fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
cristalino מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
שרקו
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה MT-07 חדש ל־2025: גם בגרסה אוטומטית

ימאהה MT-07 חדש ל־2025: גם בגרסה אוטומטית

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אחרי ה־MT-09, מגיע תורו של ה־MT-07 לעבור עדכון מקיף לשנת 2025, הכולל שלדה ומכלולים חדשים מתיחת פנים, שדרוג טכנולוגי משמעותי ואופציה לתיבת הילוכים Y-AMT אוטומטית.

מנוע ה־CP2, טווין מקבילי ב־270° בנפח 689 סמ"ק, ממשיך לייצר הספק של 73 כ"ס ב־8,750 סל"ד ומומנט של 6.9 קג"מ ב־6,500 סל"ד, בגרסה מעודכנת לעמידה בתקנות אירו5+, כשהוא מצויד בסליפר ואסיסט קלאץ', ומערכת יניקה חדשה ל"הגברה אקוסטית" עם 4 פתחי יניקה על מיכל הדלק, שמגבירים צליל האופנוע לכיוון הרוכב, מבלי להגביר את עוצמת הרעש מהאגזוז. אחד מהחידושים המשמעותיים ביותר נמצא בתיבת ההילוכים, עם אופציה למערכת ה־Y-AMT האוטומטית, שמאפשרת לרוכב לבחור בין רכיבה אוטומטית מלאה – בשני מצבי פעולה – לרכיבה ידנית, ללא מצמץ, עם העברה של ההילוכים דרך מתגי הכידון. בדגם הרגיל ישנה אופציה להתאמה של קוויקשיפטר דו-כיווני.

כמו כן, יש לו מצערת אלקטרונית YCC-T (ר"ת Yamaha Chip Controlled Throttle) חדש עם שלושה מצבי רכיבה – מצב ספורט, מצב כביש ומצב להתאמה אישית – השולטים בשלוש מפות כוח שונות ושתי רמות התערבות לבקרת האחיזה, המאפשרת גם כיבוי מלא, ודרך אפליקציית MyRide ניתן לכוונן את האופנוע והמערכות, כמו גם לשלוט על צג ה־TFT החדש בגודל 5 אינץ', מסך צבעוני עם 4 מצבי תצוגה, קישוריות בלוטוס וניווט StreetCross של Garmin (שעדיין לא זמינה בישראל). בנוסף, בית המתגים חדש והמאותתים בעלי מנגנון ביטול עצמי, עם אפשרות של "איתות קל" בלחיצה קצרה על המתג, ואיתות חירום בעת בלימה חזקה. בדגם ה־Y-AMT מערכת בקרת שיוט מותקנת כסטנדרט.

העיצוב החדש שואב השראה מה־MT-09, עם יחידת תאורת LED קדמית דומה וקווי עיצוב מקבילים, תחתיו שלדת יהלום וזרוע אחורית חדשות, עם בולם יחיד (בעל כיוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה) ומנגנון לינקים שעודכנו קלות, ומקדימה מזלג הפוך חדש בקוטר 41 מ"מ, המספקים מהלך גלגל של 130 מ"מ. תנוחת הרכיבה גם כן עודכנה, עם כידון רחב, נמוך וקרוב יותר משל הדגם היוצא, מיכל דלק בנפח 14 ליטר בעל פרופיל צר יותר באזור מותני האופנוע, מושב חדש בגובה 805 מ"מ ורגליות נמוכות יותר.

למרות השינויים הרבים והמערכות שאמורות להוסיף למשקלו, הדגם החדש קל למעשה ב־1 ק"ג מהדגם היוצא, עם משקל רטוב של 183 ק"ג – או 186 ק"ג לגרסת ה־Y-AMT – זאת בזכות גלגלים, משולשי היגוי, פלסטיקה, מצבר וחלקים נוספים שתוכננו לחיסכון במשקל. מערכת הבלימה גם היא משתדרגת, עם צמד קליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות שאוחזים בדיסקים בקוטר 298 מ"מ מקדימה, כמו גם צמיגי Dunlop Sportmax Q5A חדשים במידות 120/70-17 ו־180/55-17. אורכו הכללי 2,065 מ"מ, רוחבו 780 מ"מ, גובהו 1,110 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,395 מ"מ ומרווח הגחון עומד על 150 מ"מ.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל 2 CBR650R