fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

טיילר או'הרה מנצח בסבב הראשון של King of the Baggers

טיילר או'הרה מנצח בסבב הראשון של King of the Baggers

אסף לביא

צילום: יח"צ

המרוץ שהיה אמור להיות אירוע חד פעמי והפגיש את היצרניות האמריקאיות והאופנועים המזוודים שלהן על המסלול, הפך ב-2021 לליגה אמיתית עם 4 סבבים.

המרוץ הראשון במסלול מישלין באטלנטה נגמר בניצחון של האלוף המכהן, טיילר או'הרה (בתמונה הראשית), שרוכב על האינדיאן Chalenger של קבוצת S&S. טיילר, רוכב סופרבייק שמאז העונה הקודמת הידק את הקשר עם אינדיאן ואפילו החל להתאמן בפלאט טרק עם גבי ה-FTR750, קבע את שיא המהירות של האליפות כשהגיע ל-232 קמ"ש במהלך המרוץ.

שני סיים קייל ווימן על גבי ההארלי דוידסון Road Glide Special של קבוצת הארלי דוידסון סקרימינג איגל הנתמכת ע"י המפעל, שסיים בהפרש של 1.317 שניות מאו'הרה, אחרי מאבק על ההובלה בהקפות הראשונות. ווימן מתחרה בקטגורית הסופרבייק של מוטו-אמריקה, ובאותו הסופ"ש והמסלול רכב על גם על דוקאטי פניגאלה V4R והתחרה בשני מרוצים – אותם סיים במקום ה-5 וה-6.

קייל ווימן על ההארלי דוידסון רוד גלייד ספיישל, בתמיכת מפעל מלאה.

היריבות הוותיקה בין הארלי דוידסון לאינדיאן מתחממת כשהאליפות בינתיים נשלטת ע"י אינדיאן, שמעמידה במרוץ הזה את שני הצ'לנג'רים היחידים שלה על הפודיום, עם פרנקי גרסיה שמסיים במקום השלישי, כמו במרוץ של העונה הקודמת, ודוחק מהפודיום את היידן גילים, הצעיר מקנטקי שהתחרה על גבי אלקטרה גלייד של קבוצת ואנס & היינס הארלי דוידסון, גם הוא מגיע מרקע של סופרבייק ופלאט טרק – על גבי אינדיאן FTR750, ובינואר השנה נישא לבחירת ליבו. מזל טוב ואיחולי הצלחה לסבב הבא.

גרסיה והצ'לנג'ר, מרוויח לאינדיאן עוד מקום על הפודיום.

טיילר או'הרה, מנצח המרוץ: "קייל ווימן רוכב מדהים, ועם תמיכת המפעל המלאה זה אתגר נהדר. אני אוהב אתגרים, ואני חושב שזה טוב לספורט וזה הולך להרים את הרמה של שנינו, והאופנועים שלנו רק הולכים להשתפר עוד ועוד. אני מצפה בכיליון עיניים לעוד אופנועים על הגריד, אבל בטוח שהשנה באופן חד משמעי האתגר גדול יותר".

הסבב השני יתקיים ב-12 ביוני, במסלול Road America בוויסקונסין.

עוד בנושא:
אינדיאן חוזרת למרוצי טיפוס גבעה עם FTR750
חמישה סבבים נוספים של מרוץ King Of The Baggers ב-2021

 

צפו ברגעי השיא של המרוץ:

גלריה

תגובה אחת ל טיילר או'הרה מנצח בסבב הראשון של King of the Baggers

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל