הפעם הראשונה. 

בסשן הראשון עולים למסלול ולוקחים הכל באיזי, בין אם אתם למודי נסיון ואם לא- אין אגו ואין כבוד. סשן שני- הכל כבר נראה ומרגיש טוב יותר. מרגישים איך יורדת לה החלודה לאט לאט, וכבר אפשר לתת מעט יותר גז. הרגשת השיפור מגיעה מהר מאד, וביציאה לכביש הציבורי לאחר הפעילות, ההרגשה הייתה מצויינת. 

כפי שניתן ללמוד מגלריית התמונות, רמת הרכיבה מתאימה לכל אחד- החל ממתחילים וכלה בשיפני מרפקים מקצועיים, ולכל סוג דו"ג. במהלך האימונים ישנה חלוקה לרמות- כל רוכב מעדכן על מס' הרכיבות שערך והוותק, ולפי זה מתחלקים הרוכבים לקבוצות. 
למעשה, הרכיבה לא רק מתאימה, היא גם בגדר חובה לכל רוכב שרוצה להשתפר ולרכב יותר בבטחה על כבישי הארץ. רבע שעה בלבד על המסלול הספיקה כדי לייצר בנו בטחון ותחושת שליטה רבה הרבה יותר. 

מעבר לאימונים השוטפים, קיימת התקווה שפועלה של העמותה תייצר באזז מספיק גדול כדי להניע את גלגלי המערכת להקמה של מסלול נוסף, מסודר וחוקי!!, על אדמת ארץ הקודש. ע"מ להפוך את אימוני הרכיבה זמינים באמת לכל הרוכבים.  

בקרוב- אימון רוכבות על בסיס המין היפה. 

דמי השתתפות בעמותה- 250 ש"ח לשנה. הכל לשם שימוש העמותה ולוגיסטיקה.

כל סשן אימון כולל 4 סיבובים של 12 דקות כל אחד.  

ליגה סדירה התרחשה ב- 2016 (2 מירוצים- שלישי בוטל) השאיפה לקיים עוד 5 ולסיים את העונה.

34 תגובות ל מקסימום ריגוש – מינימום סיכון

  1. מבוזבזים על רוכבי מגרש חניה. למה לא קניתם וספה LX125 במחיר מופקע ושירות גרוע בשביל נסיעות בחניה של הסופר מרקט?
    אופנוע זה בשביל לתת גז, ומי שזה גדול עליו, שימשיך לרכב במיגון מלא תקוע בראשון-שני. בפעם הבאה אני בא לשם עם אבטיח,שמשיה וגרעינים שחורים.
    אבל לא חשוב, העיקר זו הכוונה הטובה!

  2. היו צריכים לקרוא לזה לא מסלולים אלא עמותת "יד לרוכב" או "לא אופנוען,קוקסינל" או "עמותת רוכבי הסופר"-לא סופר מוטו,אלא המגרש של הסופר

  3. אופנוע של 150 סוסים מנצל רק שמינית מהם… לא חבל על הכסף? מרשים מאוד הורדת ברך ב40 קמש בחניון של סופרמורקט אבל צאט מהסרט…

  4. לכל המגיבים אתם מוזמנים לבוא לראות מה היא רכיבה נכונה. להוריד ברך ב40קמש יותר קשה מב120, הכי חשוב זה שזה סטרילי והאבה פחות מסוכן, במקום לבכות שאין מסלול ואי אפשר להגרזן עם 150 סוסים תנסו לפרגן במקום להיות חראות. בטוח שרוב הרוכבים בעמותה רוכבים הרבה יותר נכון מכם

  5. כל היפי נפש שהגיבו פה בחוכמה רבה.
    אף אחד לא מכריח לקחת בזה חלק, מי שלוקח חלק מרוויח מודעות לרכיבה בטוחה.
    וכל הנותנים בגז בלי שום מחשבה, תעשו מה שעושה לכם טוב.
    בטוחה שהעמותה הצליחה להציל כמה רוכבים מאסונות.
    העמותה משפחה ומי שלא רוצה לקחת חלק שלא ייקח.
    ומניסיון רב רוכבים שהתרברבו שהם מעולים בכביש ובגז כמו אנשי הפיצוחים והאבטיח, גילו במהרה שהטכניקה הבסיסית שלהם נמוכה.
    מעריצה את העמותה וכל מי שלוקח בה חלק!

  6. לכל המטומטים שמערים הערות של חמרים במקום להעיר הערות מטומטמות בשביל מי אנחנו עושים את זה אם לו בשביל כל הקהילת האופנועים יש פה אנשים שנלחמים ותורמים יום ולילה שיהיה מסלול מרוצים בשביל מה אנחנו עושים את זה בחניונים בשביל שיום אחד האנשים שם למעלה יבינו שחייבים להקים פה מסלולים ככול שיבואו יותר אנשים למסלולים הקטנים האלה ככה נגיע לחלום שלנו להקים מסלול חוקי במדינה הפרימיטית הזאת אז ליצנים תתחילו לתמוך במקום להרוס

  7. במקום ללכת לכנסת ולתת להם גז בפרצוף.
    בקצב הזה ועם קורסים דרדלה כאלה, לא נראה פה בחיים מסלול שמתאים לאופנועים כאלה.
    מקסימום יבנו מסלול לסופרמוטו וגם את זה יסגרו להם כי הם בסיכסוכים בינם לבין עצמם כבר שנים ולא מסוגלים לארגן פק"ל קפה בלי שיהיה עליו קרב רב.

  8. לפתוח מצערת כל טמבל יכול…
    להכנס לסיבובים חלקים עם גז קבוע הורדת ברך לצורך הורדת עומס מהבולמים לנסיעה מהירה יותר… למידת תנוחה נכונה זה כבר משו קצת מעבר…
    בהצלחה בכבישים לכל אותם החברה שהגיבו כאן בזילזול ??

  9. סטונר יודע מה עובד בראש המלוכלך של רוסי. לא מעניין אותם מספורט מוטורי וממסלולים, מעניין אותם "להציל" חיים, ועוד יותר מעניין את עמותת-קרטל-חברות-הביטוח שיש פחות משפחה אחת לשפות. מי שאמר ברך ב 40 יותר קשה מברך ב 120, מבין ברכיבה, ולא מבין דבר וחצי דבר באקטואריה, ובחומרת פציעות(גם כשהמסלול סטרילי). ענף האופנועים בישראל ימשיך להיות במיץ של הזבל כל עוד קרטל-חברות-הביטוח מכניס את היד המטונפת שלו לכיס שלנו, ומחליט "בשבילנו" שאולי עדיף בכלל לא לרכב! הכי טוב, שלא נקנה אופנועים בכלל! המיזם הנאיבי, מרגש בטמטום שלו, פתטי!

  10. לידע הכללי אנשים טובים שאין כמוהם שהם בעצמם לא רוכבים דאגדתם היחידה לתת לרוכבים את מה שהם מחפשים בכביש הציבורי וחלקם לא חוזרים הביתה או חוזרים שבורים אני מחזיק ממכם ומוקיר תודה עמוקה לאנשים כמוכם שטורמים וציתנדבים .

  11. האנשים האלה שמארגנים את העמותה הזאת נותנים את הנשמה שלהם וזאת התודה שלכם? תפסיקו להיות, יפיי נפש ואם אתם לא רוצים לתרום כדי שיהיה עולם טוב יותר (לפחות כזה שאתם טוענים שהייתם רוצים) אז לפחות אל תדפקו את מה שאחרים מנסים לבנות בשבילכם. אני לא מבין מאיפה מגיע הזלזול הזה, מה קשור שאתם אומרים שמי שרוכב שם "חש את עצמו" אנשים מנסים ללמד את עצמם טכניקה ולהשתפר, זה כמו שהולכים לבית ספר כדי לשפר יכולות מסוימות בתחומים מסוימים. קיצור תוציאו את הראש מהחול ותתחילו לראות שכל אחד יכול לעשות שינוי קטן חיובי ולהשפיע על הסביבה שלו לטובה במקום לזרוע את הזרעים של המרמור הזה שלכם, שרק יוצרים פה עולם יותר שלילי. ותפרגנו קצת, פעם אחת בחיים, אולי תגלו שזה לא יהיה כזה נורא

