fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: ב.מ.וו F900GS ו־F800GS

חדש בישראל: ב.מ.וו F900GS ו־F800GS

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו, משיקה בישראל את דגמי האדוונצ'ר החדשים בסדרת ה־F – ה־F900GS, ה־F900GS Adventure וה־F800GS – שמציגים ירידה במשקל, עליה בנפח, בהספק ובאבזור ועיצוב מעודכן.

5 שנים אחרי העדכון הקודם לדגמי האדוונצ'ר בסדרת ה־F, היצרנית הבווארית חשפה בסוף השנה שעברה את הדור החדש, כשה־F900GS מחליף את ה־F850GS, ה־F900GS Adventure מחליף את ה־F850GS Adventure וה־F800GS מחליף את ה־F750GS.

בליבם של ה־F GS החדשים נמצא אותו מנוע טווין מקבילי בנפח גדול יותר של 895 סמ"ק, המייצר בדגמי ה־F900GS הספק של 105 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 9.5 קג"מ ב־6,750 סל"ד או 87 כ"ס ב־6,750 סל"ד ו־9.2 קג"מ בדגם ה־F800GS, אותו ניתן להגביל לרישיון A1. המנוע משמש גורם נושא עומס בשלדת הפלדה החדשה, ומחובר לחבילה אלקטרונית הכוללת מצערת רכב-על-חוט אלקטרונית, שני מצבי רכיבה כסטנדרט ומערכת ABS Pro ובקרת אחיזה להטייה.

מימין לשמאל: ה־F900GS Adventure, ה־F900GS וה־F800GS

לשלושת הדגמים רגלית הילוכים מתכווננת, ארגונומיה משופרת, תאורת LED חדשה וצג TFT בגודל 6.5 אינץ' עם מספר מצבי תצוגה וקישוריות בלוטוס. ב.מ.וו מציעה בתוספת תשלום התנעה ללא מפתח, מתלים אלקטרוניים ומערכת שיחת חירום, כמו גם מצבי רכיבה נוספים, שליטה על מידת בלימת המנוע, מערכת DBC ועוד.

ה־F900GS מציג ירידה משמעותית במשקל של 14 ק"ג, עיצוב חדש ודינמי יותר של הזנב וכל המעטפת, זרוע אחורית קלה ודוד פליטה של אקרפוביץ'. הוא בעל יכולות השטח הגבוהות ביותר מבין הדגמים החדשים, עם מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ, מתכוונן מלא, רגליות 'אנדורו', רגלית בלם חדשה ושיפור תנוחת הרכיבה לטובת רכיבת שטח – עם כידון גבוה יותר, רגליות נמוכות יותר ועיצוב חדש למיכל הדלק. בנוסף הוא מצויד ביחידת תאורה ראשית חדשה, מגני ידיים וידיות מחוממות.

משקלו הרטוב עומד על 219 ק"ג, עם גלגלי שפיצים טיובלס וצמיגים במידות 90/90-21 מקדימה ו־150/70-17 מאחור, מערכת בלימה בעלת שני דיסקים בקוטר 305 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה ודיסק 265 מ"מ מאחור, מהלך גלגלים של 230 מ"מ מלפנים ו־215 מ"מ מאחור, בסיס גלגלים באורך 1,590 מ"מ ומושב בגובה 870 מ"מ. ה־F900GS מוצע בישראל כסטנדרט עם מערכת התנעה ללא מפתח, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, שרשרת M Endurance, מצבי רכיבה Pro, קוויקשיפטר ועוד.

החל מ־116,000 ₪ ל־F900GS ברמת גימור Pure

ה־F900GS Adventure שונה ממנו בייעוד התיורי, עם העיצוב המוכר בעל הפנס הא-סימטרי והמקור בחזית, שעבר עדכונים קלים, עם מיכל דלק גדול יותר בנפח 23 ליטר, שללא דוד הפליטה התחליפי ובתוספת המיגונים וחלקי המעטפת השונים, מביאים את משקלו הרטוב ל־246 ק"ג. המושב בגובה 875 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 1,585 מ"מ. בנוסף, יש לו סבל אחורי מקורי ומגן רוח מתכוונן, גבוה ורחב יותר. גם דגם ה־Adventure נמכר בישראל עם מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט, פנסי ערפל, ג'ק אמצע, תושבות ארגזי צד, שרשרת M Endurance, התנעה ללא מפתח, מצבי רכיבה Pro, קוויקשיפטר ועוד כסטנדרט.

