fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש מולטיסטרדה
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
דוקאטי קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר משתדרג ל־2023

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר משתדרג ל־2023

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אופנוע האדוונצ'ר הקטן של ק.ט.מ מקבל השנה סט גלגלי שפיצים חדשים במידות 19 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור, המגיעים עם צמיגי קונטיננטל TKC70 דו-שימושיים, כמו גם סכימת צבע חדשה.

דגם הכניסה לעולם האדוונצ'רים של ק.ט.מ הוצג לראשונה בתערוכת מילאנו 2019, על בסיס דגם הנייקד הפופולרי, 390 דיוק, עם אותו מנוע סינגל מקורר נוזל בנפח 373 סמ"ק, המייצר הספק של 44 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 4 קג"מ ב־7,000 סל"ד. בשנה בעברה עבר הדגם עדכון ראשון, שהוסיף מצב שטח לבקרת האחיזה, גלגלים קלים יותר ושתי אופציות צבע חדשות. השנה, מקבל הדגם שדרוג קל נוסף, שעיקרו מעבר מגלגלים יצוקים לגלגלי שפיצים, טיובלס, עם צמיגי קונטיננטל TKC70 דו-שימושיים במידות 100/90-19 מקדימה ו־130/80-17 מאחור, וסכימת צבע חדשה עם שלדת צינורות כתומה וגרפיקה חדשה בכתום ושחור.

● עוד בנושא: ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר במבחן דרכים

ל־390 אדוונצ'ר מערכת בקרת האחיזה עם מצבי STREET ו־OFFROAD, כשבחירה במצב שטח תאפשר מידה מסוימת של החלקה לצמיג האחורי, קורנרינג ABS, תאורת LED, צג TFT עם קישוריות בלוטוס לסמארטפון, מיגון רוח מתכוונן, קוויקשיפטר אופציונלי, סליפר קלאץ', מתלי WP APEX מתכווננים באופן מלא עם מהלך של 170 מ"מ, מערכת בלימה של BYBRE עם דיסק בקוטר 320 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 230 מ"מ מאחור ומיכל דלק בנפח 14.5 ליטר. משקלו הרטוב עומד על 172 ק"ג.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר משתדרג ל־2023

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 nx500