  12. "עמותת מסלול"נותת בסיס לכל רוכב בכל כלי דו"ג שלצערי לימוד הנהיגה והוצאת רשיון לא נותן לרוכב,את בסיס ללמוד סכנות ברכיבה וגישה נכונה לרכיבה בדרך.
    אני רוצה לציין את "עמותת מסלול" שמתמקדת בחינוך ולימוד ויותר מיכך…. במיקצוענות.
    אוי לרוכב או נהג שיזלזל בצורה זו או אחרת.
    כי כל הדרכה מצילה חיים.
    הויכוח בלרכב בכביש ציבורי מיותרת,
    בכביש ציבורי אפשר לרכב .
    אף אחד לא פסל את הרכיבה בכביש הציבורי.
    הבעיה מתחילה בלקיחת סיכונים של רוכבים שלא מנוסים בכל סטואציות הדרך,
    וכאן נכנסת עמותת מסלול ,
    מדריכה ומיסמת כללית שבכביש הציבורי יצילו חיים ,
    אבל במגרש סטירילי באשר הוא אפשר לישם וללמוד לקחת את הסיכון בריגוש.
    תפנימו חברים.
    ישר כוח "עמותת מסלול".
    אפשר להתרגש בךי להיסתכן…
    צאו ולימדו…. תמיד יש חדש בתחום רוכבים יקרים.
    קל מאד להכפיש מאד קשה וחבל.
    תודה על שקראתם.
    דודי בן.

  13. "התנדבות" זאת לא מילת קודש. "מתנדבים", סליחה, שלא יעשו טובות. מי שמתנדב באמת לא קושר לעצמו כתרים. מדובר במוסד שתכליתו ליצור "תחליף" מסלול, תחליף מעפן. אם היו רוצים היו בונים מסלול נורמלי ממזמן. כל מסלול פירטי נהרס, והם לא בונים מסלול חוקי. רק טמבל יכול להתנדב לעמותה ששמה לה למטרה לחסל את ענף האופנועים. השלב הבא ברור, אנחנו כבר מכירים את השיטות המלוכלכות שלהם. הם ייסדו מגרש אימונים ל 40 קמ"ש ויתחילו לפקח ולהוריד אופנועים מהכבישים "המפורסמים"(נס הרים, סדום ערד…), להוריד את אלו שבאין מסלול מסודר יוצאים לכבישים הציבוריים. הם רוצים ענף מת, אנו גם יודעים מי זה הם, קרטל-חברות-הביטוח! יש להם לובי חזק בכנסת והם מחקקים ומתקינים תקנות כרצונם. כמו החוק הזה שנותן סמכויות לבן-יקר ולעמותת-מגרש-הסופר. "פלוני" למי בדיוק אני צריך למחוא כפיים, יה מעצבן אחד! זה לא אני אמרתי, זה הם אמרו "המטרה להוריד את האופנועים הכבדים מהכביש הציבורי", שחור על גבי לבן. "מתנדבים"? יותר מדוייק משתפי פעולה עם הקרטל…מאני מאני מזומני, תעקוב אחרי מעטפות הכסף ותראה שאני צודק.

  14. מעונין להתאמן , איך יוצרים קשר עם העמותה?
    יוסי

  15. לכל הגיבורים שמסתתרים אחרי איזה ניק, וחושבים שהם מינימום ולנטינו – אתם מוזמנים בשמחה לאחד מאימוני העמותה על שלוחותיה, אחרי שתקבלו אירוח כיד המלך, קפה, עוגיות; תעלו לרכב ותקבלו בראש בזמנים.
    את ההתנצלות לא לשכוח להשאיר בדרך החוצה, כשאתם יוצאים בבושת פנים.
    כולנו, המדריכים והחניכים בוגרי אקדמית נס הרים / גוש עציון / בית גוברין או כל פס אחר – ההבדל הוא שאנחנו הבנו שטכניקה, שזה הפרמטר אולי הכי חשוב ברכיבה מהירה לומדים דווקא, תתפלאו, לאט.
    אז תמשיכו להלין, להקניט ולזלזל – הכול טוב, כשתגיעו אני מכין לכם כמה כובעים/קסדות עם קטשופ לאכול אותן, אחרי שתראו שחבר'ה שרק התחילו לרכב משפילים אתכם.
    בתיאבון.