ה־F800GS גם מעוצב כאופנוע תיור ומאובזר בציוד בסיסי יותר, עם אותו המנוע אך בהספק מופחת של 87 כ"ס. יש לו מזלג קדמי קונבנציונלי בקוטר 41 מ"מ עם גלגלים יצוקים וצמיגים במידות 110/60-19 מקדימה ו־150/70-17 מאחור, בסיס גלגלים באורך 1,156 מ"מ, מושב בגובה 815 מ"מ, מיכל דלק בנפח 15 ליטר ומשקל רטוב של 227 ק"ג. בנוסף, יש לו מגני ידיים, סבל מקורי ומגן רוח נמוך. רמות הגימור Sport ו־Triple Black מוסיפות מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, שרשרת M Endurance, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ותושבות לארגזי צד.

דגם התיור הבכיר בסדרה, ה־F900GS Adventure, מגיע לישראל עם רמת אבזור גבוהה כסטנדרט

מחירון דגמי ב.מ.וו אדוונצ'ר F900GS ו־F800GS:

דגם רמת גימור מחיר
F 900 GS Pure 116,000₪
F 900 GS Passion 118,000₪
F 900 GS Trophy 118,000₪
F 900 GS Adventure Pure 129,900₪
F 800 GS Pure 86,000₪
F 800 GS Triple Black 89,000₪
F 800 GS Sport 89,000₪

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    7 תגובות ל חדש בישראל: ב.מ.וו F900GS ו־F800GS

    1. איך BMW מוציאים בשנת 2024 אופנוע שכל כך לא מתאים לשטח? בקרות נחותות, בולמים נחותים, גלגל אחורי 17, מיכל דלק 14.5 ליטר, כבד. אופנועי אדוונצ'ר בגודל ביניים נמצאים כאן כבר מ 2019 כולל ה GS800 ואחיו לשטח. מדובר כאן בפספוס רציני של החברה.

      • מר טיטינסקי כנראה אופנועים אינם התחום שלך הf900 הקרבי מאוד מתאים לשטח ובכלל רכיבה שטח ובכלל היא 95 אחוז רוכב ו5 אחוז האופנוע כמו כן ניתן להזמינו עם מתלים משופרים 45 ממ שלטעמי היו מלכתחילה צריכים להגיע שם ללא התוספת תשלום המיותרת .בקשר לאמינות שלו נצטרך לחיות ולראות.

        • מהתגובה שלך אני רואה שאתה הוא זה שלא מבין ברכיבת שטח. צמיג אחורי 17 כבר פוסל אותו שלא לדבר על בולמים, בקרות וכל מה שציינתי. להחליף בולמים ב 20k? באמת תודה רבה. 130,000 ש"ח לפני איבזורים? באמת תודה רבה. לך תלמד משהו על אופנועי שטח.

          • מר טיטנסקי אני רוכב שטח רק 20 שנה.דגם הf900 gs אופנוע סופר שטח .יש עליו מבחנים בעולם ,אדם ריימן הגדול בחן אותו ועשה איתו הארד אינדורו והתרשם ביותר עשה לי טובה אני לא מתווכח עם אנשים הסובלים מתסמונת דאנינג קרוגר ורושמים שטויות אני סיימתי להגיב לך

          • אגב נראה שלא הבנת ,לא התכוונתי לדגם האדוונצר ב130 אשח אלא לf900 gs הצבעוני ( עם האקראפוביץ _זה הראשון אליו התכוונת אכן לא פיור אופנוע שטח אלא מוגדר אדוונצר וכמו שרשמתי זה 95 אחוז רוכב רק השאר אופנוע

    2. נראה לכם שאני אשים מעל 100 אלף ש"ח על אופנוע סיני שמיוצר במפעל luncin בסין,רק המדבקה BMW

      • עוד שטויות לונסין מייצרת אלפי מנועים המנועים אמינים למדי והסינים סוגרים את הפער בקצב רצחני לפני 40 שנה גם היפנים לא היו משהו הסינים תוך שנים ספורות יעשו מה שיפנים לקח יותר מ40 שנה ואין לי כל אהבה לסינים אבל עובדות הן עובדות.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל