מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ה־PCX הבא? דגם חדש מהונדה בסין

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
הונדה מציגה בסין את ה־NS150GX, קטנוע חדש על בסיס ה־PCX, עם עיצוב חדש ומרובע יותר ורמת אבזור גבוהה יותר, המיועד כרגע לשווקי המזרח בלבד – אך יכול להיות הצצה ראשונה לדור הבא של ה־PCX.
ה־NS150GX עושה שימוש בשלדה ויחידת ההנעה של ה־PCX160, עם שינוי קל בנפח מ־156 ל־150 סמ"ק, למנוע הסינגל מקורר הנוזל המייצר הספק של 15.5 כ"ס ב־8,500 סל"ד, מומנט של 1.2 קג"מ ב־6,500 סל"ד ומהירות מירבית של 107 קמ"ש. ההבדלים המהותיים ביותר בין ה־NS150GX וה־PCX160 הם בעיצוב ששואב מעט השראה מאופנת קטנועי הקרוסאובר, יחידת התאורה הראשית, מגן הרוח השקוף והגבוה יותר, צג TFT גדול עם 8 מצבי בהירות ותצוגת ניווט, אפליקציה ייעודית עם איכון, דיאגנוסטיקה ותכונות נוספות, מצלמת דרך קדמית, שקעי טעינה USB ו־USB-C, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ושלט חכם מתקדם יותר – עם אפשרות לזיהוי גם בעזרת הסלולרי, בחיבור בלוטוס או קישוריות 4G.
כמו ה־PCX, גם ה־NS150GX מצויד במערכת "עצור וסע", ABS ובקרת אחיזה, תא אחסון גדול לשתי קסדות מתחת למושב, גלגלי 14 אינץ' ומיכל דלק בנפח 8 ליטר, אורכו הכללי 1,935 מ"מ, רוחבו 745 מ"מ, גובהו 1,180 מ"מ, המושב בגובה 766 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,313 מ"מ, מרווח הגחון 135 מ"מ ומשקלו הרטוב 135 ק"ג.
ה־NS150GX מוצע בארבעה צבעים כסטנדרט – שחור מט מטאלי, לבן פנינה, אפור טיטניום וכסף מטאלי – ובצבע הירוק בתוספת תשלום. בנוסף, ב־Sundiro Honda, המפעל המשותף של הונדה היפנית וסונדירו הסינית שמייצר את הדגם החדש ומייצא אותו למדינות האזור, ביניהן מלזיה ותאילנד, מציעים אפשרות לרכוש את הקטנוע בגרסת Deluxe עם ארגז אלומיניום אחורי חכם בעל דופן כפולה.
מגניב רק שהורדה תביא אותו לארץ גם
ככל שמחירי הכלים יעלו, אופציית ה 150-160 יכולה להיות פתרון לנסיעות פרפברים. מרגישים את התוספת מעל ה 125