fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש מולטיסטרדה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
שרקו
HJC
דוקאטי קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קרוזר חדש למוטו מוריני: Calibro 700

קרוזר חדש למוטו מוריני: Calibro 700

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

המותג האיטלקי ההיסטורי מוטו מוריני חושף את ה־Calibro, קרוזר חדש ומעוצב עם מנוע טווין מקבילי בנפח 700 סמ"ק, שמוצע גם בגרסת Bagger מושחרת.

מוטו מוריני עושה צעדים משמעותיים בשנים האחרונות במטרה לחזור לזירה העולמית, ואחרי שפתחה סוכנות ראשונה בארה"ב היא קורצת לקהל האמריקאי עם קרוזר חדש שנולד במחלקת העיצוב שבמטה החברה בטריוולציו איטליה. גם שם הדגם, קליברו (קליבר, באיטלקית), מנסה לקרוץ לאמריקאים עם כוונת של נשק בלוגו הרשמי של האופנוע, למרות שבמוטו מוריני טוענים שהוא מייצג דיוק.

הקליברו עושה שימוש במנוע מוכר, שמיוצר ע"י CFMOTO ומותקן בשלל דגמים, ביניהם ה־TRK702X של בנלי ואפילו הדראגסטר 700 החדש של איטלג'ט, מדובר כאמור במנוע טווין מקבילי מקורר נוזל, עם גל-זיזים עליון כפול ו־8 שסתומים, בנפח 693 סמ"ק, המייצר הספק של 68 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 6.9 קג"מ ב־6,500 סל"ד, ומגיע למהירות מרבית של 175 קמ"ש – עם הינע סופי ברצועה.

לאופנוע שלדת עריסה כפולה מפלדה עם מזלג בקוטר 41 מ"מ בעל מהלך גלגל של 120 מ"מ מקדימה ומאחור זוג בולמים עם מהלך גלגל של 100 מ"מ וכיוונון עומס קפיץ, הגלגלים הייצוקים נועלים צמיגים במידות 130/70-18 מקדימה ו־180/70-16 מאחור. מערכת הבלימה בעלת דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מקדימה, דיסק בקוטר 255 מ"מ וקליפר חד-בוכנתי מאחור, ומערכת ABS של בוש.

אורכו הכללי 2,220 מ"מ, רוחבו 860 מ"מ, גובהו 1,190 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,490 מ"מ, המושב בגובה 725 מ"מ, מרווח הגחון 140 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 15 ליטר ומשקלו היבש 200 ק"ג. לקליברו לוח מחוונים עם שעון אנלוגי עגול וצג LCD קטן, מגן רוח נמוך, תאורת LED מלאה ושקע טעינה USB.

גרסת ה־Custom הבסיסי מוצעת בסכימות צבע דו-גוניות של אדום-שחור או אפור-שחור. גרסת ה־Bagger, המצויידת במסכת 'Batwing' ושני תיקי צד קשיחים בנפח 19 ליטר, מוצעת בשחור בלבד. שתי הגרסאות יהיו זמינות גם בהספק מוגבל ל־47 כ"ס לצורך התאמה לרישיון A1.

אלברטו מוני, מנכ"ל מוטו מוריני: "השקת ה־Calibro מייצגת הזדמנות לחזור לקשר עם הרוכבים שאוהבים את קטגוריית הקסטום. קיבלנו השראה, כמו כל מי שחושב על אופנועים מהסוג הזה, מהאווירה של הכבישים המהירים הארוכים של אמריקה, אבל עיצבנו מוצר בעל מאפיינים איטלקיים ללא ספק. אנחנו שואפים ליטול חלק בשוק באמצעות הערכים המייחדים אותנו: הסגנון הייחודי שלנו, האמינות והאיזון בין רכיבה על אופנוע לתפעול המכונה שמבטיח הנאה מוחלטת מהרכיבה".

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    קוב מגדל kove