fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
v12 באנר צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2

בקרוב: הונדה CBR400R ארבע-צילינדרי?

בקרוב: הונדה CBR400R ארבע-צילינדרי?

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: אילוסרטציה

הונדה עשויה להציג בקרוב אופנוע סופרספורט חדש בנפח 400 סמ"ק עם מנוע 4 צילינדרים, לאחר שהגישה בקשה לרישום סימן מסחרי על השם "CBR400R Four" ביפן.

הונדה נחשבת לחלוצה בכל הקשור לדגמי 400 סמ"ק ארבעה-צילינדריים, עם דגם ה־CB400F משנות ה־70 שזכה להצלחה מרובה, ועד לדגמי ה־CB400 Super Four, ה־CBR400RR וה־VFR400, שנמכרו בעיקר ביפן ובמזרח והפכו מאז לאייקון וצברו ביקוש עולמי.

בשנים האחרונות, קטגוריית אופנועי הספורט בנפח 400 סמ"ק עם מנועי ארבעה-צילינדרים זוכה לתחייה מחודשת, בעיקר בזכות קוואסאקי, עם ה־Ninja ZX-4R, בנוסף לחברות סיניות כמו Kove שנכנסות לשוק עם דגמים מתחרים שמציעים גם תג מחיר נמוך, דוגמת ה־Kove 400RR, שהוצג בתערוכת EICMA 2022.

נראה שהונדה מתכננת להחזיר את ה־CBR400R הארבעה-צילינדרי, כשבקשה לרישום סימן מסחרי על השם "CBR400R Four" שהוגשה ביפן מחזקת את ההשערות הללו, כאשר הציפייה היא שהדגם יתחרה ישירות מול ה־ZX-4RR של קאוואסאקי ויציע כ־80 כ"ס. ה־CBR400R הנוכחי של הונדה, שמיוצר בעיקר בשביל השוק היפני, מבוסס על גרסה מוקטנת של ה־CBR500R, עם מנוע דו-צילינדרי בנפח 399 סמ"ק.

על אף שאין עדיין אישור רשמי, החזרה של הונדה לקטגוריה זו עשויה להכניס לעניינים את היצרניות היפניות הנותרות, כמו גם יצרניות אחרות שעוד לא התנסו בייצור אופנועי סופרספורט קומפקטיים בנפח המנוע הייחודי.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

6 תגובות ל בקרוב: הונדה CBR400R ארבע-צילינדרי?

  1. ברוך מחיה המתים!!!!
    הקטגוריה הכי כיפית שיש…

    • ניראה באיזה מחיר של שודדי ים יתומכר חברה שלא קשורה ולא קשובה לשוק האופנועים וללקוחות

      • למה מי כן קשוב כאן ???? באיזה ענף לא דופקים כאן את הנתינים הפראיירים???? הרי כל יותר המחיה כאן הוא אחיזת עיניים ונעשה שנים בכוונת תחילה בקומבינת הון שילטון רקובה ומתועבת ועכשיו יש מלחמה תירוץ לדפוק עוד את הנתינים במקום לבטל את רוב משרדי הממשלה השקריים והמזוייפים ולהפסיק לחלק כספים מכיס הנתינים לכל מיני חלאות ופרזיטים.

  2. אין ספק שיהיה הכי נחשק מכולם בקטגוריה שלו.

  3. אני רוצה שסזוקי ייצרו מחדש את RGV 250 אופנוע חלום בתור אחד שהיה לו ומכר כמו טיפש שבוכה כל יום על זה

  4. CBR 400 R אופנוע סופרספורט מומלץ עם ארבע צילינדרים בעבר היה לי אופנוע הונדה בשנות השמונים CN 400 קסטום אופנועי הונדה מאוד אמינים אבל יקרים לתחזוקה במוסכים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – אפריקה