fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

ימאהה XMAX 400 החדש בישראל

ימאהה XMAX 400 החדש בישראל

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה בישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של הימאהה XMAX 400 בישראל.
הימאהה XMAX 400, ממשיך את הפילוסופיה של קטנועי הספורט המצליחים במשפחת ה- MAX – ביצועים ספורטיביים, טכנולוגיה מתקדמת, שימושיות ואיכות גבוהה ביותר.

ה-XMAX 400 מציע חבילה ספורטיבית, מפנקת ושימושית – יעיל וזריז באופן מפתיע בעיר, אבל עם יכולת תיור ארוכת טווח בכבישים מהירים ולאורך זמן, וזאת הודות לשלדה קלת משקל, וגוף קומפקטי.

מאפיינים עיקריים

הימאהה XMAX 400 מקבל את שפת העיצוב האגרסיבית בהשראת ה- TMAX החדש, ויורש ממנו גם את האלמנטים הטכנולוגיים החדשניים: תאורת לד, הנעה ללא מפתח, ומערכת בקרת אחיזה מתקדמת – TCS.

מנוע ה- XMAX 400, בתקן יורו 4 מכוון להציע את ההספק והמומנט הדרושים לנסיעה ארוכה בכבישים בין עירוניים, עם האצה בשרנית, גם במהירויות גבוהות המאפיינות כבישים מהירים. בנוסף, המתלה הקדמי של ה- XMAX 400, כמו גם ב- TMAX, הוא מתלה אופנוע בעל שני משולשים – לתמיכה ביכולות הספורטיביות ובהיגוי הזריז. בנוסף, ולטובת התנהגות דינאמית משופרת, ה- XMAX 400 משיל ממשקלו 5 ק"ג לעומת הדגם הקודם.

למרות העיצוב הקומפקטי, ה- XMAX 400 מציע שימושיות גבוהה בזכות תא אחסון ענק, שיכול להכיל 2 קסדות מלאות, ומקום נוסף לתיק. כבשאר דגמי משפחת ה-MAX, ה-XMAX 400 מצויד במשקף רוח מתכוונן (ידני) להתאמת מיגון הרוח לרוכב בכל מהירות ובכל מזג אוויר. מושב ה- XMAX, יוקרתי ומפנק במיוחד, בדומה למושב ה- TMAX.

בגזרת הבטיחות, ה- XMAX החדש מצויד במערכת ABS, TCS והוא בעל מערכת בלימה קדמית של שתי צלחות בלימה. ה- XMAX 400 גם מקבל את בלם היד המוכר מה- TMAX, לטובת חנייה נוחה ובטוחה במשטחים משופעים.

מחירו נקבע על 43,985 ₪

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל