fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
HJC

בלעדי: מורבידלי מדבר על נחיתות ה-M1 שקיבל

בלעדי: מורבידלי מדבר על נחיתות ה-M1 שקיבל

תמי גורלי | צילום: Petronas Yamaha SRT, MotoGP.com

למרות שרוכב פטרונס ימאהה, פרנקו מורבידלי, סיים כסגן האליפות בעונת 2020, הרוכב האיטלקי עדיין מקבל מימאהה את הגרסה המיושנת יותר של ה-YZR-M1. בראיון בלעדי שיפורסם במגזין מוטו בחודש מאי נשאל פרנקו על הנושא ממנו ניסה להימנע מלדבר עד כה כרוכב הקבוצתי שהוא. כאשר נשאל מדוע למרות שהוא מוגדר כרוכב מספר 1 בקבוצה – ולמרות שעל פי התוצאות מתוך ארבעת רוכבי ימאהה הוא היה אמור להיות מספר אחת, לא רק של הקבוצה, אלא של היצרן, הוא מקבל את הפיתוח של עונת 2019 – מאשר פרנקו לראשונה וחושף את תסכולו "נכון," הוא עונה ולראשונה מסכים עם זה שלא קיבל את מה שמגיע לו, "אבל בעולם הזה אנחנו מחוברים בחוזים ועלינו לכבד אותם ואנחנו עומדים בפני מצב קשה בעולם, בנוסף לכך העניין הוא מה שאנחנו רואים העונה זו השתקפות של החוזה מלפני שתי עונות ולא של העונה הקודמת", הוא מסביר ומתייחס למיקום העשירי בדירוג ללא אף פודיום בעונת 2019. "עולם המוטוGP מתקדם מהר יותר ויותר כל הזמן. מתקבלות החלטות מוקדם יותר ויותר, אז הושפעתי מעט מכך, כי מה שאני מקבל כעת והאופן שבו מתייחסים אליי זה לא פחות ולא יותר – ואם כבר, אז בעצם יותר ממה שיש לי בחוזה. אני מושפע היום ממה שהיה לי בחוזה שנכתב ונחתם לפני שנתיים וזה המצב. אין שום דבר רע בכך ואם מסתכלים על זה בגבולות החוזים אין שם גם שום דבר שגוי. אם משתחררים מגבולות החוזה ורק מנסים לראות על פי הפן האתי או על פי התוצאות, אז אולי אין לי את מה שמגיע לי, אבל אם מסתכלים על החוזה יש לי את מה שמגיע לי ואולי אפילו יותר מכך. בחיים אפשר לבחור מאיזו נקודת מבט רוצים לראות את הדברים".

כשעונת 2022 תחל עדיין לא ברור האם ימאהה ישארו בשותפות עם פטרונס או שזו תהיה הקבוצה של ולנטינו רוסי VR46 שתחתום על חוזה עם היצרן היפני להיות קבוצת הלווין שלהם. "לצערי אני לא יודע דבר על כך ואני מתכוון למה שאני אומר, תמי, באמת", הוא אומר כשאני מעלה את הנושא, "אני באמת לא יודע על זה דבר, כי אני לא יודע. אני אוהב להישאר 'נקי',  בלי יותר מידי אינפורמציה".

בהמשך הראיון נשאל הרוכב לגבי חשיבות האופנוע או הקבוצה, הרוכב מחשב את המילים לפני שמשיב, "קשה להפריד את האופנוע מהקבוצה וקשה לבחור באחד או בשני וזה יהיה לא פשוט בכלל  אם אאלץ לבחור. אבל לא ארצה שמישהו אחר יחליט עבורי, אני אקח את ההחלטה עם האנשים שאני סומך עליהם".

הראיון המלא עם פרנקי מורבידלי יתפרסם במגזין מוטו, מאי 2021, גיליון 399.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל