fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
שרקו
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: הארלי דוידסון Freewheeler

חדש בישראל: הארלי דוידסון Freewheeler

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: רונן טופלברג

האופנוע התלת-גלגלי של הארלי דוידסון מגיע לראשונה לישראל בייבוא סדיר; הטרייק Freewheeler על בסיס ה־Road King, עם שני גלגלים מאחור ותא מטען, החל מ־269,900 ₪.

לאחר השינוי המיוחל בתקנות הרישוי ואימוץ התקינה הרשמית לכלי רכב תלת-גלגלי נטולי יכולת הטייה, בסיווג L5E, ביניהם תלת-קדמיים כמו הקאן-אם ספיידר ורייקר ותלת-אחורי כמו הטרייק של הארלי, מגיע לישראל הדגם הראשון ביבוא רשמי מסודר – הארלי דוידסון Freewheeler.

משפחת הטרייק של הארלי דוידסון – Trike, שילוב של המילים Tri (תלת) ו־Bike (אופנוע) – כוללת שלושה דגמים, ה־Tri Glide Ultra המאובזר, ה־Freewheeler העירום וה־Road Glide 3 שביניהם, שנולדה בשנות ה־30 עם דגם ה־Servi-Car, שנועד לשימוש מסחרי, צבאי ומשטרתי. הדגם, שיוצר עד שנות ה־70 על בסיס אופנועים שונים עם חלק אחורי בעל שני גלגלים ותא מטען, שימש בעיקר להעברת ציוד ולתיקונים ניידים. בשנת 2009 הארלי דוידסון החזירה את הקונספט לשוק עם ה־Tri Glide ובהמשך עם ה־Freewheeler. הטרייקים נבנים על בסיס אופנועי הארלי דוידסון מוכרים – Electra Glide Ultra, Road Glide ו־Road King – עם השינויים הנדרשים כדי להתאים לתצורת שלושת הגלגלים.

ה־Freewheeler של הארלי דוידסון עושה שימוש בשלדה מותאמת המובססת על שלדת ה־Softail ומנוע ה־Milwaukee-Eight 114, וי-טווין מקורר אוויר ושמן בנפח 1,868 סמ"ק, שמייצר הספק של 90 כ"ס ב־4,750 סל"ד ומומנט מרבי של 16.4 קג"מ ב־2,750 סל"ד, ומשודך לתיבת 6 הילוכים והילוך אחורי (חשמלי). הטרייק מצויד בבקרת אחיזה, מערכת ABS, מערכת בלימה משולבת אלקטרונית וסליפר קלאץ'.

מקדימה מותקן מזלג בקוטר 49 מ"מ עם מהלך של 130 מ"מ וגלגל יצוק עם צמיג דנלופ במידה 130/60-19, המתלה האחורי עושה שימוש בצמד בולמים עם כיוונון עומס קפיץ ומהלך של 115 מ"מ והגלגלים האחוריים היצוקים עם צמיגים במידה 205/65-15. אורכו הכללי של ה-Freewheeler הוא 2,615 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,670 מ"מ, גובה המושב 665 מ"מ, ומשקלו הרטוב עומד על 513 ק"ג, כולל מיכל דלק בנפח 22.7 ליטר. הדגם מצויד בלוח מחוונים אנלוגי משולב צג LCD קטן, תאורת LED מלאה ותא מטען בנפח 56 ליטר מאחור.

בהארלי דוידסון מייעדים את דגמי הטרייק לרוכבים בגיל מבוגר, רוכבים שכבר לא יכולים לרכוב על דו"ג מסיבות רפואיות, רוכבים שרוצים להימנע מרכיבה על שני גלגלים מפאת בטיחות ונהגי רכב שחלמו להוציא רישיון על אופנוע ומוצאים את התצורה הדו-גלגלית מאיימת או בעייתית.

מחירו של ה־Freewheeler עומד על 275,237 ₪ וכעת מוצע במחיר השקה של 269,900 ₪. 

מנכ"ל אלבר מוטו, דניאל פרימן: "לאחר שנים של מאמצים, אנחנו שמחים שסוף סוף נוכל לראות את ה־Freewheeler על כבישי ישראל. זו בשורה של ממש לחובבי וחובבות אופנועים בכלל ומותג Harley-Davidson בפרט, כמו גם לאוהבי רכבים ומכוניות יוקרה שעד היום נרתעו מרכיבה על שני גלגלים. ה־Freewheeler מביא איתו סגנון ייחודי וחוויית רכיבה שונה, וזו בשורה של ממש בשוק הרכב והאופנועים בישראל".

 

 

 

 

16 תגובות ל חדש בישראל: הארלי דוידסון Freewheeler

  1. איזו יציאה זאת. למה כל כך יקר? איזה סיכוי יש למישהו לרכוש כזה ככה?

    • כי זה הארלי. וזה המחיר. אלקטרה גלייד עולה 100 אלף יותר

  2. תקועים איתו בפקקים, איפה הכיף והמחיר של גולף פתוחה?

    • אין לי 270 אלף לשים על מכונית, אז אקנה תלת אופן במחיר כזה? הזוי, מאמין שיימכרו כלים ספורים, אפילו פחות כלים מהונדה גולד ווינג

    • בני אח שלי יקר מה שלומך? 🙂 יש לי טרייק בחו"ל בעיקר אופנוע לפוזה🥰 אופנוע מהמם כמו רולס רוייס. רכיבה שונה לחלוטין מדו גלגלי או תלת כאשר ה2 מקדימה.
      רק בחו"ל המחיר שקניתי 20000שח
      המחיר בארץ והחסרונות הנלווים ישאיר את האופנוע דיי כחלום בישראל

  3. מחיר לא שפוי לכלי שמאבד את הפלוסים של אופנוע במיוחד בכבישים שלנו

  4. הציבור מטומטם לכן הציבור משלם.
    לא תשלמו יחתיכו את מחיר.

      • אולי עכשיו שמוסדר יבוא ורישוי יש מצב שפז מגשים החלומות יכול להגשים חלום כזה במחיר שהוא לא חלום…

  5. זה חלום רטוב אבל כנראה בגלל המחיר שהוא לא יתגשם העיקר שיש אישורים סוף סוף..נחכה שיצאו חיקויים

  6. אחל'ה תגובות. זה משהו שנועד לעשירים. שיהיה.
    אבל שאלה לי אליכם המגיבים. יש היום מלא חלופות זולות ותחרות וטוב שכך, סיניות, איטלקיות שאולי מיוצרות בסין ועוד. רכשתם משהו מהן או שאתם מתבכיינים וממשיכים לרכוש יפני יקר? 🙂 ברור שיש מלאי תירוצים, החל באמינות ועוד. אני כבר לא קונה אותם. את התירוצים כמובן.
    נסיעה מהנה.
    נ"ב, בזמנו חשבתי להקים קבוצת פייסבוק ולהחרים כל פעם יצרן אחר, רק כדי שהם ילחצו מעלה להקטנת המיסים. אבל אתם, אתם לא יכולים להתאפק אפילו לשנייה. אם בא לכם חדש תרוצו לרכוש. בכל זאת רובינו לא חרדים כנראה, ואין לנו רב שנשמע בקולו.

    • זה רק אני או שכולם לא רואים אופנוע?
      זה חפדו את הנעלם
      תלת בגודל רכב מיני ובמחיר של 5 מיני
      בהצלחה
      המחיר לא ראלי
      יפה???
      תלוי את מי שואלים
      עם כל הכאב מי שלא בריא,שלא מרגיש בטוח שלא ירכב על אופנוע.
      מהמר על 2 כלים מכירה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove