fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל
שרקו
HJC
סטפן

חדש בישראל: ימאהה MT-09 מעודכן ל־2024

חדש בישראל: ימאהה MT-09 מעודכן ל־2024

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי ימאהה לישראל, משיקה את הדור הרביעי של הנייקד הפופולרי של היצרנית היפנית, ה־MT-09, עם עיצוב חדש, צג TFT חדש בעל חיבור בלוטוס, תנוחת רכיבה מעודכנת ושינויים נוספים ל־2024.

ימאהה ציינה בסוף השנה שעברה עשור ל־MT-09, שהוצג לראשונה בתערוכת קלן 2013, והציגה את הדור הרביעי של הדגם, עם עיצוב חדש, מינימליסטי וחד יותר, ושינויים ארגונומיים קלים. הדבר הבולט ביותר בעיצוב הדור הרביעי של ה־MT-09 הוא כמובן יחידת התאורה הקדמית החדשה, שבנויה מפנס LED דו-אלומתי בעל כיסוי מעוצב עם שני פסי תאורת יום בתחתיתו. גם מאחור מותקן פנס LED חדש בעל עיצוב קומפקטי יותר והפרדה בין תאורת הדרך הרגילה לאורות הבלם.

תנוחת הרכיבה עודכנה, עם מיכל דלק ומושב חדשים, כידון נמוך יותר בעל זווית צידוד גדולה יותר ורגליות שמותקנות גבוה ואחורה יותר לעומת הדגם היוצא. בנוסף, ה־MT-09 החדש קיבל רגליות בלם והילוכים חדשות, משאבת בלם רדיאלית חדשה של ברמבו, ידית מצמד מתכווננת, כיוונון שונה למתלים, לינק חדש לבולם האחורי וצמיגי ברידג'סטון Battlax Hypersport S23 M כסטנדרט.

בעוד המנוע נותר זהה לדגם היוצא, ה־MT-09 החדש מצויד בתיבת אוויר מעודכנת עם צמד פתחי יניקה חדשים שמשפרת את החוויה האקוסטית של הרוכב מבלי להגביר את צליל המפלט ואי-עמידה בתקני הרעש האירופאים. צג ה־TFT החדש בגודל 5 אינץ' מציע לרוכב 4 אפשרויות תצוגה שונות וחיבור בלוטוס לסלולרי, בעזרתו ניתן לראות על הצג שיחות נכנסות, הזרמת מדיה, התאמה אישית של התצוגה עם תמונות מהנייד וניווט בעזרת מערכת ה־StreetCross של גרמין (שעדיין לא זמינה בישראל). בנוסף, ל־MT-09 החדש יש שקע טעינה USB Type-C מתחת למושב, מאותתים בעלי ביטול-עצמי ואיתות עצירת חירום, וכפתורי כידון חדשים.

ל־MT-09 החדש יש 3 מצבי רכיבה – ספורט, כביש וגשם – המשנים את התנהגות מערכות הבטיחות, ושני מצבים בהתאמה אישית הניתנים לכיוונון בעזרת חיבור בלוטוס לסלולרי. לבקרת האחיזה, ה־ABS, מערכת בקרת הסחיפה, האנטי-ווילי ובקרת בלימת המנוע, המקבלות נתונים מחיישן מדידת האינרציה (IMU) השש-צירי. מערכת BSR (ר"ת Back Slip Regulator) אלקטרונית חדשה, עושה את תפקידו של הסליפר קלאץ' ומונעת את נעילת הגלגל האחורי בהורדת הילוכים אגרסיבית, ול־2024 ה־MT-09 מצויד גם בבקרת שיוט וקיווקשיפטר דו-כיווני חדש.

בנוסף, מושקת גם גרסת ה־SP החדשה, שמקבלת את אותם העדכונים ונבדלת בצביעה בהשראת ה־R1M, 4 מצבי רכיבה נוספים (Track, להתאמה אישית), תצוגת Track ללוח המחוונים, קליפרים ברמבו Stylema, התנעה ללא מפתח, זרוע אחורית מוברשת, ומזלג KYB מצופה DLC ובולם אוהלינס אחורי – המתכווננים באופן מלא.

ה־MT-09 החדש מוצע בשלוש אופציות צבע – שחור, כחול, אפור בשילוב טורקיז – וגם בגרסת מוגבלת הספק המתאימה לרישיון A1. מחירו של ה־MT-09 עומד על 74,985 ₪ ומחירו של ה־MT-09 SP עומד על 84,985 ₪.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל 2 nx500