מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מילאנו: איטלג'ט מציגה קטנוע במחיר נגיש יותר

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
יצרנית הקטנועים הרדיקאליים חושפת בתערוכת EICMA במילאנו את ה־Speedster, קטנוע עירוני חדש עם אותה גישה ועיצוב ספורטיבי – ותג מחיר נמוך יותר משל ה־Dragster.
היה קל לפספס את הספידסטר החדש של איטלג'ט בדוכן שלה בתערוכת מילאנו, מכיוון שהוא מוקף בקטנועים שאין דרך אחרת לתאר אותם מאשר "מטורללים", כמו הדראגסטר 700 החמוש במנוע טווין מקבילי עם 6 הילוכים וכמעט 70 כ"ס, שהוצג בתערוכה במהדורה מוגבלת חדשה של 700 חתיכות בלבד עם אגזוז אקרפוביץ' כפול מתחת למושב, מתלים של אוהלינס ומערכת בלימה של ברמבו – ובמחיר של 14,900 אירו. סיבה נוספת לפספס אותו היא שהוא דומה מאוד לדראגסטר המגרה, פשוט לבוש יותר ופחות, נו… מטורלל.
הספידסטר הוא קטנוע עירוני ששומר על אותה רוח ספורטיבית, עם מנוע מקורר נוזל בעל 4 שסתומים וגל-זיזים עליון כפול, המייצר בגרסת ה־125 סמ"ק הספק של 12.5 כ"ס ב־9,500 סל"ד ומומנט של 1 קג"מ ב־7,750 סל"ד, ובגרסת ה־200 (181 סמ"ק, ליתר דיוק) הספק של 17.5 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 1.5 קג"מ ב־7,750 סל"ד. העיצוב נשאר ספורטיבי עם קווים חדים וכנפונים, כידון חשוף ותשומת לב לכל חלק. בחזית, מזלג טלסקופי קונבנציונלי, המחליף את הזרוע החד-צידית היקרה של הדראגסטר, עם גלגלי 13 אינץ' וצמיגים במידות 120/70-13 מקדימה ו־130/70-13 מאחור.
משקלו היבש 120 ק"ג, מיכל הדלק בנפח 12 ליטר, המושב בגובה 800 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,400 מ"מ ואורכו הכללי 1,900 מ"מ. מערכת הבלימה עם דיסק פרפרי בקוטר 240 מ"מ מקדימה, דיסק פרפרי בקוטר 175 מ"מ מאחור ומערכת ABS כסטנדרט. הוא מצויד בתאורת LED מלאה, מערכת התנעה ללא מפתח וצג LCD ללוח המחוונים. איטלג'ט מציעה מגוון אביזרים לספידסטר הכולל דוד פליטה של אקרפוביץ', שיפורי מתלים, חלקים מאלומיניום מכורסם, קרבון ועוד.
מחירו של הספידסטר באיטליה החל מ־3,950 אירו, שהם 1,840 אירו פחות מהדראגסטר שעולה 5,490 אירו באיטליה. ממוטו 24, יבואני איטלג'ט לישראל, נמסר כי מחירו של הספידסטר יעמוד על כ־30,000 ₪ והוא יגיע לארץ במהלך החציון הראשון של 2025.
מקסים.
רק תשלימו תמונה עם אגזוז אקרפוביץ' כפול מתחת למושב, והכתבה מושלמת.
צריך תושבת לרמקול JBL ונרגילה. וזה יהיה להיט מכירות
געגועים עזים לג׳ילרה 200, 21 כוח סוס על 123 ק"ג….. איזה קטנוע זה היה