  16. כמות הזבל האנושי שקיים בארץ היא פשוט בלתי נתפשת…
    מגיבים פה ליצנים שלא יודעים מהחיים שלהם ברכיבה, לא מבינים בכלל איך יושבים על אופנוע וכנראה גם יסיימו בבית לוינשטיין יום אחד אם הם לא יקבלו קצת שכל בקרוב. אנשים נותנים מעצמם לטובת התחום הזה יותר ממה שאתם בכלל חשבתם לעשות אי פעם בשביל לקדם פה משהו. רוצים מסלול? לכו תקימו אחד!! א-ף א-ח-ד ל-א ח-י-י-ב ל-כ-ם כ-ל-ו-ם!
    ועד שתלמדו איך רוכבים באמת, אני אמשיך לתת לכם בראש בכל פנייה שבה ניפגש על הכביש.
    יאללה, סעו לי מהפרצוף.

  17. מי בכלל צריך אתכם? רכיבה על אופנוע היא מסוכנת. כמו רכיבה על סוס, כי כשנופלים סופגים 100% מהמכה בגוף! נגד הסכנה הזאת שום קורס לא יעזור. הסטטיסטיקה נגדנו נקודה! אפשר כאן לסגור את הבסטה ולהפסיק למכור אופנועים, כי זה בדיוק מה שאתם רוצים. בן-יקר מקבל מהמדינה משכורת, מדינה שנותנת לקרטל חברות הביטוח לעשות בה כרצונו, מעודדת אופניים-חשמליים, נערים ונערות שרוכבים בלי קסדות, באור אדום, ומסתירה את הנתונים המבהילים מתאונות אופניים. מדינה שנותנת רוח גבית לקרטל שמפקיע את מחירי האופנועים וביטוח החובה, כדי שלא נקנה. לאופניים-חשמליים אין ביטוח חובה, אז שם לא צריך קורס, רק קחו ותמותו. אתם לא רוצים להציל חיים, אתם רוצים למקסם את רווחי חברות הביטוח החזירות!!! כמה חזירים אפשר עוד להיות? אז תפסיקו למכור לנו את השטויות שלכם על רכיבה בטוחה, ועל קורס, וכמה לימוד הנהיגה לא מספיק. היגוי הפוך לא צריך יום לימודים ארוך, רק מודעות והתנסות קצרה, כל אחד יכול לעשות את זה באופן עצמאי, לא צריך אתכם! השכבות זה מסוכן, מתאים למסלול מרוצים, ולא לכביש ציבורי, וזה מה שאתם מלמדים(ראו בתמונות). אתם כנראה חושבים שהקוראים מטומטמים, חחח…הם לא! עמותת-הסופרמרקט המלקקים לקרטל! אתם ראויים להכפשה, כי מה שצריך אתם לא עושים, לדוגמה: סלילת מסלול מקצועי, גם הורדת ביטוח החובה ל125 סמ"ק (ה- 50 סמ"ק החדש). יש הרבה מה לעשות חוץ מאשר לקחת מאיתנו 250 ש"ח בשביל לרכב במגרש סופרמרקט שהוא גם שלי. אתם פתטיים, או שאתם עושים את עצמכם טמבלים כדי לא להתמודד עם העובדה שהפעם הבדיחה היא על חשבונכם? הצלחתם להרגיז את כולם עם הרעיון המטומטם שלכם. חחח…ליאור, תודה, העוגיות שלך לא מעניינות אותי.

  18. מיץ שמיץ, מי שרוצה להתחרות מקצועית זה דבר אחד, הרוב רוכבים מנהלתית, הרוב על קטנועי 125 סמ"ק, להפליק בהשכבה מימין לשמאל זה הדבר האחרון שמעניין אותם. בהתאם לכך הם חשופים לפחות סכנות. קח את סיפור ההפחדה שלך עם הגרבר ודחוף אותו אתה יודע לאן. הזבלים הם משתפי הפעולה עם חברות הביטוח, בראש מטרו-מוטור, להם אפשר לקרוא זבלים אנושיים. אם אני כותב כאן ביקורת בונה, אני עושה הרבה יותר מהפריירים שעובדים בחינם למען "עמותה" שפועלת לחיסול הענף. אנחנו רוצים מסלול, הקרטל עם הלובי שלו בכנסת חוסם, מחשק, מסנדל כל ניסיון לקדם את הנושא. "מיץ לימון" הגבר שולח אותנו להקים מסלול כאשר הוא יהיה הראשון שיפנה לרשות המקומית כדי להרוס את המסלול. אל תתנדבו! "מיץ לימון" תן בראש לחברים המעצבנים שלך, בלי שיניים זה יותר טוב.

  19. הרי במדינת חלם אנחנו חיים,ככל שיירבו עמותות לעזרה לציבור (ולא משנה איזה ציבור) כך המדינה תמשוך את ידה ו/או תכשיל את העזרה המבורכת שהעמותה נותנת ולראיה כל עמותות מזון לרעבים שאני עדיין זוכר שהמדינה טיפלה בהם ואפילו עמותות לחיילים עם ימי התרמה ציבוריים (צבא עם תקציב של חצי מדינה) אז יבורכו כל העוסקים בעניין הצלת חיי אדם אבל הציפייה ליצור "באאז" כדי שהמדינה תושפע הצחיקה אותי.תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים ותבורכו אבל ברגע שיש קבוצות פרטיות שעושות את מה שהמדינה חייבת בחוק לעשות המדינה תמשוך את ידה מהעניין ושהרוח הגבית תהיה איתנו.

  20. לריב שהתפתח כאן לזה אתם קוראים סטרילי בחייאת בתמונות רואים מדרכות עמודים עצים גדרות ואפילו מכונית חונה כן וגם עגלה נגררת בקרבת הרוכבים , אז איפה הסטרילי פה ? ראיתם פעם מסלול אמיתי בכלל ? כנראה שלא , מי שבאמת רוצה לרכב במסלול אז אין מנוס אלה לעשות זאת מחוץ לגבולות החושך של המדינה העצובה הזו , היה פה טוב יותר בימים שלפני החוק לספורט מוטורי , החוק שבעצם גמר את הסיכויים לספורט מוטורי בארץ , אחרי 32 שנות רכיבה בארץ אני יכול לומר שהשינוי יבוא רק לנכדים שלנו ואולי אפילו רחוק יותר

  21. בדבר אחד אני מסכים ,זאת מדינה מושחתת ורקובה עד לשד עצמותיה מיום הקמתה ,השרויה באפילה מוטורית כבדה. לא רוצים כאן אופנועים, רוצים כאן רק נתינים מיואשים שאינם יודעים לנהוג ,שיעמדו בפקקים מטורפים שרק ילכו ויחמירו, כי התשתיות כאן של ימי הביניים, עם כמות רכבים בילתי נתפשת ביחס לנפחם ותחבורה ציבורית שהיא מדע בידיוני ולא "הרקבת" הקלה (עם ק)לא תהיה תח"צ. כל זאת מפני שהמדינה הזאת הוקמה למען מספר מצומצם של משפחות ,השולטות בה באמצעות המושחתים ממעל ומרוקנות לכולם את הכיסים ולבסוף את הנשמה. מקווה שעד כאן כולם מסכימים!?

  22. ישראל 2016 זה יופי של מקום לגור בו. אני לא אומר שזאת המדינה המושלמת, אני גם לא מכיר מדינה מושלמת. העובדה שיש קרטל-חברות-ביטוח וסייען כמו מטרו-מוטור שפועלים לחיסול הענף(כי על ביטוח החובה לאופנועים מפסידים יותר מהרווח על מכירת אופנועים), זה לא הופך את כל המדינה לרקובה. שחיתות תמצא בעולם בכל מקום שיש בו הרמות של כסף, זה תמיד יהיה ככה. אם אין אופנועים בישראל, אז אין אופנועים, עובדה שאנשים מסתדרים, ומסתדרים טוב! אנו מדינה קטנה, הגרעין שרוכב כאן על אופנועים כתחביב ולצורך הנאה הוא בקושי 4% מכלל הרוכבים (קבוצה שאולי, ובהגזמה, מונה כ- 5,000 רוכבים). בגלל 5,000 רוכבים ואג'נדה שלא רוצה לתת להם ליהנות מתחביב זול(כי התחביב כן אפשרי, רק יקר), אתה כבר קובע שהלכה המדינה? חביבי, מוסכם שהמדינה נגד אופנועים(המדינה זה לצורך העניין קרטל-חברות-הביטוח, וקרטל-מטרו-אבניר, ששולטים עם הלובי שלהם בכנסת במה שקורה בענף האופנועים, ולשיטתם עדיף שלא יהיה ענף כזה), זה הדבר היחידי שאפשר להסכים עליו שהוא רע! לא אומר שצריך להתייאש. להפך, יש מקום לאופטימיות, גם רומא לא נבנתה ביום אחד. יובל, אתה באיבוד פרופורציות טוטלי. לך לישון. כשתתעורר ספר לנו באמת מה מציק לך, ומה הסיפור האישי שלך, נשמח לשמוע, אולי גם לעזור. לילה טוב.

  23. בלבד כל השאר בקושי מתקיימים ויש כאלו שגם את זה לא מצליחים לעשות כמעט בכל תחום שתפנה אליו תמצא שחיתות וריקבון כך שיובל לא נראה לי כל כך מבולבל כמו שתארת אותו הוא אולי הקצין בתאור אבל הוא לא ממש רחוק מהמציאות העגומה יש מקומות יותר גרועים לחיות בהם זה נכון , אבל גם יש מקומות הרבה יותר טובים בו נגיד שאנחנו לא מדורגים בצמרת המקומות הגרועים יותר אלו מדינות באזורי מלחמה או משטרים חשוכים יחסית למדינה שקוראת לעצמה מדינה מערבית אנחנו מקום מחורבן .

  24. מכיר היטב אותך ואת תגובותיך הקונספירטיביות, המנוסחות בבלבול רב. אתה חושב שאני ממורמר זכותך! אני דווקא חושב שאתה ממורמר! למה שאתה מכנה קרטל יש קשיר ישיר ובלתי אמצעי למה שאני מכנה שחיתות והמדינה הזאת מושחתת עד היסוד ואין לכך שום קשר למרמור או אי מרמור, אדוני הפסיכולוג הגאון. יופי לך לגור כאן!? תמשיך לגור ותפסיק לבלבל את המוח על הקרטל.לא שאני חושב שאין או יש קרטל, אני חושב שאתה פשוט ממורמר כי הביטוח אולי לא בהישג ידך?? אז תרגיע בבקשה עם התגובות הבוטות הרגילות שלך ותתחיל להיות בן אדם.

  25. רק אני רואה את ליגת הקטנועים סיבוב שני ?
    גם שם היו כמה מהצד ההוא וכמה מהצד ההוא.
    מה נסגר עם המגיבים כאן ?
    אין לכם טיפת בגרות ?
    הרי ברור שכל המלעיזים הם אלו שלא קיבלו נתח מהעוגה של העמותה בדרך זו או אחרת (לאו דווקא כספי אם בכלל)
    ואלו המגיבים כנגדם עוד מחזקים אותם.
    לא מאכילים את הטרולים חברים פשוט מוחקים להם את התגובות.
    אמרתי כמה פעמים לבעלי אתר דוגרי.
    אין תגובות ללא חיבור דרך הפייסבוק ויפה שעה אחת קודם.

  26. גם פייסבוק שורץ טרולים. שמענו על אנשים כמוך, אנשי הפורום הכתום והמחיקות שלהם, איפה הם היום? מחוקים! פורום פולגז? מחוק! אתר פולגז? מחוק! נסה את השיטות שלהם ותגיע לאותו המקום. פחחח….אללויה!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל