fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

מילאנו: קוואסאקי מתכננת 'עתיד ירוק'

מילאנו: קוואסאקי מתכננת 'עתיד ירוק'

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

קוואסאקי הציגה בתערוכת מילאנו EICMA 2022 תוכניות לדגמים עתידים נטולי או מופחתי פליטת מזהמים, דגמי נינג'ה ו־Z חשמליים בעלי הספק צנוע, דגם היברידי וגם אופנוע ספורט-תיור עם מנוע מימן – חלקם יגיעו לייצור בקרוב וחלק עוד מוגדרים קונספט; בנוסף, ה־H2 SX מקבל תאורה אוטומטית.

כמה מתאים שדווקא קוואסאקי תהיה הראשונה מבין היצרניות הגדולות להציג תוכניות ממשיות לאופנועים 'ירוקים' יותר, בעלי הינע חליפי, כשהיא מבטיחה להמשיך לבחון אפשרויות רבות מעבר להינע חשמלי ומציגה כמה מהן בתערוכת מילאנו שהתקיימה בתחילת החודש.

את ה־Z החשמלי של קוואסאקי ראינו כבר בתערוכת Intermot שהתקיימה באוקטובר, כעת קוואסאקי מוסיפה ולצדו חושפת את גרסת הנינג'ה החשמלית, בעלת הפיירינג המלא, המבוססת על אותה הפלטפורמה, כמו גם מציגה כמה נתונים רשמיים – הדגמים מצוידים בשתי סוללות בעלות קיבולת של 3kWh, מבוססים על ה־Z והנינג'ה 250, מתאימים לרישיון A2. ה־Z EV והנינג'ה EV יגיעו לייצור במהלך 2023.

בנוסף, קוואסאקי מציגה את גרסת הטרום ייצור של האופנוע ההיברידי שלה, שיהיה חלק מליין דגמיה ב־2024, דגם ה־HEV משלב בין מנוע חשמלי קטן למנוע בעירה פנימית בעל תיבת הילוכים אוטומטית על בסיס מנוע הטווין המקבילי של הנינג'ה 400. קוואסאקי מציגה גם את האב-טיפוס של דגם ספורט-תיור העושה שימוש בגרסה של מנוע הסופר-צ'רג'ר של ה־H2 המוזן בעזרת הזרקה ישירה בגז מימן דחוס.

ה־H2 SX של קוואסאקי משתדרג קלות ל־2023 ומקבל מערכת תאורת ראשית אוטומטית המפעילה ומכבה את אלומת האור הגבוה בעזרת חיישנים. קוואסאקי מוכיחה שהיא ממשיכה להאמין במנועי בעירה פנימית כמו גם באפשרויות הינע חליפי נוספות מעבר להינע חשמלי ומצהירה כי במהלך 2024-2025 יוצגו מעל ל־30 אופנועים חדשים בעלי מנועי בעירה פנימית.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 nx500