fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
v12 באנר צידי
פוני pny באנר קוביה צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר r-125
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

קוואסאקי Versys 1100 ו־Ninja 1100SX חדשים ל־2025

קוואסאקי Versys 1100 ו־Ninja 1100SX חדשים ל־2025

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

קוואסאקי מעדכנת את צמד דגמי התיור הגדולים שלה, שכעת נקראים Versys 1100 ו־Ninja 1100SX, לאחר שעברו שדרוגים הכוללים הגדלת נפח וביצועים משופרים.

קוואסאקי מציגה לשנת 2025 את הוורסיס 1100 והנינג'ה 1100SX, המהווים אבולוציה לדגמי ה־1000 הקודמים, עם עדכונים הכוללים הגדלת נפח המנוע מ־1,043 סמ"ק ל־1,099 סמ"ק, מה שמעלה את הספקו של הוורסיס 1100 ל־135 כ"ס, לעומת 120 כ"ס בדגם היוצא, לצד מומנט משופר בין 4,000 ל־7,000 סל"ד.

העדכונים כוללים קוויקשיפטר חדש שמאפשר העברת הילוכים חלקה יותר כבר מ־1,500 סל"ד ויחסי העברה ארוכים יותר בהילוכים הגבוהים, לנוחות משופרת בנסיעות ארוכות. בנוסף, שינויים במערכת היניקה של המנוע, גלגל תנופה כבד יותר, גל-איזון נגדי נוסף, מצנן שמן חדש ותכנות מחדש של ה־ECU תורמים לשיפור משמעותי בטווח סל"ד נמוך-בינוני ולפעולה חלקה יותר בכל סל"ד. בנוסף, הדיסק האחורי של הוורסיס 1100 גדל בקוטר מ־250 ל־260 מ"מ.

הנינג'ה 1100SX החדש זוכה לשינויים דומים, בנוסף לצמיגי ברידג'סטון Battlax S23, והוא מוצע כעת גם בגרסת SE, שמצוידת במערכת בלימה של ברמבו, בולם אחורי של אוהלינס וידיות מחוממות כסטנדרט. הוורסיס והנינג'ה SX ניתנים לחיבור עם אפליקציית Rideology המעודכנת, שמאפשרת שליטה באופנוע דרך הסמארטפון וכעת מציעה גם אפשרות לפקודות קוליות.

 

 

 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25