fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

מוטוGP אראגון: תוצאות מקצה הדירוג

מוטוGP אראגון: תוצאות מקצה הדירוג

תמי גורלי | צילום: MotoGP.com, Ducati racing team, Yamaha racing, Pramac Racing

מזג אוויר אידיאלי חיכה לרוכבי אליפות העולם כאשר הגיע הסבב לאראגון. שמש, חם, רוח קלה וממש לא קר כמו שהיה בעונה הקודמת לדאבל, כאשר הסבב הגיע רק במהלך חודש אוקטובר למסלול. הרוכבים יכלו לצאת מהר למסלול ללא חשש שהצמיגים יתקררו במהלך הקפות החימום.

מי שאינו בטוח האם האשמה שהוא מזנק רק מהמקום העשרים קשורה בטמפרטורות הגבוהות או דווקא בפיתוח המינימלי של אופנוע הסוזוקי מהעונה הקודמת הוא אלכס רינס. הרוכב שנולד רק 40 ק"מ מהמסלול ניצח מרוץ אחד שנה שעברה וסיים שני באחר, ניסה לשמור על אופטימיות בסוף היום כאשר הוא מעודד מכך שיוכלו להשתמש במנגנון הזינוק ומנגנון ההנמכה של האופנוע במהלך המרוץ. שני רוכבי סוזוקי מודים שהתוצאות עד כה באראגון, מסלול בו היו כל כך דומיננטיים בעונה הקודמת לעומת הנוכחית, רק מחזקות את עמדתם כי על המפעל להשקיע יותר בפיתוח ולסגור את הפער על שאר היצרנים אשר לקחו צעד גדול קדימה מבחינה טכנולוגית.

התחושה הפוכה אצל רוכבי דוקאטי כאשר מתוך עשרת הרוכבים הראשונים על הגריד, חמישה רוכבים על הדוקאטי, עם שני רוכבי המפעל בשורה הראשונה. פקו בגנאיה שבר את השיא של מארק מארקז אשר היה בתוקף מאז 2015 ומילר קרוב אליו בזמנים. בשורה השנייה חורחה מרטין, בשלישית אנאה בסטיאניני עם מיקום הגבוה ביותר עבור הרוקי של אספוסנורמה אווינטיה, וזרקו שסובל מארם פאמפ עשירי. השלדה של הדזמוסדיצ'י הפכה את האופנוע לקל יותר לשליטה, שינויי כיוונים וכניסה לפניות. במסלול ארוך כמו אראגון עם 17 פניות בנוסף לישורת ארוכה רוכבי דוקאטי נהנים מכל העולמות.
מוביל אליפות העולם, פאביו קווארטררו, יזנק מהמקום השלישי ומארק מארקז יזנק מהמקום הרביעי. לשניים יש קצב מרוץ נהדר וצריכים לקוות כי רוכבי דוקאטי לא יברחו להם מהר מדי. רוכב נוסף שעל הנייר נראה עם פוטנציאל לתוצאה טובה הוא אליקס אספרגארו עם האפריליה. רוכבים רבים על הגריד הצליחו במהלך מקצי האימון לקבוע הקפות רבות ומהירות על צמיגים משומשים ונראה שיש מתמודדים רבים על מקום על הפודיום בתום המרוץ הארוך.

במוטו2 סם לואס בפול פוזישן פעם שלישית ברציפות במסלול באראגון. אל לואס שניצח את שני המרוצים בעונה הקודמת יצטרפו בשורה הראשונה ראול פרננדז ומוביל האליפות רמי גרדנר. פרננדז סובל מאצבע שבורה ביד ימין ונראה כי מרוץ מלא יהיה קשה קצת על הרוכב הממוקם שני באליפות.

במוטו3 זה יהיה דארן בינדר בפול פוזישן שני העונה כאשר לצידו גבריאל רודריגו וטטסוקי סוזוקי. מוביל האליפות אקוסטה יזנק מהמקום התשיעי והשני בדירוג גרסיה מהמקום הרביעי. כדאי לשים לב לבן קבוצתו של גרסיה איזן גוואוורה אשר מזנק רק מהשורה החמישית, אבל ניצח עד היום בחמישה מרוצים בהם השתתף בקטגוריות קטנות במסלול אראגון.

המרוצים ישודרו בערוץ ספורט 5 סטארס, החל מהשעה 11:45, זינוק המוטוGP בשעה 15:00.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל