fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

מוטוGP אסן: תוצאות מקצה הדירוג

מוטוGP אסן: תוצאות מקצה הדירוג

תמי גורלי | צילום: MotoGP.com, Ducati racing team, Yamaha racing, Pramac Racing

הסבב התשיעי של אליפות העולם הגיע לקתדרלה באסן. המסלול הקלאסי אשר מארח את אליפות העולם בפעם ה-72 לא היה חלק מהסבב בעונה הקודמת אך בעונת 2021 נכנס ללוח השנה כרגיל, בשבוע האחרון של חודש יוני.

קטגוריית MotoGP

רוכבי ימאהה ניצחו במסלול המהיר והזורם עשר פעמים בעידן המודרני, ואם מסתכלים על הזמנים אז ישנו סיכוי גדול שזה גם מה שיקרה העונה. מאווריק ויניאלס, שבוע אחרי המרוץ הגרוע בקריירה שלו כאשר סיים אחרון, מגיע לאסן, מסלול עם אחיזה טובה, וקובע זמנים מהירים מבלי לעשות שינויים ב-M1. הרוכב הספרדי, אשר ניצח במרוץ ההולנדי ב-2019, קבע שיא מסלול חדש אחרי שהיה מהיר בכל המקצים – למעט FP4, בו היה מהיר בן קבוצתו ומוביל בדירוג העולמי, פאביו קווארטררו.
קווארטררו קבע הקפות מהירות, אך טעות קטנה במקצה הדירוג מנעה ממנו פול פוזישן שישי לעונה. לצידם יזנק מהשורה הראשונה פקו בגנאיה אחרי שטיפס ממקצה הדירוג Q1. על הנייר המסלול הזורם והמהיר בהולנד אינו מסלול של דוקאטי, אך פקו מצליח להוציא מהדסמוסדיצ'י מהירות גם בפניות הארוכות ושינויי הכיוונים אשר מאפיינים את אסן.
מהשורה השנייה יזנק טאקה נקגאמי כרוכב ההונדה הראשון, כאשר מארק מארקז יזנק רק מהשורה השביעית, אחרי שלא הצליח להשתלב ב-Q2 ופול אספרגארו מאמצע השורה הרביעית בלבד.
מיגל אוליביירה, שצבר יותר נקודות מכל רוכב אחר בשלושת המרוצים האחרונים, יזנק מקצה השורה השנייה כאשר לצידו רוכב פראמק, יוהאן זרקו אשר נמצא שני בדירוג העולמי.
רוכבי פטרונס ימאהה יזנקו מהמקום ה-12 וה-22. ולנטינו רוסי הצליח להיכנס למקצה Q2 ישירות, אך התקשה לקבוע הקפה מהירה בודדת לבדו על המסלול, וגראת' גרלוף, שהגיע כמחליף של פרנקי מורבידלי שעבר בסוף השבוע ניתוח בברך, עדיין לומד את המסלול, את הקטגוריה ואת ה-M1.
על פי תחזית מזג האוויר אמור להיות גשם ביום המרוצים ועבור רוכבי האליפות שבילו זמן קצר מאוד על המסלול בתנאים האלו זה עלול לטרוף את הקלפים.

 

קטגוריית Moto2

במוטו2 ראול פרננדז לוקח את הפול פוזישן הרביעי לעונה. הרוכב של איו היה חזק על המסלול לאורך כל הסופ"ש ומצליח לקבוע הקפה מהירה, אך עדיין לא שובר את שיא המסלול של זרקו העומד על כנו מאז 2015. לצידו יזנק רמי גרדנר, המוביל את אליפות העולם, ושלישי סם לואס, אחרי שההקפה המהירה של רוכבים רבים בוטלה בגלל דגל צהוב בהקפה המהירה האחרונה, בעקבות התרסקות של חורחה נבארו.

 

קטגוריית Moto3

ג'רמי אלקובה קוטף את הפול פוזישן הראשון שלו בבמה העולמית בביקורו הראשון באסן. אל רוכב המוטו3 שקבע שיא מסלול חדש יצטרפו רומנו פנטי ודניס פוג'יה. שלושה רוכבים לא לקחו חלק במקצה הדירוג אחרי תקרית מוזרה ומיותרת בסוף מקצה האימון השלישי. מוביל האליפות פדרו אקוסטה מתרסק ביציאה מפנייה 18 בדרך לישורת ונפגע ישירות על ידי ריקארדו רוסי, כאשר בן קבוצתו, סטפנו נפה, מתרסק גם כן. השלושה התפנו לבדיקות בבית החולים ולא אושרו להשתתף במקצי הדירוג. במידה ויעברו את הבדיקות הרפואיות בבוקר המרוץ אקוסטה יזנק מהמקום ה-18 ואילו נפה ורוסי מהמקומים ה-25 ו-26 בהתאמה. אקוסטה מוביל את טבלת האליפות ב-55 נקודות על סרג'יו גרסיה שיזנק מהשורה השנייה.

 

קטגוריית MotoE

ב-E פול של המוטוE, הגביע החשמלי, אריק גרנאדו יזנק לפול פוזשן רביעי מתוך ארבעה. הרוכב הברזילאי כמעט איבד את המקום הראשון על הגריד אך גשם החל לרדת כאשר אלסאנדרו זאקונה, מוביל האליפות, עשה את הקפתו המהירה וזאקונה איבד זמן ויזנק רק שלישי. לוקאס טולוביץ', רוכב Tech3, יזנק מאמצע השורה הראשונה.

 

לוח שידורים:

מוטו3 בשעה 11:45 בערוץ ספורט 5 פלוס
מוטו2 בשעה 13:05 בערוץ ספורט 5 פלוס
מוטוGP בשעה 14:25 בערוץ ספורט 5 פלוס
מוטוE ישודר אחרי מרוץ הפורמולה 1 בערוץ ספורט 5 לייב

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל