fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ולנטינו רוסי נדבק בקורונה ולא ישתתף בסבבים הקרובים

ולנטינו רוסי נדבק בקורונה ולא ישתתף בסבבים הקרובים

תמי גורלי

צילום: יח"צ

ולנטינו רוסי, רוכב קבוצת ימאהה במוטוGP ואחד מהרוכבים המוכרים ביותר בעולם, נמצא חיובי ל-COVID-19, כך הוא מפרסם בעמוד האינסטגרם שלו ומעדכן בהשתלשלות העניינים. רוסי לא ירכב בשני המרוצים שמתקיימים השבוע ובשבוע הבא, כשהסבב אחריהם כבר תלוי בהחלמתו.

ולנטינו רוסי: "לצערי, הבוקר התעוררתי ולא הרגשתי טוב. העצמות כאבו והיה לי חום קל. לכן קראתי מיד לרופא אשר בדק אותי פעמיים. הבדיקה המהירה הראתה תוצאה שלילית בדיוק כמו הבדיקה שעשיתי ביום שלישי. אבל הבדיקה השנייה אשר קיבלתי את התוצאות עבורה רק בשעה 16:00 אחר הצהרים, הייתה לצערי חיובית.
אני מאוד מאוכזב שאאלץ להחמיץ את המרוץ באראגון. אני רוצה להיות אופטימי ובטוח אבל אני צופה שגם הסבב השני של אראגון יהיה "לא" עבורי גם כן…
אני עצוב וכועס מאחר שעשיתי את מיטבי לשמור על הפרוטוקול ולמרות שהבדיקה ביום שלישי הייתה שלילית שמרתי על בידוד מאז שחזרתי מהמרוץ בלה-מאן. בכל מקרה, ככה זה ואני לא יכול לעשות דבר כדי לשנות את המצב. כעת אעקוב אחרי הנחיות הרופאים ואני רק מקווה שארגיש טוב בקרוב".

צילום: Yamaha Racing

מהחקירה האפידמיולוגית עולה שביום ראשון ה-11 לאוקטובר טס במטוסו הפרטי לטבוליה, ביום שלישי ה-13 עבר בדיקת קורונה אשר את התשובה עליה קיבל ביום רביעי והייתה שלילית (בדיקה שכל הרוכבים הטסים לביתם בין המרוצים חייבים לעבור), ביום רביעי ה-14 לאוקטובר, הרוכב חש בטוב, התאמן בבית ללא תחושת אי נוחות או סימפטומים, כשהתעורר בבוקר יום חמישי חש כאבים וסבל מחום קל ויישר יצר קשר עם הרופא, הבדיקה הזריזה PCR הייתה שלילית – הבדיקה השנייה חיובית. מאז יום ראשון בערב ולנטינו לא נפגש עם אף אדם הנמצא כרגע בפאדוק באראגון כולל כל רוכבי האקדמיה, חברי VR46 או חברי קבוצת מאנסטר ימאהה. אחיו למחצה לוקה מריני המוביל את אליפות העולם במוטו2 נבדק שוב ונמצא שלילי.

הדבר הזה קורה אחרי רצף מרוצים לא קל לרוסי, הכולל מספר התרסקויות שגרמו לו לא לסיים את המרוצים כשבמרוץ בלה-מאן התרסק בחלקה הראשון של ההקפה הראשונה. מערכת מוטו מאחלת לדוקטור החלמה מהירה והמשך עונה מוצלח.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל