מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר משתדרג ל־2023
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
אופנוע האדוונצ'ר הקטן של ק.ט.מ מקבל השנה סט גלגלי שפיצים חדשים במידות 19 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור, המגיעים עם צמיגי קונטיננטל TKC70 דו-שימושיים, כמו גם סכימת צבע חדשה.
דגם הכניסה לעולם האדוונצ'רים של ק.ט.מ הוצג לראשונה בתערוכת מילאנו 2019, על בסיס דגם הנייקד הפופולרי, 390 דיוק, עם אותו מנוע סינגל מקורר נוזל בנפח 373 סמ"ק, המייצר הספק של 44 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 4 קג"מ ב־7,000 סל"ד. בשנה בעברה עבר הדגם עדכון ראשון, שהוסיף מצב שטח לבקרת האחיזה, גלגלים קלים יותר ושתי אופציות צבע חדשות. השנה, מקבל הדגם שדרוג קל נוסף, שעיקרו מעבר מגלגלים יצוקים לגלגלי שפיצים, טיובלס, עם צמיגי קונטיננטל TKC70 דו-שימושיים במידות 100/90-19 מקדימה ו־130/80-17 מאחור, וסכימת צבע חדשה עם שלדת צינורות כתומה וגרפיקה חדשה בכתום ושחור.
● עוד בנושא: ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר במבחן דרכים
ל־390 אדוונצ'ר מערכת בקרת האחיזה עם מצבי STREET ו־OFFROAD, כשבחירה במצב שטח תאפשר מידה מסוימת של החלקה לצמיג האחורי, קורנרינג ABS, תאורת LED, צג TFT עם קישוריות בלוטוס לסמארטפון, מיגון רוח מתכוונן, קוויקשיפטר אופציונלי, סליפר קלאץ', מתלי WP APEX מתכווננים באופן מלא עם מהלך של 170 מ"מ, מערכת בלימה של BYBRE עם דיסק בקוטר 320 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 230 מ"מ מאחור ומיכל דלק בנפח 14.5 ליטר. משקלו הרטוב עומד על 172 ק"ג.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן
אף אחד לא כותב כמה עולה