fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
תמוז
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
פוני pny באנר קוביה צידי
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר r-125
HJC
אודי דגן 140 על 70
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

בנדה מציגה גרסת PRO ל־LFC700

בנדה מציגה גרסת PRO ל־LFC700

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מותג האופנועים הסיני המייצר קרוזרים יוצאי דופן, הציג גרסה חדשה ומעודכנת לקרוזר הרדיקאלי עם מנוע ה־4 צילינדרים, הכוללת מתלה אוויר אלקטרוני מאחור וצמד פנסי "פופ-אפ" בחזית.

ה־LFC700 PRO החדש לוקח את הקרוזר המעוצב והייחודי של בנדה ומוסיף לו פיצ'רים ייחודיים נוספים, כמו גם עיצוב מעודכן קלות. כמו דגם הבסיס, גם ה־PRO מצויד במנוע 4 צילינדרים בשורה בנפח 676 סמ"ק, המייצר הספק של 78 כ"ס ב־10,050 סל"ד, מומנט של 6.1 קג"מ ב־8,000 סל"ד ומהירות סופית של 160 קמ"ש, שמשודך למערכת יניקת אוויר Ram-air בחזית.

השינויים בעיצוב ניכרים בעיקר במראה המפלט המעודכן וכיסויי הרדיאטור החדש, כמו גם בגרפיקות החדשות המשלבות זהב, אדום, ירוק או אפור כהה, בגוונים מטאליים, עם שחור מבריק ומט. כמו כן, עיצוב הכיסויים שבצדי מיכל הדלק השתנה מעט, מכיוון שאלו כעת מכילים באופן נסתר את פנסי אלומת האור הגבוה, שנפתחים בעת הפעלתם, כמו פנסים של רכבי ספורט בעבר. אך ישנם גם הבדלים ארגונומיים, הראשון הוא בהסטה של רגליות הרוכב, השלוחות קדימה, למיקום מעט קרוב יותר לרוכב, והשני – ואולי העיקרי בגרסת ה־PRO – הוא ביכולת של הרוכב לכוונן בעזרת מתג על הכידון את גובה המושב בטווח שבין 650 ל־730 מ"מ.

ישנו "עידון" קל במידת הצמיג האחורי של ה־LFC700 PRO, שיורד ברוחבו ל־300/35-18 – לעומת 310/35-18 – כשמקדימה מותקן אותו צמיג במידה 130/70-19. שלדת עריסה כפולה וזרוע אחורית ארוכה, שתיהן מאלומיניום, עודכנו קלות. מקדימה מותקן אותו מזלג KYB הפוך עם אפשרויות כיוונון. מערכת הבלימה בעלת זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפר ברמבו רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 260 מ"מ עם קליפר ברמבו דו-בוכנתי מאחור, אך כעת מערכת ה־ABS היא של בוש. מיכל הדלק מצטמצם ל־17 ליטר, בסיס הגלגלים נותר באורך 1,720 מ"מ ואורכו הכללי 2,240 מ"מ, רוחבו 880 מ"מ וגובהו 1,100 מ"מ – מעט פחות ארוך. לוח המחוונים, עם צג TFT בגודל 5 אינץ' וקישוריות בלוטוס, מתממשק כעת עם אפליקציית B-ConnecteD של בנדה, המספקת מידע בזמן אמת, הכולל תיעוד מסלול הרכיבה, התראות ותצוגת ניווט.

מיבואן בנדה נמסר ש־LFC700 PRO צפוי להגיע לישראל במהלך 2026.

 

 

 

 

6 תגובות ל בנדה מציגה גרסת PRO ל־LFC700

    • את הדבר הכי חשוב הם לא רושמים אתה מבין

      • אתה חושב שאם היה לאופנוע מחיר בארץ לא היינו כותבים? האופנוע בקושי התחיל להימכר בחו״ל – אם וכאשר יגיע לארץ, נעדכן את המחיר, בינתיים אנחנו רק יכולים לנסות לנחש.

      • מחיר יקר לאופנוע שאינו מכר ביקורות לא משהו (חוץ מהעיצוב) הביצועים ממש לא מרשימים ! למה לא מביאים את הגירסה עם ה 90 כ"ס ?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove