fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

גאסגאס מצטרפת למוטוGP

גאסגאס מצטרפת למוטוGP

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ

המותג הספרדי שבבעלות KTM יצטרף לאליפות המוטוGP בעונה הבאה, עם קבוצת מפעל בשיתוף Tech3 והרוכב הספרדי פול אספרגארו, אליו יצטרף רוכב נוסף שיחשף בקרוב.

אחרי המוטו3 והמוטו2, גאסגאס תחל בעונה הבאה להתחרות גם בקטגוריה הבכירה של המוטוGP. חברת האם פיירר מוביליטי רוצה למתג את גאסגאס כמותג צעיר, רענן ומרגש ועושה את זה דרך מסלול המרוצים, גאסגאס נכנסה לאליפות העולם דרך קטגוריית המוטו3 ולאחר מכן השתלבה גם בקטגוריית המוטו2, מאז עלו רוכבי גאסגאס על הפודיום מספר פעמים.

בתחילת הסבב האוסטרי חשפה גאסגאס את קבוצת מפעל חדשה שתתחיל להתחרות החל מהעונה הבאה במוטוGP ותעשה שימוש באותו ה־RC16 המשרת את הקבוצות של KTM. מדובר בפרקטיקה מוכרת של פיירר מובילטי, בעלת מותגי האופנועים KTM, הוסקוורנה וגאסגאס, שמתחרה בקטגוריות נוספות עם אופנועי מרוץ של KTM בצבעים ומיתוג שונה.

לפול אספרגארו, שיעזוב בסוף העונה את קבוצת הונדה רפסול, יצטרף רוכב נוסף – סביר להניח שגם הוא יהיה ספרדי – ויחדיו הם יפתחו את עונת 2023 במדי הקבוצה האדומה של היצרן השישי על גריד המוטוGP.

פיט באיירר, מנהל מחלקת המרוצים: "גאסגאס הוא מותג מנצח. הוא הגיע באופן מיידי לרמה מדהימה של ביצועים בענפים כמו ה־MXGP, סופרקרוס, אנדורו וראלי, שם לקחנו גביעים על ניצחונות גראנד פרי, אירועים מרכזיים, תארים עולמיים ומקומות כללים. זה מותג חדש יחסית עבורנו ויש לנו יעדים חדשים. אנו מקווים שהמעריצים שעוקבים אחר 'האדום' ייהנו מהסיפור. הודות לשותף החזק שלנו, קבוצת ASPAR, ב־Moto3 וב־Moto2 הצלחנו לראות את אופנועי גאסגאס ממש בחזית הקטגוריות האלו. יהיה נהדר לראות את זה קורה בסופו של דבר גם בקטגוריה הקשה ביותר. אני רוצה להודות ל־Hervé ולקבוצת המרוצים של Tech3 על ששמרו על ראש פתוח ובאמת תמכו בשינוי הזה כדי להפוך לקבוצת המפעל של גאסגאס. אנחנו חושבים שזה מרגש ושונה".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל