fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
דוקאטי באנר חדש מולטיסטרדה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל

מילאנו: מקסי-סקוטרים חדשים לסאן יאנג

מילאנו: מקסי-סקוטרים חדשים לסאן יאנג

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יצרנית הקטנועים הטאיוואנית חושפת בתערוכת EICMA במילאנו צמד קטנועים גדולים חדשים, הקרוזים 400, גרסת הפרימיום למקסים GT, וה־TTLBT, גרסת תיור עם ארגזים מובנים ל־TL 508.

ה־CRUiSYM 400 הוא דגם חדש על בסיס ה־MAXSYM 400 GT, עם אותו מנוע צילינדר יחיד בנפח 399 סמ"ק, המייצר הספק של 33.5 כ"ס ב־6,750 סל"ד ומומנט של 3.7 קג"מ ב־5,000 סל"ד, שנועד להיות גרסה יוקרתית ומפנקת יותר לקטנוע המנהלים. הקרוזים 400 מעוצב בצורה שונה מאוד מסדרת הקרוזים וגם מהמקסים 400, עם מעטפת מרובת אלמנטים בשילוב גוונים רבים, כשהתוצאה אכן נראית יוקרתית ומושקעת מאוד, עם תאורת LED בעלת מראה ייחודי ומראות המותקנות על מסכת החזית ומושלבות מאותתים.

הוא מצויד במגן רוח מתכוונן חשמלית, מצלמת דרך מובנית מקדימה ומאחורה באיכות צילום 1080P, מערכת התנעה ללא מפתח, בקרת אחיזה ו־ABS, חיישני לחץ אוויר בצמיגים עם מד טמפרטורה ושקעי טעינה מהירה USB ו־USB Type-C. בנוסף, לוח המחוונים עם צג TFT בגודל 7 אינץ', בעל קישוריות בלוטוס ומערכת ניווט עם תצוגת פנייה-אחר-פנייה, שלוש אפשרויות תצוגה וחיישן תאורה למעבר אוטומטי בין תצוגת יום ללילה. אפליקציית SYM app מאפשרת לצפות במיקום החנייה של הקטנוע, לנטר את לחץ האוויר בצמיגים, מצב הדלק ועוד.

המושב רחב ומדורג, בגובה 780 מ"מ, עם משענת רוכב מתכוונת ל־3 מצבים, ותחתיו תא אחסון גדול בנפח 42 ליטר. מערכת הבלימה עם דיסק יחיד בקוטר 288 מ"מ וקליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 275 מ"מ מאחורה, הצמיגים במידות 120/70-15 ו־160/60-14, אורכו הכללי 2,230 מ"מ, רוחבו 820 מ"מ וגובהו 1,360 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,552 מ"מ ומיכל הדלק בנפח 14.5 ליטר.

ה־TTLBT ממשיך את טרנד השמות המוזר של סאן יאנג עם סיומת ה־BT המסמלות Bestia ('חיה' באיטלקית), וכשה־TTL בשמו מסמל Tartaruga ('צב' באיטלקית). ה־TTLBT מבוסס על ה־TL 508 הספורטיבי ועושה שימוש באותה שלדה, מתלים, גלגלים, אלקטרוניקה ומערכת בלימה, ואותו מנוע טווין מקבילי בנפח 508 סמ"ק, המייצר הספק של 45 כ"ס ב־6,750 סל"ד ומומנט של 5 קג"מ ב־5,250 סל"ד, עם מצערת אלקטרונית ושני מצבי רכיבה – רגיל וגשם – בקרת אחיזה שניתנת לכיבוי מלא ובקרת שיוט.

לבסיס הספורטיבי של ה־TL סאן יאנג מוסיפה T נוספת לתיור, עם מגוון של אביזרים שמעלים את הנוחות והשימושיות לרכיבה למרחקים, ביניהם במגן רוח מתכוונן חשמלית, ידיות מחוממות ב־4 רמות, נפח אחסון כולל של 65 ליטר, המתחלק ל־37 ליטר מתחת למושב ובשני ארגזי הצד המובנים 14.4 ליטר בשמאל ו־13.6 ליטר בימין, סבל אחורי מובנה, שני תאים קדמיים עם שקע טעינה USB Type-C לטלפון נייד, תנוחת רכיבה זקופה, עם סביבת רוכב מרווחת, מושב בגובה 780 מ"מ ומשענת רוכב מתכווננת, לוח המחוונים בעל צג TFT בגודל 7 אינץ' עם קישוריות בלוטוס, שלוש אפשרויות תצוגה וחיישן תאורה למעבר אוטומטי בין תצוגת יום ללילה ושלט חכם עם פתיחה אוטומטית לנעילת הכידון בהתקרבות ופתיחת מושב מרחוק.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

     

     

     

     

    4 תגובות ל מילאנו: מקסי-סקוטרים חדשים לסאן יאנג

      • יש דיסק כפול תסתכל טוב,לא רואים טוב כלכך בתמונות

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    קוב מגדל kove