fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
שרקו
אודי דגן 140 על 70
סטפן

קוואסאקי Versys 1100 ו־Ninja 1100SX חדשים ל־2025

קוואסאקי Versys 1100 ו־Ninja 1100SX חדשים ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

קוואסאקי מעדכנת את צמד דגמי התיור הגדולים שלה, שכעת נקראים Versys 1100 ו־Ninja 1100SX, לאחר שעברו שדרוגים הכוללים הגדלת נפח וביצועים משופרים.

קוואסאקי מציגה לשנת 2025 את הוורסיס 1100 והנינג'ה 1100SX, המהווים אבולוציה לדגמי ה־1000 הקודמים, עם עדכונים הכוללים הגדלת נפח המנוע מ־1,043 סמ"ק ל־1,099 סמ"ק, מה שמעלה את הספקו של הוורסיס 1100 ל־135 כ"ס, לעומת 120 כ"ס בדגם היוצא, לצד מומנט משופר בין 4,000 ל־7,000 סל"ד.

העדכונים כוללים קוויקשיפטר חדש שמאפשר העברת הילוכים חלקה יותר כבר מ־1,500 סל"ד ויחסי העברה ארוכים יותר בהילוכים הגבוהים, לנוחות משופרת בנסיעות ארוכות. בנוסף, שינויים במערכת היניקה של המנוע, גלגל תנופה כבד יותר, גל-איזון נגדי נוסף, מצנן שמן חדש ותכנות מחדש של ה־ECU תורמים לשיפור משמעותי בטווח סל"ד נמוך-בינוני ולפעולה חלקה יותר בכל סל"ד. בנוסף, הדיסק האחורי של הוורסיס 1100 גדל בקוטר מ־250 ל־260 מ"מ.

הנינג'ה 1100SX החדש זוכה לשינויים דומים, בנוסף לצמיגי ברידג'סטון Battlax S23, והוא מוצע כעת גם בגרסת SE, שמצוידת במערכת בלימה של ברמבו, בולם אחורי של אוהלינס וידיות מחוממות כסטנדרט. הוורסיס והנינג'ה SX ניתנים לחיבור עם אפליקציית Rideology המעודכנת, שמאפשרת שליטה באופנוע דרך הסמארטפון וכעת מציעה גם אפשרות לפקודות קוליות.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove