fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP ארגנטינה: מארקז שוב בפול

מוטו GP ארגנטינה: מארקז שוב בפול

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

"לא ידעתי על איזה אופנוע אני רוכב בהקפה המהירה, האם זה אופנוע מספר אחד או המשני" כך מארק מארקז לאחר שכבש את הפול פוזישן למירוץ מספר 3 שיערך בארגנטינה מחר בלילה בשעה 22:00 שעון ישראל. פשוט לא יאומן הבחור הזה, פער של יותר מחצי שנייה מאליש אספרגרו המצוין עם הסוזוקי במקום השני ובכלל לא שינה לו אם הוא על אופנוע עליו לא רכב כול היום והוא שונה לגמרי מהראשון. ביום הראשון של האימונים דווקא נראה שמארקז רגוע, הוא דורג שני אחרי אספרגרו, גם בבוקר יום שבת מארקז לקח את הזמן עד שעלה למקום הראשון, אבל במקצה הדירוג הקובע הוא התפוצץ, לא ברור איך הוא מצליח לשמור את האופנוע על הצמיגים, מקמט אותו לתוך הפניות ורוכב דירט טראק על 300 כוח סוס, על אספלט הכי אוחז בעולם וצמיגי סליקס הוא מחליק את שני הגלגלים. מארקז ניצח בארגנטינה בשנה שעברה והוא הולך לעשות זאת שוב, בתנאי כמובן שמארקז לא יגזים עם דחיפת המגבלות של הפיזיקה. יש גם את עניין הזינוק, מארקז לא מככב בתחום זה ועלול למצוא עצמו שוב מאחור בפניות הראשונות. אחרי ההונדה במקום השני על הגריד במרחק חצי שנייה אספרגרו מוכיח כי סוזוקי הם יריבים של ממש, במיוחד מרשימה ההתנהגות של ה-GSX-RR ושני אופנועי המפעל עלו למקצה הדירוג העליון. 
למולם ימאהה נאבקים, לורנזו נראה מטושטש ויזנק מהשורה השנייה אחרי קראצ'לו, רוסי מהשורה השלישית, גם הדוקאטי לא המשיכו עם הכיכוב שלהם משני הסבבים הקודמים, איאנונה הצליח ממש בסוף המקצה להגיע למקום השלישי, אך דוביציאוזו בסוף השורה השנייה. לא ברור מה הייתה בעיית הדלק של שני הדוקאטים שגרמה להם להיכבות בטקסס בסוף הקפת הקירור בתום המירוץ, אך כאן ברור שיש בעיית צמיגים. המסלול בצפון ארגנטינה מקשה מאוד על הצמיגים לכן אופנועי המפעל עשויים בהתאם לטמפרטורה לרכב עם צמיג אחורי קשה אקסטרה, בעוד אופנועי הקטגוריה הפתוחה, ודוקאטי וסוזוקי בתוכם, יכולים לעלות לדרגת "קשה" בלבד. הניסיונות לבחור צמיג פגעו בהישגים של דוקאטי ועלולים לפגוע בהם גם מאחר שכן צמיג פחות קשה עלול להיגמר לפני תום המירוץ.

מירוץ מוטו GP בליל יום א' בשעה 22:00 שעון ישראל 

גלריה

4 תגובות ל מוטו GP ארגנטינה: מארקז שוב בפול

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין