fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
v12 באנר צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
תמוז
פוני pny באנר קוביה צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
שרקו
voge מוטו24 באנר r-125
HJC
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ביואל בדרך לאירופה

ביואל בדרך לאירופה

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יצרנית האופנועים האמריקאית האייקונית, שחשפה לאחרונה צמד דגמים חדשים, מרחיבה את פעילותה מעבר ליבשת אמריקה ומתחילה בשיווק אופנועיה בבריטניה, כחלק מתוכנית ההתרחבות שלה לשווקים נוספים, כששיווק בכלל אירופה על הכוונת, ולכן אולי גם בישראל.

השותפים החדשים של ביואל בהקמת החטיבה הבריטית, Rainbow Moto ו־Re-Charge Café, כבר קיבלו את המשלוח הראשון של ה־Hammerhead 1190 הספורטיבי והנייקד 1190SX, וזה גם המשלוח הראשון באירופה מזה 15 שנים – שהתקבל בהשקה חגיגית וכבר נמסר בחלקו לרוכשים הבריטים. בביואל מציינים שזה צעד ראשון בלבד ובקרוב יגיעו לסוכניות בבריטניה גם דגמי ה־Super Cruiser וה־SuperTouring החדשים, וכי בכוונתם להרחיב בקרוב את השיווק למדינות נוספות באירופה.

בנוסף, ביואל סוף סוף חושפים את הגרסה הסדרתית הסופית של ה־SuperTouring – ששיווקו יחל בחודשים הקרובים. דגם הספורט-תיור מבוסס על ה־1190, עם אותו מנוע וי-טווין מקורר נוזל בנפח 1,190 סמ"ק, המייצר 185 כ"ס ו־14 קג"מ, שמותקן בשלדת אלומיניום המשמשת גם כמיכל הדלק. משקלו הרטוב 199 ק"ג לפני ארגזים, והוא יגיע עם מערכת מתלים של Fox ומשכך היגוי, צמד דיסקים קונבנציונליים ולא היקפיים כפי שנהוג בביואל, עם קליפרים של ברמבו, מעטפת קרבון, צמיגי דנלופ Sportmax Q5A וארגונומיה משופרת בזכות מושב חדש ורגליות נמוכות יותר בהשוואה לדגם הנייקד. בנוסף, יוכלו הרוכשים להוסיף לאופנוע צמד ארגזי צד, מערכת פליטה משופרת, קיווקשיפטר ועוד אביזרים. מחירו בארה"ב עומד על 22,495 דולר עבור מי שיזמין את האופנוע עד ה־31 באוגוסט, או 23,995 דולר להזמנות מאוחרות יותר.

 

 

 

 

גלריה

7 תגובות ל ביואל בדרך לאירופה

  1. BUELL – למי שיבקר במשרדו(!!!) של העו"ד הוותיק והמקסים לענייני תנועה(מומלץ!!!), אבנר גולוב, יוכל לצפות באופנוע BUELL ספורט בצבע צהוב נח לו שם בכיף שלו. מקסים :).

  2. במחיר הזה לא רוצה לחשוב כמה יעלה בארץ הקודש

  3. במחיר הזה ,אני לא רוצה לחשוב כמה יעלה בארץ הקודש

  4. מי באירופה יסכים להראות על הדבר המכוער הזה כשיש כל כך הרבה אופציות יותר יפות ומוצלחות?

  5. אופנוע אמריקאי ( מבחינתי מה שאינו יפני זה לא אופנוע ) מראה מיושן מלא נפח מנוע מיותר לחלוטין, לפחות בארץ. לפי המחירים בחול זה יעלה כמו 2. Tmax או דומיו. כאמור, מיותר לחלוטין.

    • נסה לא יפני ותראה, סתם נסיעת מבחן.
      הקונספציה של יפני עברה מהעולם, אתה עדיין תקוע :).

    • נסה לא יפני ותראה, סתם נסיעת מבחן. נסה למשל KTM. אלא אם אתה נוסע מ א' ל ב' וזה מה שמעניין אותך, לא כיף והנאה :).
      הקונספציה של יפני עברה מהעולם, אתה עדיין תקוע :).

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25