fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
פוני pny באנר קוביה צידי
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
אודי דגן 140 על 70
HJC
שרקו
סטפן
voge מוטו24 באנר r-125
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: ימאהה MT-07 – גם בגרסה אוטומטית

חדש בישראל: ימאהה MT-07 – גם בגרסה אוטומטית

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יבואנית אופנועי ימאהה מודיעה על הגעתו לישראל של ה־MT-07, לאחר שעבר עדכון מקיף לשנת 2025, הכולל שלדה ומכלולים חדשים, מתיחת פנים, שדרוג טכנולוגי ואופציה לתיבת הילוכים Y-AMT אוטומטית.

גרסת 2025 החדשה שומרת על אותו מנוע CP2, טווין מקבילי ב־270° בנפח 689 סמ"ק, המייצר הספק של 73 כ"ס ב־8,750 סל"ד ומומנט של 6.9 קג"מ ב־6,500 סל"ד, בגרסה מעודכנת לעמידה בתקנות אירו5+, כשהוא מצויד בסליפר ואסיסט קלאץ', ומערכת יניקה חדשה ל"הגברה אקוסטית" עם 4 פתחי יניקה על מיכל הדלק, שמגבירים צליל האופנוע לכיוון הרוכב, מבלי להגביר את עוצמת הרעש מהאגזוז. ה־MT-07 החדש מציע אופציה למערכת ה־Y-AMT האוטומטית של ימאהה, שמאפשרת לרוכב לבחור בין רכיבה אוטומטית מלאה – בשני מצבי פעולה – לרכיבה ידנית, ללא מצמד, עם העברה של ההילוכים דרך מתגי הכידון. בדגם הרגיל ישנה אופציה להתאמה של קוויקשיפטר דו-כיווני.

כמו כן, יש לו מצערת אלקטרונית YCC-T (ר"ת Yamaha Chip Controlled Throttle) חדשה עם שלושה מצבי רכיבה – מצב ספורט, מצב כביש ומצב להתאמה אישית – השולטים בשלוש מפות כוח שונות ושתי רמות התערבות לבקרת האחיזה, המאפשרת גם כיבוי מלא, ודרך אפליקציית MyRide ניתן לכוונן את האופנוע והמערכות, כמו גם לשלוט על צג ה־TFT החדש בגודל 5 אינץ', מסך צבעוני עם 4 מצבי תצוגה, קישוריות בלוטוס וניווט StreetCross של Garmin (שעדיין לא זמינה בישראל). בנוסף, בית המתגים חדש והמאותתים בעלי מנגנון ביטול עצמי, עם אפשרות של "איתות קל" בלחיצה קצרה על המתג, ואיתות חירום בעת בלימה חזקה. בדגם ה־Y-AMT מערכת בקרת שיוט מותקנת כסטנדרט.

העיצוב שואב השראה מה־MT-09, עם יחידת תאורת LED קדמית דומה וקווי עיצוב מקבילים, תחתיו שלדת יהלום וזרוע אחורית חדשות, עם בולם יחיד – בעל כיוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה – ומנגנון לינקים שעודכנו קלות, ומקדימה מזלג הפוך חדש בקוטר 41 מ"מ, המספקים שניהם מהלך גלגל של 130 מ"מ. תנוחת הרכיבה גם כן עודכנה, עם כידון רחב, נמוך וקרוב יותר משל הדגם היוצא, מיכל דלק בנפח 14 ליטר בעל פרופיל צר יותר באזור מותני האופנוע, מושב חדש בגובה 805 מ"מ ורגליות נמוכות יותר.

למרות השינויים הרבים והמערכות שאמורות להוסיף למשקלו, הדגם החדש קל למעשה ב־1 ק"ג מהדגם היוצא, עם משקל רטוב של 183 ק"ג – או 186 ק"ג לגרסת ה־Y-AMT – זאת בזכות גלגלים, משולשי היגוי, פלסטיקה, מצבר וחלקים נוספים שתוכננו לחיסכון במשקל. מערכת הבלימה גם היא משתדרגת, עם צמד קליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות שאוחזים בדיסקים בקוטר 298 מ"מ מקדימה, כמו גם צמיגי Dunlop Sportmax Q5A חדשים במידות 120/70-17 ו־180/55-17. אורכו הכללי 2,065 מ"מ, רוחבו 780 מ"מ, גובהו 1,110 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,395 מ"מ ומרווח הגחון עומד על 150 מ"מ.

מחיר ההשקה של ה־MT-07 החדש עומד על 58,985 ₪ לגרסה הרגילה ו־61,985 ₪ לגרסת ה־Y-AMT האוטומטית.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?

    logo moto


     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל פורצה125 – יוני25