fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מילאנו: בנלי מציגה את הלאונצ'ינו 125

מילאנו: בנלי מציגה את הלאונצ'ינו 125

אסף לביא

צילום: יצרן

דגמי הלאונצ'ינו (כפיר, 'גור אריה', באיטלקית) של בנלי שואבים השראה מהעבר העשיר של המותג האיטלקי ובנויים על פלטפורמה מודרנית עם מראה רטרו מוקפד, המשפחה שהחלה את דרכה עם דגם ה־500, שזכה להצלחה רבה וקיבל כבר מספר גרסאות ספין-אוף, מתרחבת כעת ומקבלת לזרועותיה אח קטן בנפח 125 סמ"ק – שיתחרה בקטגוריה הפופולרית למדי באירופה.

מנוע ה־125 סמ"ק החדש של בנלי, שמותקן לראשונה בלאונצ'ינו ויגיע בהמשך לדגמים נוספים, הוא סינגל מוטה קדימה ב־40°, מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון יחיד ו־4 שסתומים, מוזן בדלק ע"י מערכת הזרקה אלקטרונית עם גוף מצערת בקוטר 28 מ"מ, בעל מצמד טבול ו־6 הילוכים. ההספק של המנוע החדש עומד על 12.8 כ"ס ב־9,500 סל"ד ומומנט של 1 קג"מ ב־8,500 סל"ד, כשצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 45 קמ"ל.

לשלדת מסבך צינורות הפלדה מחובר מקדימה מזלג הפוך בקוטר 35 מ"מ המספק מהלך גלגל של 125 מ"מ, כשמאחור לזרוע האחורית מחובר בולם יחיד עם מהלך של 60 מ"מ. הגלגלים היצוקים בקוטר 17″ (ברוחב 2.5 אינץ' מקדימה ו־3 אינץ' מאחור) נועלים צמיגים במידות 100/80-17 מקדימה ו־130/70-17 מאחור, כשמערכת הבלימה המשולבת, עם דיסק יחיד בקוטר 280 מ"מ וקליפר צף עם 3 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 220 מ"מ וקפילר צף דו-בוכנתי מאחור.

עיצובו של הלאונצ'ינו הקטן נראה כגרסה מוקטנת של אחיו הגדולים, עם דמות האריה של פזארו (Leone di Pesaro) על הכנף הקדמית וכיתובי 125 ו־centoventicinque (מאה עשרים וחמש באיטלקית) מעטרים אותו. אורכו הכללי של גור האריות עומד על 2,030 מ"מ, רוחבו 840 מ"מ, גובהו 1,115 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,370 מ"מ, המושב בגובה 795 מ"מ, הגחון בגובה 170 מ"מ מקרקע והמשקל הרטוב עומד על 145 ק"ג כולל 12.5 ליטרים במיכל הדלק.

הלאונצ'ינו 125 יגיע לאולמות התצוגה של בנלי ברחבי העולם באביב 2022 בשתי אופציות צבע, ירוק או אפור.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל