fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר מגיע לישראל בגרסה מעודכנת

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר מגיע לישראל בגרסה מעודכנת

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM לישראל, מודיעה על הגעתו של ה־390 אדוונצ'ר המעודכן ל־2022, שמקבל גרפיקה חדשה בשתי אופציות צבע, גלגלים קלים יותר ומצב שטח לבקרת האחיזה.

ה־390 אדוונצ'ר של ק.ט.מ מבוסס על דגם הדיוק באותו הנפח והוצג לראשונה בתערוכת מילאנו 2019. הנציג של ק.ט.מ בקטגוריית האדוונצ'רים הקטנים החל להימכר בעולם, וגם בישראל, בתחילת 2020 ובמהרה הצטרפה אליו גם גרסת ה־250 המוזלת. ל־2022 ה־390 אדוונצ'ר מקבל את העדכון הראשון שלו, עם שתי סכמות צבע חדשות, בשילוב של שחור, אפור וכתום או הכתום וכחול, כמו גם גלגלים קלים יצוקים קלים יותר, עם 5 חישורים לעומת 6 בדגם היוצא, זאת ללא שינוי במידות הצמיגים, שנותרו 100/90-19 מקדימה ו־130/80-17 מאחור ונועלים צמיגי קונטיננטל TKC80 דו-שימושיים. בנוסף, מערכת בקרת האחיזה האלקטרונית (MTC) תציע בדגם החדש שני מצבים לבחירת הרוכב – STREET ו־OFFROAD – כשבחירה במצב השטח החדש תאפשר מידה מסוימת של החלקה לצמיג האחורי.

יתר המכלולים זהים לאלו של הדגם הקודם, כולל מנוע הסינגל מקורר הנוזל בנפח 373 סמ"ק, כמו זה המותקן ב־390 דיוק וה־RC390 החדשים, עם הספק של 43 כ"ס ב־9,000 סל"ד ומומנט של 4 קג"מ ב־7,000 סל"ד. ה־390 אדוונצ'ר מצויד במתלי WP APEX מתכווננים באופן מלא עם מהלך של 170 מ"מ, מערכת בלימה של BYBRE עם דיסק בקוטר 320 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 280 מ"מ מאחור, סליפר קלאץ', קורנרינג ABS, בקרת אחיזה, תאורת LED, צג TFT עם קישוריות בלוטוס לסמארטפון, מיגון רוח מתכוונן, קוויקשיפטר אופציונלי ומיכל דלק בנפח 14.5 ליטר.

מחירו של ה־390 אדוונצ'ר עומד על 39,990 ₪ "על הכביש", כמו קודמו, כשהיבואנית מציעה מגוון רחב של תוספות מקטלוג האביזרים המקורי של היצרן, להתאמת האדוונצ'ר לרוכבו, ביניהן דוד פילטה מתוצרת אקרפוביץ', קיט הנמכה ב־25 מ"מ, סבל אחורי, פנסי ערפל, מגני מנוע ועוד.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל