fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
v12 באנר צידי
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
שרקו
voge מוטו24 באנר

חדש בישראל: ימאהה טנרה 700 מעודכן ל־2025

חדש בישראל: ימאהה טנרה 700 מעודכן ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי ימאהה, מודיעה על תחילת שיווקו של הטנרה 700 המעודכן ל־2025, אחרי מתיחת פנים קלה, שדרוג מתלים, עדכונים למנוע ותוספות לחבילת האלקטרוניקה; החל מ־74,985 ₪.

האדוונצ'ר הפופולרי של ימאהה עבר השנה עדכון משמעותי ראשון מאז הוצג לראשונה ב־2019. מתיחת הפנים שומרת על המראה המוכר עם עדכונים לעיצוב המעטפת, הזנב, מגן הגחון, מגני הידיים, המושב, יחידת התאורה החדשה בעל 4 פנסי LED, תושבות חדשות לארגזי צד ומיכל הדלק, נשאר בנפח 16 ליטר, אך ממוקם קדימה ונמוך יותר. השלדה חוזקה במספר מקומות, כולל הזנב, ומקדימה מותקן מזלג KYB הפוך בקוטר 43 מ"מ שמציע מהלך גלגל של 210 מ"מ וכיוונון מלא. מאחור יש בולם יחיד חדש, עם מנגנון לינקים פרוגרסיבי ומיכל שמן חיצוני, המספק מהלך גלגל של 200 מ"מ וכיוונון מלא לעומס קפיץ (ללא כלים), שיכוך כיווץ והחזרה.

השנה, לצד דגם בסיס, מוצעת צמד גרסאות נוספות. גרסת ה־Low Seat נגישה יותר, עם מושב נמוך בכ־15 מ"מ ומתלים בעלי מהלך מקוצר העומד על 190 מ"מ מקדימה ו־180 מ"מ מאחור, וגרסת ה־Rally מכוונת לביצועים גבוהים יותר בשטח, מהלך גלגלים גדול יותר העומד על 230 מ"מ מקדימה ו־220 מ"מ מאחור, רגליות טיטניום קלות יותר עם שטח אחיזה מוגדל, מושב ייעודי בגובה 910 מ"מ, מרווח גחון גדול יותר העומד על 255 מ"מ, מצב תצוגה ייעודי, מגני מנוע מאלומיניום, כנף קדמית גבוהה וגרפיקה מיוחדת המבוססת על דגמי הדקאר ההיסטוריים של ימאהה.

מנוע ה־CP2 – טווין מקבילי מקורר נוזל בנפח 690 סמ"ק, עם גל-זיזים עליון כפול, גל-ארכובה ב־270° ו־4 שסתומים לצילינדר – מקבל שינויים קלים בלבד לשיפור התנהגותו בסל"ד נמוך ועבודה חלקה יותר, ומשודך למצערת אלקטרונית המאפשרת בחירה בין שני מצבי רכיבה – Sport ו־Explorer. כמו כן, מותקנת לראשונה מערכת בקרת אחיזה – עם אפשרות לכיבוי מלא – ומערכת ה־ABS ניתנת לכיבוי מאחור או כיבוי מלא. צג TFT אנכי חדש בגודל 6.3 אינץ' מחליף את ה־LCD של הדגם הקודם, עם שתי תצוגות, חיבור בלוטוס לאפליקציה ייעודית המאפשרת הצגת ניווט והזרמת מדיה ושקע USB-C בצדו. לשליטה בפיצ'רים החדשים דרך המסך, מותקן בית מתגים חדש עם ג'ויסטיק, ובנוסף המאותתים כעת בעלי מנגנון ביטול אוטומטי.

מחירו של הטנרה 700 בגרסה הרגילה ובגרסת המושב הנמוך עומד על 74,985 ₪, ומחיר גרסת הראלי על 83,985 ₪.

 

 

 

 

3 תגובות ל חדש בישראל: ימאהה טנרה 700 מעודכן ל־2025

  1. כלי משתלם, הוכיח את עצמו בשטח, בכביש ובסחירות. ממתין לגרסת ראלי וקונה בלי לחשוב

    • איזו כתבה מאכזבת, מה העתקתם מהברושור של היצרן?
      עוד כתבה שמטרו שילמה לעיתונאי שהעיקר יכתוב כי המכירות נופלות.
      מצפה מירחון שמתעסק באופנועים שידאג לכותבים איכותיים

  2. משווק כבר חצי שנה ועדיין אין ספר רכב בעברית….

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – אפריקה